Instagram marketingas: 10 sėkmingos rinkodaros taisyklių

Dažnai juokaujama, kad Facebook – atgyvena ir jaunimui, kuris nori būti inovatyvus bei stilingas – jis keliasi į Instagram. O gal tai ne juokai ir Instagram marketingas tikrai vertas dėmesio?

Statistika atskleidžia, kad socialinis tinklas Instagram tampa kur kas populiaresnis nei Facebook. Kodėl? Per nuotraukas ir video gauti informaciją galima kur kas greičiau, niekas neturi ir nenori skaityti ilgų tekstų, tad visada laimi ta platforma, kuri yra patogesnė, paprastesnė ir reikalauja mažiau pastangų. Natūralu, kad verslas turi taikytis prie vartotojų poreikių. Ir nors Instagram Lietuvoje nėra toks populiarus kaip visame pasaulyje, tačiau matyti didelis postūmis į priekį.

Jūsų dėmesiui – Instagram marketingas ir 10 jo taisyklių, kurias turi žinoti kiekvienas savo paskyrą asmeniškai valdantis verslininkas. O gal ir tas, kuris paprasčiausiai nori vesti blogą, dalintis savo kasdienybe bei šviesti visuomenę tam tikra tema.

#1. Nestandartinis video formatas

Vienu metu socialiniuose tinkluose vartotojų buvo pripažįstami tik horizontalūs video, o visi kiti atrodė kaip iškraipyti ir gal kiek neskoningi. Šiuo metu Instagram marketingas sako – drąsiai ir pirmyn! Rinkitės ne tik vertikalius įrašus, tačiau ir tokius, kurie pilnai netelpa į telefono ekraną, nebijokite jų karpyti. Kuo neįprastesnis – tuo daugiau įdomumo. Tiesa, svarbu išlaikyti kokybę.

#2. Hashtag’ai vis dar karaliauja

Vos atsiradęs Instagram labiausiai ir skyrėsi nuo kitų socialinių tinklų tuo, kad naudojant hashtag’us buvo galima greitai rasti reikalingą informaciją arba vizualą. Instagram funkcijos kinta, tačiau hashtag’ai arba grotažymės vis dar išlieka būtinos. Ir kuo jų daugiau – tuo labiau matomas būsite.

#3. Autentiškumas  – Jūsų kelias į sėkmę

Nors visada išskirtinumas buvo raktinis marketingo niuansas, kuris galėjo padėti pasiekti daugiau, tačiau šiuo metu tam skiriama ypač daug dėmesio. Paprasčiausiai pranokti savo konkurentus, ypač didžiausius, darosi vis sunkiau. Taigi, vietoj to, kad bandytumėte naudoti labai daug skirtingų tipų ir metodų – geriausiai apgalvokite, koks labiausiai reprezentuoja Jūsų verslą. Ir jeigu tai ypač paprastas reklamavimosi būdas – gerai. Jeigu esate rimta įmonė – palaikykite tą rimtumą. Tikrai nebūtina ir nėra esmės rinktis „fanų“ sekėjų, kurie tikrai nebus Jūsų potencialiais klientais.

#4. Story ir istorijos

Vienareikšmiškai – Instagram marketingas neatsiejamas nuo istorijų. Tai vienas didžiausių Instagram marketingo privalumų ir jo išnaudojimas padės pasiekti didesnį efektyvumą. Fotografuokite, filmuokite, rodykite. Klientai, pamatę Jūsų įdomų video, gali susidomėti ir Jūsų produkcija. Taigi, ne visada ir ne tik kalbėkite apie savo gaminius bei paslaugas. Kartais papildoma informacija, kuri ne iki galo susijusi su Jūsų verslu – gali būti pati geriausia reklama.

#5. Filtrai story ir nuotraukose: už ar prieš?

Natūralūs filtrai, kurie padeda paryškinti spalvas, suteikti joms sodrumo – būtini, kadangi kokybė – labai svarbi. Tačiau įvairiausios ausytės, taip pat, karūnėlės ir panašūs aksesuarai, kuriuos dažniausiai renkasi merginos, norėdamos suteikti nuotraukai daugiau žavingumo, – tinka tik savo profiliui, o ne verslui. Tai – labai pigina.

#6. Reklamos užsakymas

Kad ir kokį gerą turinį pavyktų kurti, visgi, be reklamos užsakymo šiais laikais – nei iš vietos. Taigi, teks šiek tiek investuoti. Vis dėlto, svarbiausia susirasti tinkamą auditoriją ir kurti gerą turinį, kuriuo pasiekti tą auditoriją galima. Tokiu atveju investuoti pinigai tikrai atsipirks.

#7. Daugiau natūralumo ir paprastumo

Vietoj to, kad norėdami pareklamuoti šampūną naudosite specialius koliažus su įvairiais efektais – rinkitės paprastumą. Žmonėms labai patinka natūralios nuotraukos ir paprasti aprašymai, kurie padeda geriau suprasti kas ir kaip. Kurkite video – tai puikus būdas papasakoti apie savo prekes ir parodyti, kokią naudą jos padeda pasiekti.

#8. Bendravimas

Priklausomai nuo socialinės platformos – labai svarbu reaguoti į savo klientų klausimus bei pageidavimus. Pavyzdžiui, jeigu sulaukėte reakcijų į savo story – tokiu atveju būtinai padėkokite, kad Jums parašė, galbūt net pasiūlykite įvairias naudas, kurios paskatins ne tik parašyti ir ateityje, tačiau skleisti teigiamą žinią apie Jūsų verslą.

#9. Dovanos dovanėlės

Dovanojimas atkeliavo iš Facebook, tačiau labai puikiai tinka ir Instagram. Siūlome nustebinti savo klientus ir tuo pačiu taip pritraukti naujus. Juk jie nusipelnė dovanėlių!

#10. Influenceriai

Vien tai, kad juos šiuo metu naudoja daugelis verslų – geriausiai įrodo, kad jų nauda tikrai realiai užčiuopiama. Tačiau siūlome daugiau dėmesio skirti ne tokie garsiems influenceriams, kurie turi sekėjų konkrečioje sferoje. Svarbiausia rinktis deklamuotoją pagal auditoriją, o ne tai, kad jo vardas yra žinomas. Svarbiausia pasiekti savo galimą klientą, o ne masę žmonių, kurie net nesidomėtų Jūsų siūloma preke bei paslauga.

Instagram marketingas žengia į verslą dideliais žingsniais. Nesakome, kad Facebook nėra naudingas. Tikrai naudingas, tačiau greta verslo reklamavimosi Facebook tuo pačiu persikelkite ir į Instagram, kuris padės pasiekti didesnę auditoriją ir tuo pačiu daugiau potencialių klientų.

Leave a Comment