Tinklaraštis

Elektroninės komercijos ateitis: kaip ji keisis 2020-ais metais ir vėliau

Rugpjūčio 14

Elektroninės komercijos ateitis yra labai šviesi. Elektroninė komercija dideliais žingsniais juda į priekį. Atsiranda vis daugiau įvairiausių reklamos galimybių, kurių tikslas yra pasiekti tikslinį klientą ir pasiūlyti jam tai, ko reikia. Šiuo metu prognozės yra labai optimistiškos, kadangi atsiranda vis daugiau online tipo verslų, tad natūrali reakcija į tai – skirtingos komercijos galimybės, kurių tikslas yra vienas – sudominti potencialų klientą.

Kiekvienais metais vis plačiau atsiveria elektroninės komercijos galimybės. Aptarsime ateities galimybes, kurios padės suprasti – kur link mes judame.

Telefono naudojimas versle

Nors kompiuteris vis dar prietaisas nr. 1, tačiau elektroninės komercijos ateitis yra neatsiejama nuo  telefonų, kurie labai dideliais žingsniais vejasi kompiuterius. Vis daugiau žmonių naršo ir perka telefonu, tad suprantama, kad verslininkai turi prisitaikyti prie tokių žmonių poreikių. Responsive dizainas – ne galimybė, tačiau būtinybė, kuria turi pasinaudoti visi. Ne tik elektroniniai verslai, tačiau ir blogus rašantys žmogus. Paprasčiausiai nepatogus naršymas labai dažnai tampa nebesugrįžimo į puslapį priežastimi. Juolab, vis daugiau elektroninių parduotuvių stengiasi padėti klientams apsipirkti dar paprasčiau. Tokiu atveju atsirado mobiliosios programėlės (app), kurias galima parsisiųsti į savo telefoną. Jas turintys verslininkai pastebi, kad įsigijus – pardavimai telefonu išsaugo net kelis kartus. Juk šiais laikais žmonės ieško patogumo ir galimybės viską daryti kur kas greičiau.

Besivystančių rinkų svarba

Iki šio karaliavusių kinietiškų prekių įtaka kiek sumažės, kadangi į rinką ateina besivystančių šalių elektroninės komercijos galimybės.

Iš ko laukiame progreso? Brazilija, Indija, Pietų Afrika, Rusija ir kitos šalys. Skaičiuojama, kad iki 2022-ųjų metų apie 3 mldr. potencialių pirkėjų turės prieiga prie interneto, kuri šiuo metu negalima. Dalis jų – taps tikrais, lojaliais, tam tikros prekybos vietos pirkėjais. Šiose šalyse galimybės apsipirkti neturi ne tik pirkėjai, tačiau ir verslininkai. Jie dar nėra pilnai išnaudoję savo galimybių el. prekyboje, kokios egzistuoja. Taigi, įvertinkite tai, kad kartu su didele galimų klientų gausa, elektroninės komercijos ateitis atves ir nemažą dalį konkurentų.

Fizinė ar virtuali prekybos vieta?

Diskutuojant apie fizines bei elektronines prekybos vietas dažniausiai žmonės skyla į dvi skirtingas stovyklas. Vieni teigia, kad pirkimas internetu yra ypač patogus ir padeda sutaupyti daug laiko. Tuo tarpu fizinių prekybos vietų šalininkai kontraargumentuoja, kad pirkdami prekes turime turėti galimybę jas paliesti, gal net pauostyti.

Kai kurie juokauja, kad šiuo metu fizinės prekybos vietos išgyvena savo Renesansą. Norėdamos įtikti klientams siūlo vis daugiau papildomų paslaugų, kur kas aukštesnio lygio aptarnavimą ir panašiai. Ir nesvarbu, ar auga, ar krenta pirkėjų internetu skaičius – fizinės parduotuvės visada išliks. Elektroninės komercijos ateitis gali pakeisti tik tam tikrus aptarnavimo tipus, bet pagrindas išliks toks pat.  

Video įrašai – karaliai

Jau ir šiuo metu video įrašai yra labai svarbūs kuriant savo auditoriją ir tuo pačiu suteikiant jai patogias galimybes sužinoti, išmokti, galbūt atrasti. Tačiau per ateinančius 2020-uosius metus video sulauks dar daugiau dėmesio. Ne veltui šios sferos profesionalams šiuo metu pasisekė labai aukštą lygį – dabar profesionalai patys gali rinktis klientus, kuriems nori dirbti.

Statistika atskleidžia, kad net 60 procentų naršytojų mieliau žiūri video apie produktą, nei skaito detalų aprašymą. Tai rodo, kad prisitaikant prie klientų poreikių – būtina daugiau dėmesio skirti vizualikai. Žinoma, prie to labai daug prisideda įvairūs socialiniai tinklai, kuriuose galima kurti ne tik ištisus video blogus, tačiau taip pat ir trumpus story, kurių metu papasakojama apie vieną arba kitą produktą.

Nepamirškite, kad gero vaizdo įrašo be specialisto padaryti nepavyks, tad geriau nerizikuoti kokybe ir iškart kreiptis į specialistus.

Elektroninės rinkodaros ateitis

Visiškai normalu, kad elektroniniam verslui reikalinga ir elektroninė rinkodara. Ji užtikrina, kad Jūsų verslo veidas bus solidus, kurs patikimą įspūdį, galiausiai, bus mėgstamas klientų, o  tai reiškia – perkamas. Žinoma, gerai elektroninės komercijos strategijai sukurti – reikalingas profesionalas. Kadangi skiriasi verslai – skiriasi ir priemonės, kurių reikia imtis.

Kaip jau minėjome, elektroninės komercijos ateitis bus neatsiejama nuo mobiliųjų telefonų, tad kurdami reklamas nepamirškite įvertinti ir tai. Tai pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad niekam nebeįdomūs ilgi tekstai, kadangi niekas nebeturi laiko skaityti, jie nori vos vieno žvilgsnio pagalba pamatyti visą jiems aktualią informaciją. Tai reiškia, kad karaliaus vizualika, o ji turi būti išties patraukiantį akį. Kai pasiūla tokia plati – išsiskirti gali būti sudėtinga.

Galiausiai, reklamos apstu, tad šiuo metu laimi tie, kurie greta reklamos gali pasiūlyti ir kokią nors naudą. Tai reiškia, kad turite skaitytojams/žiūrėtojams suteikti kokią nors specifišką, naudingą informaciją.

Personalizavimas

Kadangi šiuo metu elektroninės komercijos galimybės yra labai atviros, lygiai taip pat kaip ir reklamos, natūralu, kad klientai nori gauti tik geriausius pasiūlymus. Vienas iš svarbiausių kriterijų, kuris padeda tai užsitikrinti – kitų žmonių patirtys. Taigi, suteikite galimybę klientams išsakyti mintis apie Jūsų siūlomą produktą arba prekę. Žinoma, ne visada ir ne visi komentarai bus geri, kadangi paprasčiausiai neįmanoma įtikti visiems. Tačiau svarbiausia, kad jūsų prekybos vieta taps personalizuota ir žmonės galės ja patikėti.

Itin svarbu suprasti, kad elektroninės komercijos ateitis dideliais žingsniais artėja ir tampa dabartimi. Jau šiandien elektroninė komercija karaliauja tiek pat, kiek ir fizinės prekybos vietos. Tad kas mūsų laukia ateityje, galbūt elektroninė komercija pralenks fizine prekybos vietas?

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti