Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir vartotojų pirkimo įpročiai – vis dažniau prekes įsigyjamos nekeliant kojos iš namų, atsiranda didesnis daugiakanalės prekybos sprendimų poreikis. Efektyvi elektroninė prekyba jau tapo ne privalumu, o būtinybe, tad ir elektroninių prekybos platformų kūrimo įrankių bei ypatybių atsiranda vis daugiau. Vieni iš populiariausių e. komercijos platformų kūrimo įrankių – Magento, Prestashop, WooCommerce, Shopify, Opencart ir kt.
Aukštos kokybės elektroninė parduotuvė verslui suteikia daugiau matomumo ir padeda pritraukti tikslinę auditoriją. Optimalūs UX/UI dizaino sprendimai ir integruotos mokėjimo funkcijos užtikrina geriausią naršymo patirtį bei padidina grįžtančių klientų skaičių. Negana to, specifiniai elektroninių parduotuvių kūrimo sprendimai pagreitina užsakymų, pardavimų ir pristatymo procesus, todėl prekės ir paslaugos tampa labiau prieinamos. Elektroninės parduotuvės kūrimas įmonei sutaupo ne tik laiko, bet ir nemažai finansinių resursų. Taipogi, e. prekyba leidžia pasiekti ne tik didesnę, tačiau ir tikslinę produkto auditoriją, kuomet pasitelkiant skaitmeninį marketingą pagal segmentavimo kriterijus reklama rodoma pagal įmonės marketingo strategija pasirinktai auditorijai.
Magento
Šiuo metu Magento (Adobe Commerce) laikoma viena iš populiariausių e. komercijos turinio valdymo sistemų. E. komercijos platforma Magento išsiskiria integralumu su kitomis sistemomis, pajėgumu atlaikyti labai didelį kiekį produktų, plečiamumu, lankstumu bei saugumu, todėl tai yra vienas iš tinkamiausių sprendimų vidutinėms – didelėms elektronine prekyba užsiimančiomis įmonėms. Daugiau apie elektroninės parduotuvės kūrimą, naudojant Magento, galite sužinoti šiame straipsnyje.