Internetinių svetainių tipai

Internetinių svetainių tipai

Gera internetinė svetainė – puikus Jūsų verslo veidas be kurio šiais laikais prarasite gana daug potencialių klientų. Ne veltui sakoma, kad jeigu tavęs nėra internete – tavęs nėra niekur. Tiesa, mažai nusimanant šioje sferoje rasti specialistą, kuris kuria labiausiai Jūsų poreikius patenkinančias svetaines – sunku. Taigi, aptarsime, kokie internetinių svetainių tipai egzistuoja ir tuo pačiu tikimės, kad Jūs rasite labiausiai derantį prie savo verslo veido.

Tinklaraštis arba blog‘as

Turbūt gana dažnai tenka girdėti, kad tinklaraštis, blog‘as yra pati paprasčiausia internetinių svetainių forma. Tikrai nebūtinai. Viskas priklauso nuo to – kaip save pateiksite, kokį turinį kursite, galiausiai – koks yra Jūsų tinklaraščio tikslas. Juk kol vieni tik dalinasi gyvenimo įžvalgomis, kiti, pavyzdžiui, eksperimentuoja su maistu ir tikisi, kad tai padės būsimiems kulinarams žengti pačius pirmuosius žingsnius mitybos srityje.

Dažniausiai tokios internetinės svetainės būna gana paprastos, šablonas – aiškus, svarbiausia, kad valdymas ir reikalingos informacijos radimas būtų konkretus.

Puikūs pavyzdžiai:

1. Tapinas.lt – žurnalisto Andriaus Tapino įžvalgos.

2. Antmedineslenteles.com – Kristinos Pišniukaitės-Šimkienės maisto tinklaraštis

3. Ir kiti panašūs.

Tikrai nereikia būti įžymybe, kad galėtum rašyti blog‘ą. Svarbiausia – kokybiškas turinys ir tuo pačiu žinojimas – kodėl Jūsų įžvalgos galėtų būti kam nors naudingos. Galiausiai, tinklaraščio rašymas gali būti puikia verslo reklamos pradžia. Juk kai tapsite skaitomas – galite neakivaizdžiai pradėti reklamuoti ir savo verslą.

Naujienų portalas

Internetinių svetainių tipai skiriasi savo informatyvumu, žinių atnaujinimu. Bene aktyviausi yra naujienų portalai, kuriuose per dieną informacija gali būti atnaujinama net kelis kartus. O jų pasiūla – labai įvairi. Tiek lietuvių, tiek kitomis kalbomis, tiek labai didelių, tiek kuklesnių, kurie dar tik kuria savo auditoriją.

Bene labiausiai žinomi naujienų portalai lietuvių kalbomis yra:

1. Bernardinai.lt

2. Delfi.lt

3. 15min.lt

Svarbiausias šio tipo portalų tikslas yra teikti naudingą, atsinaujinančią informaciją savo skaitytojams. Dažniausiai net ir patys mažiausi Lietuvos miesteliai turi savo vardu valdomus portalus, kurių pavadinimas sutampa ir su kaimelio pavadinimu.

Ar įmanoma konkuruoti su didžiaisiais portalas? Tikrai įmanoma. Tik reikalingas – kokybiškas turinio skleidimas.

Reprezentacinė interneto svetainė

Norite, kad Jūsų verslas, idėja bei socialinės akcijos pasiūlymas sklistų kuo plačiau visuomenėje? Tokiu atveju jums reikalinga reprezentacinė svetainė, kuri kuriama įvertinus kiekvieno verslo ir tuo pačiu galimo jo kliento poreikius.

Puikūs pavyzdžiai, kuriuose matyti ir informatyvumas ir aiškumas, galiausiai, lengvai valdomas meniu yra:

2. prohaus.lt

3. walk15.lt

4. turtaspajuryje.lt

Dažniausiai reprezentacinėje svetainėje galima rasti šias meniu skiltis:

  • APIE MUS.
  • PASLAUGOS.
  • ATSILIEPIMAI.
  • KOMANDOS NARIAI.
  • BLOG‘AS.
  • KONTAKTAI.

Visgi, puslapiai tikrai ne tokie paprasti kaip kad gali atrodyti. Nebent tais atvejais, tai toks reikalingas. Dažniausiai daugiausia dėmesio yra skiriama aiškumui, kad naršytojas kuo greičiau rastų tai, dėl ko apsilankė svetainėje. Taip pat reikalingas ir individualus dizainas, kuris perteikia verslo filosofiją. Tokie portalai turi būti apgalvoti iki mažiausių smulkmenų, kadangi tai yra verslo veidas, kuris gali prisidėti prie kur kas geresnės reputacijos gerinimo.

Daugeliui kyla klausimas, ar puslapiui reikalingas tinklaraštis. Mes sakome – taip. Jis ne tik naudingas Google robotukams, tačiau ir paskatina klientus apsilankyti Jūsų portale ne tik dėl siūlomų paslaugų, tačiau ir dėl naudingos su jomis susijusios informacijos.

Elektroninė parduotuvė

Būtent elektroninė prekyba ir yra tas veiksnys, kuris paskatino ne tik lietuvius, tačiau ir kitų šalių žmones pagaliau užsiimti internetine prekyba ir tuo pačiu tapti verslininku. Paprasčiausiai elektroninio verslo išlaikymo bei pirmųjų žingsnių sąnaudos gali būti ir yra net kelis kartus mažesnės nei kad atidarant fizinę prekybos vietą, tad visiškai natūralu, kad pradėti virtualų verslą – verta.

Puikūs elektroninės parduotuvės pavyzdžiai yra:

1. etepalai.lt

2. auksoisparduotuve.lt

3. gerduva.lt

Nors dažniausiai priimta galvoti, kad elektroninėje prekybos vietoje dažniausiai pardavinėjamos prekės, tačiau tikrai galima siūlyti ir paslaugas. Tik tokiu atveju reikalingas skoningas jų pateikimas, juolab, tokiu atveju reikalingas biuras, vieta, kur tokios paslaugos fiziškai bus suteikiamos.

Geroje elektroninėje prekybos vietoje dažniausiai nurodoma ši informacija:

  • APIE MUS.
  • PREKIŲ ARBA PASLAUGŲ KATEGORIJOS. TAIP PAT – SUBKATEGORIJOS.
  • PATEIKIAMI ATSILIEPIMAI.
  • BLOG‘AS.
  • KONTAKTAI.
  • PIRKIMO SĄLYGOS

Vėlgi, kyla klausimas dėl blog‘o, tačiau jis naudingas dėl pačių priežasčių kaip ir kuriant reprezentacines svetaines. Žinoma, reikia nuspręsti, kokia apmokėjimo sistema labiausiai tinkama, taip pat – suteikti klientui galimybę rinktis iš jam labiausiai tinkamo prekės pristatymo varianto. Detaliai aprašykite sąlygas, kad klientas žinotų – kokios yra jo teisės bei atsakomybė.

Internetinių svetainių tipai skiriasi svetainės struktūra, kuri priklauso nuo tikslo, kurį norite pasiekti. Prieš kurdami svetainę ir prieš pasirinkdami svetainė tipą, išsikelkite aiškius tikslus bei numatykite savo verslo viziją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *