Dropshippingas: vartotojų poreikiai ir pirkimo psichologija

Dropshippingas: vartotojų poreikiai ir pirkimo psichologija

Dropshippingas ir jo vystymas yra neišsemiama tema. Kai vieni teigia, kad tai jau atgyvena, kuria nebeverta pasinaudoti, tuo tarpu kiti džiaugiasi, kad ši paprasta prekybos galimybė leidžia užsidirbti be didelių investicijų ir tuo pačiu nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate. Kas gali geriausiai įrodyti, kad dropshippingas veikia? Kiekvienas iš Jūsų, kuris gali išbandyti šią prekybos galimybę.

Kodėl pirkėjai sutinka pirkti per dropshippingą?

Kodėl ši prekybos platforma yra tinkama verslininkams – akivaizdu. Tačiau kyla klausimas – kodėl pirkėjai sutinka pirkti tokiu būdu. Juk gali atrodyti, kad pardavėjas tarsi “nusimeta” dalį atsakomybės.

Visgi, toks požiūris – klaidingas. Net ir tie pardavėjai, kurie savo rankose, sandėliuose neturi prekių ir ne patys jas išsiunčia – lygiai taip pat jaučia atsakomybę, kad pirkėjas gautų tai, ką užsakė. Tai lemia jų verslo reputaciją. Užsisakydami prekes ir žinodami, kad išsiųs ne pardavėjas – neturėtumėte baimintis dėl kokybės. Ypač tokiu atveju, kai galima rasti teigiamų atsiliepimų apie prekybininką.

Kadangi dažniausiai dropshippingas jungia viso pasaulio prekybininkus bei gamintojus – taip suteikiama galimybė užsisakyti prekes ne tik pigiau, tačiau ir būtent tai, ko Jums reikia. Jeigu Lietuvoje nėra prekiaujama tam tikro gamintojo daiktais – visada galima užsakyti iš prekybininko, kuris bendrauja su lietuviais, tačiau prekes atsiunčia kitų šalių verslininkai.

Dropshippingas ir klientų poreikiai

Suprantama, kad pirkėjai visada nori gauti geriausios kokybės prekę. Tokią, kuri atitiktų investuojamus pinigus. Kadangi kainos sužinomos prieš perkant – dažniausiai lūkesčiai gana realiai įvertinami. Papildomai galima akcentuoti, kad pirkėjai dažniausiai nori išvengti didelių mokesčių už siuntimą.

Žinoma, kai prekė atkeliauja iš kito žemyno – pašto išlaidos kainuoja ir nieko dėl to nepavyks padaryti. Tokiu atveju siūlome bent jau neslėpti – kokia tai suma. Dažnas pirkėjas paskutiniame žingsnyje atšaukia užsakymą tik todėl, kad pardavėjas neinformavimo apie siuntimo išlaidas, kurios kai kurios atvejais gali būti didesnės nei prekės vertė.

Taip pat pirkėjai dažniausiai tikisi prekes gauti kuo greičiau, tačiau kai matomas realus terminas – įvertinama ir laukimo galimybė. Blogiausia, kai prekės nėra pristatomos taip greitai, kaip teigiama, kad pasieks pirkėją.

Štai todėl geriausia “užsimesti” bent jau kelias dienas, tačiau būti ramiu, kad įpykęs pardavėjas nepaliks atsiliepimo apie juos, kaip nepatikimą pardavėją. Suprantama, kad kartais atsitinka neplanuotų problemų ir tiekėjas negali išspręsti laiku. Visgi, labai svarbu rasti patikimą verslo partnerį, kuris taip pat atsakingai suteiktų paslaugas ir būtų suinteresuotas gerinti Jūsų reputaciją.

Kokia yra Jūsų klientų tikslinė auditorija?

Galiausiai, dropshippingo elektroninė parduotuvė nebus veiksmingas jeigu tiksliai nežinosite savo auditorijos. Kai kurie ją nustato “iš akies”, kai kurie atlieka išsamius tyrimus. Įvertinkite lyties niuansus, amžių, net religiją, taip pat, detalizuokitės iki pomėgių, pajamų bei kitų aspektų, kurie gali nulemti, kad pasirinkta auditorija bus tiksliai apibrėžta.

Kai tiksliai žinote, kas labiausiai suinteresuotas Jūsų pasiūlymu – kur kas paprasčiau ne tik pateikti tam tikras prekes, tačiau taip pat ir investuoti į Google Ads, socialinių tinklų reklamą, kurių tikslas pasiekti Jūsų prekėmis susidomėjusius asmenis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *