Elektroninis verslas. Ką svarbu žinoti prieš jį pradedant?

Elektroninis verslas. Ką svarbu žinoti prieš jį pradedant?

Elektroninis verslas – sfera, kurioje kiekvienas gali realizuoti savo idėjas. Dažniausiai yra reikalingos minimalios investicijos, kad pavyktų sėkmingai pradėti įgyvendinti savo idėją. Galiausiai, internete taip pat yra daug patarimų, kurie gali padėti padaryti, kad elektroninis verslas būtų sėkmingas.

Realizuojant elektroninio verslo žingsnius – kyla daug klausimų ir tai yra visiškai natūralu. Lygiai taip pat natūralu ir naudinga kelti sau klausimus, kurie padeda kur kas intensyviau imtis veiklos.

Dažniausi klausimai:

  1. Svarstoma, kodėl elektroninis verslas apskritai iš savęs yra geresnis pasirinkimas nei fizinės prekybos vietos?
  2. Su kokiais iššūkiais tenka susidurti elektroniniam verslui?
  3. Kodėl verslas turi būti siejamas su asmenine žmogaus ambicija, kas kelia motyvaciją?
  4. Koks geriausias naujų žinių įgavimo būdas?
  5. Kodėl vartotojas, klientas – visada prioritetas?

Ir daugelis kitų klausimų, kurie gali Jums padėti sėkmingą prekybą.

Elektroninio verslo privalumai

Vienas svarbiausių elektroninio verslo privalumų yra tai, kad nereikalingos didelės patalpos, kuriose turi būti laikomos reikalingos prekės. Tereikia sandėlių. Dar geriau – dropshipping‘o galimybė, kuri apskritai suteikia galimybę niekada fiziškai neturėti prekių, kadangi jomis pasirūpina gamintojas. Tad Jūsų darbas – reklama ir vadyba. Ne veltui tokio tipo verslo pradžia dažniausiai sėkmingesnė, reikalauja mažiau pastangų, galiausiai – leidžia džiaugtis ir kur kas geresniais rezultatais. Tad dažniausiai investicijos, kurios ir taip gana mažos – atsiperka greičiau.

Elektroninio verslo idėjos

Žinoma, tinkamai pateikti savo elektroninio verslo idėją taip, kad ji sudomintų žmones – tikrai nėra paprasta. Viskas atrodo logiška tik teoriniame lygmenyje, tačiau kai praktiškai imamasi veiksmų – dažniausiai iškyla įvairūs nesklandumai, kurių sutvarkymui reikia ne tik laiko, tačiau ir žinių, kurias geriausia gauti iš specialistų.

Tinkamas savęs reprezentavimas prasideda nuo istorijos kūrimo, nuo mito, už kurį atsakingas kiekvienas verslininkas. Blogiausia, kai pradedama kokia nors veikla, tačiau net pats savininkas tiksliai nežino – ką jis su ta veikla nori veikti, ką tiksliai pasakyti, galiausiai – reikia žinoti ir kaip pasakyti. Ypač šiais laikais, kai kiekvienas atsakingas verslas ne tik parduoda, tačiau taip pat ir neša kokią nors idėją, kuri galėtų paskatinti susidomėti jo atsakingumu. Ne veltui daugiau dėmesio sulaukia socialiai atsakingas verslas, kuris remia tam tikrą socialinę grupę, galbūt gyvūnus.

Turite tiksliai žinoti – kas Jūs esate ir tuo pačiu ieškoti priemonių, kurios padėtų tinkamai apie save kalbėti. Juolab, reikia mokėti pačiam suprasti – ko jūs norite ir tuo pačiu kita kalba, kur kas patraukliau, pasakyti klientams – ką jūs galite jiems pasiūlyti.

Elektroninis verslas ir reklama

Elektroninis verslas, žinoma, neapsieina ir be tinkamos reklamos galimybės. Sunku atsakyti, kuri geriausia, tačiau suprantama, kad el. verslui reikalingas skaitmeninis marketingas. Geriausia yra samdyti specialistą, kuris nuoširdžiai dirba, jog galėtų klientams pasiūlyti tai, ko jiems reikia ir kaip jau minėjome – labiausiai tinkamais būdais. Kol vieni naudojasi paieškos sistemų galimybėmis, pavyzdžiui SEO ar Google Ads reklama, tuo tarpu kitiems labiausiai tinkamas variantas atrodo socialiniai tinklai, kurie išplečia galimybes suburti ištikimų klientų ratą ir tuo pačiu savo tikslinę auditoriją.

Žinoma, visada geriausia komponuoti bent jau kelias reklamas, tačiau dažniausiai verslo pradžioje biudžetas yra labai ribotas. Ar tokiu atveju geriau imti daugiau reklamų ir į jas investuoti po truputį, ar į vieną didelę? Kiekvienu atveju – individualiai, tačiau dažniausiai atsiperka vienos didelės reklamos galimybės. Skaitykite daugiau apie marketingo patarimus, kurie gali padėti nuspręsti kokius sprendimus priimti.

Verslo įteisinimas

Galiausiai, gana maža smulkmena, tačiau dažniausiai paliekama paskutinėje vietoje ir tai vėliau sukelia nesklandumų – veiklos įteisinimas. Lietuvoje galima rasti ne vieną savo veiklos įteisinimo būdą. Siūloma rinktis individualią veiklą, jeigu tai tik papildomos pajamos, arba kurti MB, o gal ir IĮ. Kiekvienu atveju – pagal savo poreikius, tad svarbiausia – legalizuotis apskritai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *