Ar žinojote, kad seno kliento išlaikymas kainuoja pigiau nei naujo pritraukimas. Ne? Tad dabar žinosite ir galbūt imsitės tinkamiausių priemonių, kurios reikalingos jau kartą pas Jus pirkusio vartotojo sugrąžinimui, paskatinimui plačiau pasidomėti Jūsų paslaugomis, galiausiai, savo vardo reputacijos gerinimu jo akyse.
Kaip pasiekti vartotojus? Puikus būdas – naujienlaiškio siuntimas. Nors jis dažniausiai padeda išlaikyti esamus klientus, tačiau gali būti naudojamas ir kaip naujo kliento pritraukimo strategija.
Elektroninio pašto marketingo būdai
Keliantiems klausimą kaip pasiekti vartotojus – galime pasiūlyti net kelias alternatyvas. Pats populiariausias variantas – tradicinis naujienlaiškio siuntimas, kuris pasiekia tuos klientus, kurie ne tik pirko, tačiau ir paliko sutikimą, kad jų elektroninis paštas gali būti naudojamas pasiūlymams pateikti. Ne tik siūlykite esamiems klientams įsigyti kokių nors prekių, tačiau ir pateikite naudingą informaciją, kuri sukurtų apie Jus profesionalų įvaizdį.
Taip pat galima siųsti pasiūlymus potencialiems klientams, tačiau šiais laikais sunku gauti tokių elektroninius paštus. Būtinai laikykitės BDAR ir pateikite tokius variantus, kurių paprasčiausiai jie negalėtų atsisakyti.
Kiek rečiau pasirenkama alternatyva yra Jūsų įmonės logo arba pasiūlymo pateikimas verslo partnerių naujienlaiškiuose. Galiausiai, galima ir Google reklama, kuri suteikia galimybę Jūsų pasiūlymus rodyti Gmail vartotojų paštuose.
Bet kuriuo atveju svarbiausia yra pasiūlyti esamiems arba būsimiems klientams tai, ko jie paprasčiausiai negalėtų atsisakyti. Sudominkite juos savo dosnumu!
Naujienlaiškių privalumai
Kadangi gero naujienlaiškio paruošimas reikalauja dizaino bei tekstų kūrėjo – dažniausiai svarstoma, ar ši reklama atsiperka. Tiksliau, ar verta į ją investuoti?
Kiekvienas atsakyti gali sau skirtingai, tačiau dažniausiai nepabandžius – atsakymo sužinoti taip pat nepavyks. O kokie veiksniai dažniausiai lemia, kad naujienlaiškiai, visgi, siunčiami ir net į juos investuojama didelius pinigus?
Pirmiausia – gana paprasta patikrinti efektyvumą. Paprasčiausiai žinoma – kiek žmonių gavo pasiūlymus, kurie jie iš tų pasiūlymų atėjo į elektroninę prekybos vietą ir kaip joje elgėsi. Jeigu matysite, kad naudos nėra – ši reklamos investicija paprasčiausiai ne Jūsų verslui.
Gali būti siunčiami pasiūlymai konkrečiai tiems, kurie juos ir nori gauti. Tai – labai gerai, kadangi tiksliniai klientai visada didina pardavimus. Žinoma, šiuo atveju labai vertinamas ir greitis, kadangi išsiųsti ir pasiekti vartotojus galima vos kelių minučių tikslumu. O kadangi šiais laikais daugeliui žmonių elektroninio pašto tikrinimas – kasdienybės dalis, tad ir pamatys jie tai, ką siūlote. Lyginant su kitomis reklamos galimybėmis galima pastebėti, kad naujienlaiškio siuntimas – gana pigi reklama. O kaip jau minėjome – pamatuoti naudą yra paprasta, tad jos negavus – galės būti keičiama kita.
Naujienlaiškis – šlamštas?
Bene vienintelis minusas su kuriuo gali susidurti naujienlaiškių siuntėjai yra tai, kad elektroninis paštas laišką gali identifikuoti kaip šlamštą ir jis nukeliaus į tą pašto dėžutės dalį, kuri, deja, tikrinama arba retai, arba niekada. Blogiausi atveju – dalis investicijų paprasčiausiai negrįš, nes laiškas taip ir nebus parodytas tiems, kuriems jis gali būti aktualus.
Patrauklaus naujienlaiškio kūrimas
Žinoma, naujienlaiškių kūrimui visada geriausia samdyti specialistus, kadangi jie puikiai išmano visas smulkmenas, akcentus, kuriuos reikia žinoti kuriant efektingą reklamą. Svarbu, kad joje informacija būtų pateikta labai aiškiai, konkrečiai, jos neturi būti per daug, ją turi būti paprasta rasti. Dažniausiai informacijos perteklius paskatina išjungti pasiūlymą detaliai jo net neperskaičius. Taip pat vienu metu neteikite labai daug pasiūlymų. Jeigu turite labai daug patrauklių variantų – siūlykite per kelis kartus, tačiau palaikant optimalius laiko tarpus, kad reklama nepradėtų klientų erzinti.
Žinoma, pasiteisina kūryba, kadangi informacija turi būti ne tik aktuali, tačiau ir patraukli, sudominanti. Galiausiai, pasiekti vartotojus bus paprasčiau jei klasifikuosite savo turimus adresus ir skirtingiems asmenims siųskite skirtingus pasiūlymus, kurie būtent jiems turėtų tikti.