Kaip atidaryti elektroninę parduotuvę?

Internetinės parduotuvės šiuo metu išgyvena aukso amžių. Jomis patenkinti klientai, kurie gali sutaupyti daug laiko, rasti reikalingą informaciją, dažnai tokias pat kokybiškas prekes įsigyti pigiau. Patenkinti ir verslininkai, kurie kur kas greičiau, paprasčiau gali pradėti savo veiklą. Nereikia ieškoti patalpų, sandėliavimas dažnai tampa paprastas (pradedantieji verslininkai dažnai prekes laiko namuose), veiklos įteisinimas greitas ir lengvas, reklamos galimybės neribotos.

Taip, elektroninė parduotuvė domina daugelį. Kaip atidaryti elektroninę parduotuvę? Pirmiausia turite atsakyti sau į kelis klausimus, apgalvoti kelis svarbiausius akcentus.

  1. Kokią skaitmeninio marketingo strategiją planuojate rinktis?
  2. Kas sukurs internetinę parduotuvę?
  3. Internetinės parduotuvės turinio formavimas bei priežiūra. Kas atliks darbus?

Tinkamos platformos pasirinkimas

Ankstesniame blogo straipsnyje kalbėjome apie skirtingas internetinių svetainių platformas ir skiriantis joms skiriasi ir galimybės. Platforma – sistema, erdvė, kurioje yra talpinama produktų bazė. Tam tikra prasme tai – lentynos, kuriose sudėtos prekės arba paslaugos, šiuo atveju nuotraukos, kurios iliustruoja produkciją, kurią gali rinktis klientas.

Patogi ir lengvai valdoma platforma – kelias į sėkmę. Ieškodami tinkamiausios turėtumėte žinoti savo poreikius, idėjas, kaip atrodys jūsų parduotuvė. Tai leis programuotojui pasiūlyti tinkamiausią platformą, kuri patenkintų jūsų poreikius. Kuo platforma sudėtingesnė – tuo svarbiau pasirinkti gerą specialistą, kuris administruotų turinį, atnaujintų informaciją, reaguotų į klientų poreikius.

Ieškodami tinkamiausios elektroninės parduotuvės platformos įvertinkite šiuos kriterijus:

  1. Kiek kategorijų ir subkategorijų platforma turės;
  2. Kokios filtravimo galimybės (kurios yra būtinos);
  3. Ar platforma suteikia galimybę pirkti telefonu (responsive dizainas);
  4. Kokia apmokėjimo sistema yra galima;
  5. Ar yra galimybė palikti atsiliepimą po preke;
  6. Poreikis kurti blogą, diskusijų skiltį ir pan.

Kuo detaliau apgalvosite, kokią prekybos platformą įsivaizduojate – tuo labiau į ateitį pavyks žengti. Kiekvienais metais keičiasi visuomenės poreikiai ir ji ieško kuo paprastesnių ir patogesnių apsipirkimo būdų. Pasiūlykite jiems tai.

Parduotuvės vizualizacija ir prekės ženklo komunikacija

Verslo pirmasis ir vienas svarbiausių žingsnių, kuriam dažnas pradedantysis verslininkas skiria mažai dėmesio – logotipas ir pavadinimas. Prekės ženklas – ne tik estetika. Tai priemonė parduoti ir užsitikrinti gerą reputaciją. Taigi, logotipą būtina turėti dar prieš viešinant savo parduotuvę. Logotipas dažnai nusako ir pačios parduotuvės dizainą. Jis turi derėti tema, atspalviais ar mintimi. Vientisumas yra būtinas. Skoninga parduotuvė – mėgstama parduotuvė.

Parduotuvės turinys

Vaikščiodamas po prekybos centrą pirkėjas gali paliesti, pauostyti prekę, pavartyti ją. Pirkdamas internetu jis šios galimybės neturi, tad reikia surasti būdą, kuris gali padėti atstoti šį poreikį. Geriausia – detalus aprašymas, video medžiaga, kokybiškos nuotraukos.

Neradęs reikalingos informacijos dažnas klientas jos išeina ieškoti kitur, o radęs kitoje parduotuvėje – ten ir perka. Taigi, aprašymai turi būti konkretūs, tikslūs ir lengvai pamatomi, lygiai taip pat kaip video ir foto – aukštos kokybės, puikiai perteikiantys detales. Jeigu tai drabužis – būtina perteikti tikrą jo spalvą, jeigu tai pramoga – emociją.

Kliento galimybė susisiekti

Prekyba internetu, lygiai taip pat kaip prekyba realiose prekybos vietose, klientams gali kelti labai daug įvairių klausimų, tad būtina suteikti galimybę klientui susisiekti su konsultantais. Taip pat pagalvokite, ar pats planuojate administruoti parduotuvę, o gal samdysite atsakingą asmenį?

Šiuo metu labai populiarūs live chat, kurie suteikia galimybę parašyti žinutę pardavėjui, kuris konsultuoja, pataria, atsako į aktualius klausimus. Tai padidina pasitikėjimą prekybos vieta, palaikomas kontaktas su klientu.

SEO ir kita reklama

Augant elektroninių parduotuvių paklausai auga ir pasiūla, tad konkurencija – neišvengiama. Tiesa, skaitmeninis marketingas, jeigu tinkamai pritaikytas, atveria plačias galimybes tapti žinomu ir perkamu. SEO – viena efektyviausių reklamos priemonių, tad būtinai pasirinkite tokią elektroninės prekybos platformą, kuri yra draugiška paieškos sistemoms. Google populiarumas kiekvienais metais vis labiau auga ir kiekvienas inovatyvus verslas turi rinktis ne tik SEO paslaugas, tačiau rinktis platformas, kurios yra draugiškos paieškos sistemoms.

Vidinė paieška

Šiuolaikiniai pirkėjai įprato greitai ir paprastai susirasti reikalingą produkciją. Todėl, būtinas ne tik greitas prekių filtras, tačiau ir konkrečios prekės paieška. Ypač tokiu atveju, jeigu reklamuojate savo produkciją kitais kanalais. Žmonės gali ateiti į jūsų parduotuvę ieškodami konkrečios prekės. Suteikite jiems galimybę greitai bei paprastai ją rasti.

Elektroninės parduotuvės atidarymas apima daug skirtingų žingsnių ir kiekvienas jų reikalauja žinių bei ateities įvertinimo. Tam reikalingi specialistai, tad pirmas Jūsų žingsnis turėtų būti konsultacija su jais, o toliau – parduotuvės įgyvendinimo etapai.

Leave a Comment