Internetinė rinkodara: 2018 metų tendencijos

Internetinė rinkodara – dinamiškas procesas, tad norint būti puikiu marketingo specialistu būtina aktyviai sekti naujienas, labai lanksčiai žiūrėti į inovacijas, galiausiai, pačiam jas kurti ir taip ne tik „naudoti“ kitų idėjas, tačiau ir pradėti kažką naujo ir sektino pačiam. Kiekvienais metais – naujos tendencijos ir naujos galimybės. Šiame straipsnyje – 2018-ųjų metų aktualijos, kurios padės geriau suprasti – kur link juda internetinė rinkodara.

Video marketingas

Video – vienas patraukliausių būdų perduoti tam tikrą žinutę. Žmonės nebenori skaityti, sukti galvos bandydami perprasti reklamos perduodamą žinutę. Būtent video formatas – vienas patraukliausių žinutės perdavimo būdų, kuris 2017-aisiais metais pradėjo labai dideliais ir intensyviais žingsniais keliauti kitokios reklamos link. Šie metai – video įrašų karaliavimo metai.

Istorijos

Visi mėgstame pasakas, kadangi jos mums primena vaikystę. Būtent jaukios istorijos, kurios dažnai turi moralą – vienas patraukliausių būdų perduoti tam tikrą žinutę, o kai kuriais atvejais galbūt net parduoti prekę. Šiuo metu dažnai pasirenkamos klasikinės, visiems puikiai pažįstamos pasakos, kurios pasukamos tokia linkme, kad galiausiai pagrindinis personažas neakivaizdžiai siūlo pasinaudoti tam tikra paslauga. Potencialus klientas lieka patenkintas malonia istorija, o marketingo specialistas – galimybe parduoti.

Augančios skaitmeninės rinkodaros kainos

Internetinė rinkodara šiuo metu itin populiarus. Nors atrodo, kad kulminacija jau netoli, visgi, kiekvienais metais atsiranda vis daugiau naujų reklamos priemonių, kurios parduoda daugiau ir tikslingiau. Natūralu, kad tai skatina augančias paslaugų kainas.

Influenceriai

Kol vieniems atrodo,  kad nuomonės lyderių formuotojų paslaugos jau kiek išsisėmusi sritis – marketingo specialistai tikina, kad šiuo metu tai bene vienas geriausių reklamos būdų. 2018-aisiais metais pastebėtos šios tendencijos influencerių srityje:

  • Nebeužtenka sumokėti bet kokiam žmogui, kuris turi daug sekėjų. Reikia atidžiai analizuoti galimybes bei pasirinkti tą, kurio sekėjai suinteresuoti siekti naudos reklamuojamoje prekėje arba paslaugoje.
  • Influenceriai pradėjo siūlyti daugiau idėjų. Jie tapo nebe tik informacijos pardavimo kanalu, bet ir kūrėjais, kurie pažįsta arba bent jau turėtų pažinti savo sekėjus.
  • Marketingo specialistai pradėjo aiškiau matuoti influencerio atnešamą naudą.
  • Sudaromos ilgalaikės reklamos strategijos su nuomonės formuotoju. Tai – nebe trumpalaikė rinkodaros galimybė, aksesuaras, kuris puošia pasirinktą reklamos kampaniją.
  • Vėlgi, video – karalius, tad influenceriai informaciją perduoda ne tik tekstu, tačiau ir vaizdais.

Vartotojas – nuomonės formuotojas

Visi marketingo profesionalai žino, kad norint parduoti reikia  suprasti, kaip mąsto vartotojas. Arba dar geriau – įtraukti jį į procesą. Taip atsirado žaidimai ir daug kitų veiklų, kurios skatina žmones ne tik išsakyti savo nuomonę, tačiau ir kartu formuoti tam tikros paslaugos arba prekės formatą.

Socialumas

Komunikabilumas ir santykių su esamais bei galimais klientais palaikymas – geriausias būdas susikurti lojalią klientūrą. Taigi, šiais laikais socialinių tinklų turėjimas ir komunikacijos vystymas – būtinas. Nors pasitaiko pavieniai pavyzdžiai, kai labai didelės įmonės neturi socialinių paskyrų ir puikiai gyvuoja – dažniausiai tai išimtys. Juolab, dažnai tokios įmonės veikia per viešuosius pirkimus, tad jiems paprasčiausiai neaktuali visuomenės įmonė.

Konkurentų analizė

Nors internetinė rinkodara neatsiejama nuo konkurentų analizės – šiais metais jai skiriama daug daugiau dėmesio. Puikiai žinodami ką siūlo jūsų konkurentai ir kodėl klientai naudojasi jų paslaugomis – pavyks surasti geresnę strategiją, kuri garantuos dar didesnius pardavimus.

Internetinė rinkodara kiekvienais metais siūlo vis daugiau naujovių. Svarbiausia yra nebijoti jų išbandyti ir nepamiršti, kad kiekvienas verslas yra individualus ir tai, kas tiko vienam, nebūtinai tiks kitam.

Leave a Comment