Turinio kūrimas: kaip pasiekti savo klientus?

Šiais laikais apie kokybišką turinį kalbama labai daug. Akcentuojama, kad anksčiau Google užteko tik tinkamų techninių aspektų užpildymo, kad internetinis puslapis būtų kuo lengviau randamas, o šiuo metu net ir Google robotai nori kokybės. Jau nekalbant apie tai, kad kokybiško turinio kūrimas reikalingas naršytojams. Internetiniai puslapiai, socialiniai tinklai, forumai turi pritraukti pateikiama informacija. Juolab, yra tiek daug kanalų per kuriuos galite transliuoti žinutę. Svarbiausia rasti Jums labiausiai tinkamus kanalus ir tuo pačiu surasti būdą, kuris sudomins konkrečiai Jūsų auditoriją.

Geriausi komunikacijos kanalai

Nėra vienareikšmiško atsakymo, kurie komunikacijos kanalai yra geriausi. Pačius pagrindinius žinome visi (Facebook, Instagram, YouTube), tačiau toli gražu ne visi tinka tam tikram verslui reklamuoti. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų tikslinė auditorija yra pagyvenę žmonės, galbūt geriausia apie savo paslaugas skelbti laikraščiuose arba metant lankstinukus į pašto dėžutes. Per YouTube pasieksite tik labai mažą jų dalį. O marketingas turi atsipirkti ir naudos grąža turi būti kur kas didesnė nei investicijos.

Taigi, ieškodami tinkamiausios komunikacijos galimybės, kuo daugiau dėmesio skirkite savo tikslinės auditorijos apibrėžimui. Tokiu atveju pavyks rasti ne tik geriausią kanalą, tačiau ir tinkamiausią strategiją, kuri padės turiniui pasiekti naršytojus ir juos sudominti.

Koks turinys parduoda?

Turinio kūrimas yra labai daug aspektų apimantis procesas. Reikia įvertinti ne tik savo tikslinę auditoriją, tačiau taip pat ir norimą perduoti žinutę, apgalvoti, kaip galima sukurti ilgalaikį bendradarbiavimą su klientu, įvertinti net galimas grėsmes. Svarbiausia atsiminti, kad pateikiamas turinys turi būti naudingas naršytojui. Tokiu atveju jis ne tik pasinaudos ten pateikiama informacija, tačiau ir sugrįš, kad sužinotų daugiau naujų dalykų.

Jaunimui pasiekti šiuo metu populiariausia VIDEO medžiaga, kuri labai sparčiais žingsniais auga ir pripažįstama kaip viena patraukliausių reklamos formų. Vidutinio amžiaus moterys, turinčios vaikų, vis dar skaito ilgus tekstas, tad blog‘o vedimas tikrai pasiteisins. Galiausiai, vyrai labiau linksta link vaizdinės medžiagos, kuri gali būti pateikiama, pavyzdžiui, komiksų pavidalu. Svarbu ne tik turinį talpinti internetiniame puslapyje, tačiau ir paskleisti labiausiai pasiekiamais komunikacijos kanalais.

Nepamirškite, kad apsibrėžus savo kuriamo turinio tipą nereikėtų jo keisti. Ypač tokiu atveju, kai auditorija jau „užauginta“ ir Jūsų skaitytojai, naršytojai ar žiūrėtojai žino, ko tikėtis.

Turinio kūrimo specialistas – ar verta jį samdyti?

Kaip jau supratote, turinio kūrimas reikalauja didelio kruopštumo ir detalumo, nuolatinių tendencijų sekimo bei atsidavimo savo darbui. Štai todėl ir atsirado komunikacijos specialistai, socialinių tinklų valdytojai bei kiti marketingo srityje dirbantys asmenys, kurie siūlo savo paslaugas. Viena vertus pažinti savo klientus būtina, o kuriant turinį savarankiškai tai padaryti bus kur kas paprasčiau. Kita vertus profesionalas VISADA žino daugiau už tą, kuris laisvalaikiu kuria savo platformos turinį. Akivaizdu, kad norint kokybės būtina investuoti. O šiais laikais reklama valdo viską, tad su tinkama strategija pavyks susikurti ir ištikimų klientų ratą.

Turinio kūrimas – tai komunikacija ir reklama kartu. Duokite naršytojams tai, ką jie nori matyti ir paversite juos savo sekėjais, klientais bei pirkėjais!

Leave a Comment