Instagram marketingas: 2019 metų statistika, kurią turi žinoti kiekvienas

Instagram marketingas: 2019 metų statistika, kurią turi žinoti kiekvienas

Instagram marketingas – viena labiausiai į priekį žengiančių rinkodaros rūšių, kuri į savo veiklą įtraukia net ir pačius konservatyviausius verslininkus, kuriems iki šiol atrodė, kad geriausia reklama – laikraštyje. Laikai keičiasi ir verslininkai privalo prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių. Kitu atveju vartotojus „pasiekti” bus labai sunku.

Vienas labiausiai paskutiniu metu augančių socialinių tinklų yra Instagram. Nors Vakarų pasaulis jau senokai nuo Facebook perėjo prie Instagram, tačiau Lietuvoje perversmas vyksta dabar ir visi verslai, kurie domisi – sėkmingai keliauja su inovacijomis į naują pasaulį.

Auganti Instagram svarba nulemia ne tik jos populiarumą, tačiau ir kūrėjų siūlomų funkcijų platumą. Jūsų dėmesiui nurodysime svarbiausius niuansus, kurie padės paprasčiau suvokti – kur link „eina” Instagram ir kodėl verta „eiti” kartu su juo.

instagram marketingas

Instagram vartotojų skaičius

2018-ais metais birželio mėnesį socialinis tinklas Instagram pasiekė 1 milijardo vartotojų skaičių ir tai svarbus lūžis parodantis, kad Instagram yra rimtas konkurentas tokioms platformoms kaip Facebook arba YouTube. Skaičiuojama, kad kiekvieną dieną šiuo socialiniu tinklu naudojasi daugiau nei 500 mln. vartotojų, kurie kelia nuotraukas, video, komentuoja, “pamilsta” tam tikras fotografijas ir atlieka kitas funkcijas. Palyginimui galima nurodyti, kad 2013-ųjų metais birželio mėnesį Instagram vartotojų skaičius buvo pasiekęs vos 130 mln., tad matyti, kaip didėja populiarumas.

#2 vieta

Kalbant apie socialinius tinkus, šiuo metu Instagram užima garbingą antrą vietą pagal  aktyvumą bei turimų vasarotojų skaičių. Taip, Facebook vis dar išlieka karalius, tačiau matyti, kad Instagram labai dideliais žingsniais vejasi. Skaičiuojama, kad beveik 40 procentų interneto vartotojų greitu metu naudosis šiuo socialiniu tinklu. Ką tai reiškia? Kad netoli pusę viso pasaulio interneto naudotojų prisijungs prie Instagram. Ir šiuo atveju kalbama apie aktyvus vartotojus, o ne netikras anketas.

Instagram – jaunimo socialinis tinklas

Įdomu panagrinėti ir vartotojų demografinius rodiklius. Skaičiuojama, kad 70 procentų vartotojų yra jaunesni nei 35 metų amžiaus. Tai atskleidžia labai įdomias tendencijas. Ne veltui sakoma, kad Instagram yra jaunimo, o Facebook – jau suaugusių paauglių socialinis tinklas. Prie vartotojų išskiriamos dvi pagrindinės socialinės grupės pagal amžių: nuo 18 iki 24 metų ir nuo 25 iki 34 metų. Priklausomai nuo Jūsų verslo auditorijos reikia paruošti ir konkretų turinį, kuris domintų vaizdo medžiagos žiūrėtojus. Suprantama, kad jeigu Jūsų verslo auditorija yra vyresnė – ne visada verta įtraukti visas pastangas į socialinio tinklo puoselėjimą, kadangi Instagram marketingas gali paprasčiausiai nepasiteisinti.

Laikas praleidžiamas Instagram

Verta apžvelgti ne tik vartotojų skaičių, tačiau ir kiek laiko jie praleidžia socialiniame tinkle. Tai padeda pamatyti, ar aktyvumas išties toks didelis, kaip dažnai teigia šio socialinio tinklo kūrėjai. Pasigiriama nėra veltui, kadangi skaičiuojama, jog 2018-ais metais birželio mėnesį vienas vartotojas apie 53 minutes per dieną praleido socialiniame tinkle. Taigi, skaičius tikrai labai didelis. Ypač daug populiarumo susilaukė atsiradęs Instagram story, kuris suteikia galimybę visą dieną praleisti kartu su įžymybe, artimuoju bei kitu Jus dominančiu žmogumi.

Verslas Instagram paskyroje

Nors Instagram naudojasi santykinai gana jauna auditorija, tačiau tai nereiškia, kad tai paauglių tinklas, kuriame dalinamasi tik nereikšminga informacija. Čia labai puikiai savo veiklas puoselėja ir verslininkai, kurie per šiuo metu ypač populiarius influencerius pritraukia kuo daugiau auditorijos. Statistika atskleidžia, kad 71 procentas JAV įmonių naudojasi Instagram tinklu. Lygiai taip pat ir Lietuvos verslininkai vis didesniais žingsniais skinasi kelia į Instagram marketingą, kadangi per patraukliai pateiktą vaizdinę medžiagą pasiekti savo vartotoją yra paprasčiau nei ilgais tekstais. Visgi, lygiai taip pat darosi vis sunkiau nustebinti žmones.

Instagram  poveikis prekiniam vardui

Natūralu, kad esant tokiai plačiai verslo plotmei Instagram  tinkle, įdomu – kiek realiai tokios paskyros verslininkams yra naudingos. Statistika atskleidžia, Instagram marketingas tikrai naudingas, kadangi net 81 procentas Instagram  vartotojų teigia, kad per šį socialinį tinklą yra radę jiems tinkamas prekes arba paslaugas. Taip pat tyrimas atskleidžia, kad vartotojai teigiamai vertina verslų socialinius tinklus, kadangi taip sukuriamas artimesnis ryšys, tarsi pasitikėjimas įmone.

Instagram  „istorijų” populiarumas

Vos tik atsirado funkcija palikti savo įrašą 24 valandoms – ji labai greitai išpopuliarėjo ir tapo ypač mėgstama. Skaičiuojama, kad beveik 500 mln. žmonių kiekvieną dieną paskelbia bent po vieną story, o peržiūrų skaičius dvigubėja. Įdomu ir tai, kad net trečdalis peržiūrimų story yra verslo puslapių, tad tai rodo, kad šis socialinis tinklas tikrai labai palankus verslui. Žinoma, tokiu atveju, jeigu mokama kūrybiškai pasižiūrėti į istorijos paskelbimą.

Nors akivaizdu, kad Instagram  statistika auga, tačiau tai nereiškia, kad Jūsų verslui pradėjus naudoti Instagram marketingą – susidomėjimas augs. Tą lemia labai daug faktorių ir vienas svarbiausių – tinkamo turinio kūrimas. Tam reikalingi ne tik profesionalai, tačiau ir laikas, kadangi svarbu ne tik užsiauginti savo auditoriją, tačiau ir palaikyti ryšius su ja, siūlyti jai tai, ką ji nori matyti.

Norite daugiau sužinoti apie kaip sėkmingai veikti Instagram platformoje? Štai 10 sėkmės taisyklių, kurios padės pasiekti puikių rezultatų!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *