herba.lt
Projektai

Herba.lt – grožio ir sveikatos prekės internetu

Subūrėme kompetentingą komandą, kuri siekia daugiau
Klientas
Herba Humana
Metai
2022 - 2023
Sprendimas
Dedikuota komanda

Apie projektą

UAB Herba Humana – 1995 m. įsteigta farmacinių, kosmetikos produktų bei savo gaminamų arbatų mažmenine ir didmenine prekyba užsiimanti įmonė. Herba Humana yra oficialus Uriage, Apivita, Tepe, KIN, Dr. Browns prekės ženklų atstovas Lietuvoje.

Problema

Tuometinė herba.lt el. parduotuvė buvo sukurta naudojant e. komercijos platformos Magento seną ir kūrėjų nepalaikomą 1-ąją versiją, kuri dėl nesuderinamumo su naujesnėmis Magento veikimui reikalingomis serverio infrastruktūros versijomis ribojo norą plėtoti el. parduotuvės funkcionalumą, diegti trečiųjų šalių integracijas bei optimizuoti svarbius verslo procesus.

Sprendimas

Pasikalbėję su Herbos komanda ir išsiaiškinę poreikius atnaujintai el. parduotuvei, nusprendėme kurti naują el. parduotuvę naudojant Magento 2 versiją. Atsižvelgę į projekto apimtį ir norimą įgyvendinimo terminą, suformavome vieno projektų vadovo ir keletos programuotojų dedikuota komandą. Dedikuotos komandos darbo principas leido dirbti sklandžiau, efektyviau bei projektą įgyvendinti greičiau.

herba.lt

Suteiktos paslaugos

Įsitraukiant profesionalią dizainerių komandą buvo išsiaiškinti kliento poreikiai bei nupieštas naujojo dizaino prototipas. Klientams patvirtinus prototipą, pritaikant atsinaujinusinį prekės ženklą atspindinčias spalvas, elementus bei šriftus, buvo nupieštas ir pats dizainas. Sulaukę galutinio naujojo dizaino varianto, dedikavome 2-3 programuotojų resursą el. parduotuvės individualaus dizaino įgyvendinimui.

Herba užsiima ne tik mažmenine, tačiau ir didmenine prekyba, todėl atsižvelgę į kliento poreikį automatizuoti didmeninės prekybos procesus, sukūrėme ne tik B2C, tačiau ir B2B prekybos platformą. Iš viso buvo sukurti 3 skirtingi pardavimų kanalai – B2C, B2B ir atskiro prekės ženklo, kurie visi gali būti administruojami vienoje aplinkoje. Herba prekiauja ne tik Lietuvos rinkoje, todėl pastarieji pardavimų kanalai yra pasiekiami keturiomis skirtingomis kalbomis.

B2B platformoje buvo įgyvendintas funkcionalumas, kuris palengvina įmonės vadybininkų darbą. Sukurta galimybė įmonės vadybininkams administracinėje aplinkoje valdyti savo klientus, rodyti tik jiems aktualius produktus, pritaikyti individualias nuolaidas. Siekiant supaprastinti registravimosi procesą, įgyvendintas automatinis buhalterinėje sistemoje numatytų verslo klientų duomenų užpildymas registracijos metu.

Atsižvelgdami į poreikį automatizuoti produktų likučių ir kainų valdymą, atlikome dvipusę Magento ir buhalterinės apskaitos sistemos (ERP) integraciją. Įgyvendinome nuolatinį likučių ir kainų naujinimą iš ERP į Magento bei Magento aplinkoje pateikto užsakymo perdavimą į buhalterinės apskaitos sistemą. B2B platformoje apsipirkusio juridinio kliento informacija ir duomenys yra perduodami į ERP. Sukūrėme logiką, jog pasikeitus užsakymo statusui į numatytą, buhalterinė apskaitos sistema į Magento perduotų suformuotą PVM sąskaitą faktūrą.

Siekiant išvengti papildomo darbo pakartotinai redaguojant produktų informaciją skirtingose platformose, nuspręsta į Magento integruoti išorinę produktų informacijos valdymo sistemą Akeneo bei ją naudoti kaip produktų informacijos tiesos šaltinį. Akeneo yra naudojama katalogo valdymui – administratoriai kategorijų medį, atributus ir produktus valdo Akeneo pusėje. Įgyvendinome logiką, jog Akeneo sistema nuolatinio kreipimosi į buhalterinę apskaitos sistemą metu tikrintų, ar nebuvo sukurta naujų produktų. Atsiradus naujiems produktams buhalterinėje sistemoje, produktai, su jau buhalterinėje sistemoje įvesta bazine produkto informacija, automatiškai sukuriami ir Akeneo aplinkoje. Automatizacijos dėka, produktų administratoriui belieka užpildyti likusią informaciją, priskirti nuotraukas, papildomus atributus ir pažymėti, jog produktas yra pilnai užpildytas.

Norint atlaisvinti el. parduotuvę administruojančios žmogiškuosius išteklius nuo užsakymo išpildymo proceso, buvo optimizuotas užsakymo apdorojimo procesas. Klientui apmokėjus užsakymą, kuomet užsakymas jau yra išsiunčiamas, klientui išsiunčiamas laiškas, kuriame nurodytas siuntos sekimo numeris (su galimybe realiai stebėti siuntos statusą vežėjo puslapyje), taip pat yra prisegama nuoroda sąskaitos faktūros atsisiuntimui.

Kaip vienas iš prioritetinių darbų buvo sklandus ir patogus apsipirkimo proceso įgyvendinimas. Siekiant pirkėjams pasiūlyti didesnį sau priimtino užsakymo apmokėjimo ar pristatymo būdo pasirinkimą, buvo įdiegti Paysera ir SEB apmokėjimo būdai, abu leidžiantys atsiskaityti Lietuvoje populiariausiais bankais. Platų pristatymo būdų pasirinkimą užtikrina įdiegti Omniva, LP Express, Venipak ir DPD vežėjų moduliai.

Rezultatai

Sukurta šiuolaikiška, funkcionali, patraukli bei atsinaujinusį prekės ženklo identitetą atspindinti el. parduotuvė. Atnaujinus el. parduotuvę, siekiant atlaisvinti žmogiškuosius išteklius nuo pasikartojančio ir laiką eikvojančio manualaus darbo, atliktų integracijų dėka buvo automatizuoti daugelis administravimo ir pardaviminių procesų: užsakymo apdorojimas, produktų kėlimas, kainų atnaujinimas ir kt.

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti