Apie projektą
MB Manola pagrindinė veiklos sritis – mažmeninė ir didmeninė prekyba laisvalaikio drabužiais, avalyne, aksesuarais bei turizmui skirtu inventoriumi.
Problema
Tuo metu veikusi el. parduotuvė dėl pasenusios Magento versijos nesuderinamumo su didžiąja dalimi trečiųjų šalių programine įranga stokojo naujų funkcionalumų diegimo galimybių. Klientas prekybinę veiklą vykdė ne tik elektroninėje erdvėje, tačiau kartu valdė ir 6 fizines parduotuvės, todėl buvo svarbus likučių valdymo sprendimas, leidžiantis skaitmeninei ir fizinei prekybai sklandžiai veikti tarpusavyje – neparduoti prekių el. parduotuvėje, kurios fizinėje parduotuvė jau yra parduotos.
Sprendimas
Senoji el. parduotuvė buvo nelanksti, sudėtinga redaguoti, todėl užuot naujinus tuometinę el. parduotuvę, buvo nuspręsta kurti visiškai naują. Atsižvelgiant į kliento poreikius naujiems funkcionalumams ir automatizacijai, buvo nuspręsta atlikti naudojamų sistemų integraciją su Magento bei sistemų tarpusavio integraciją. Projekto vystymas reikalavo pastovios komunikacijos, todėl buvo priimtas sprendimas suformuoti dedikuotą komandą. Efektyvesnei komunikacijai buvo sukurtas projektui dedikuotas komunikacijai skirtos programos kanalas – tai leido pastebimai sparčiau komunikuoti bei greičiau reaguoti į iškilusias problemas.
Suteiktos paslaugos
Sukurta el. parduotuvė su pačiomis naujausiomis programinės įrangos versijomis suteikė plačiai atvertas galimybes naujų funkcionalumų diegimui, užtikrinant patikimą, sklandų ir saugų el. parduotuvės veikimą. Sukūrus naują el. parduotuvę, buvo atliekama turėtų duomenų migracija.
Atsižvelgiant į augančias el. prekybos apimtis, siekiant procesų automatizacijos, buvo nuspręsta atlikti buhalterinių apskaitos sistemų integraciją su Magento. Siekį supaprastinti katalogo valdymą patenkino atlikta produktų informacijos valdymo sistemos Akeneo integracija į Magento. Klientai išreiškė poreikį, jog išorinės sistemos sinchroniškai veiktų tarpusavyje ir nereikalautų žmogiškųjų išteklių veiksmų, todėl buvo įgyvendinta visų naudojamų sistemų tarpusavio integracija. Prekybos apimčių plėtimui ir verslo augimo skatinimui buvo realizuota daugiakanalė prekyba – sugeneruotas automatiškai atsinaujinantis produktų XML failas, kurio dėka produktai ir jų informacija nuolatos perteikiami į populiariausius išorinius prekybos kanalus – pigu.lt, glami.lt bei facebook.
Siekiant išvengti situacijų, kuomet el. prekybos kanale parduodamos prekės, kurios vienoje iš fizinių parduotuvių jau buvo parduotos, buvo įgyvendintas pakartotinis likučių tikrinimas prieš pat klientui užbaigiant užsakymą. Įgyvendinta automatinio likučių skaidymo į padalinius logika, į užsakymo išpildymą įtrauktų padalinių informavimas el. paštu, el. laiške pateikiant informaciją apie tai, kokias prekes ir kokiam užsakymui reikia atidėti bei iš kurio padalinio užsakymas turi būti perduotas vežėjui ar klientui.
Projekto vystymo metu buvo įgyvendinta daugybė smulkesnės apimties užduočių – skirtingų tipų dydžių atvaizdavimo logikos kūrimas, skirtingoms produktų kategorijoms produktų dydžius atvaizduojant naudojant skirtingą logiką, atliktos vežėjų ir apmokėjimo sistemų integracijos, individualiai optimizuota el. parduotuvės greitaveika ir kt.
Rezultatai
Bendradarbiavimo rezultatas – sukurta šiuolaikiška, sparti ir inovatyvi, daugiakanalei prekybai pritaikyta el. parduotuvė. Atliktos sistemų integracijos suteikė galimybę atsisakyti kasdienio manualaus darbo, taip atlaisvinant žmogiškuosius išteklius kitiems svarbiems darbams. Įgyvendinus projektą, partnerystė bei projekto vystymas glaudžiai bendradarbiaujant tęsiasi ir toliau.