2019 metų marketingo tendencijos: kaip patraukti vartotojų dėmesį?

Skaitmeninis marketingas yra bene pats dinamiškiausias iš visų marketingo sričių. Jeigu reklamos pateikimas laikraštyje arba TV nelabai kuo skiriasi, tai virtualioje erdvėje reikia ne tik ieškoti būdų, kurie gali padėti nustebinti vartotojus, tačiau ir sekti atsinaujinančias programėles, puslapius, kurie pasiūlo vis daugiau galimybių. Tinkamas jų išnaudojimas – galimybė tapti konkurencingu, geresniu nei Jūsų konkurentai.

2019 metų marketingo tendencijos – dar vienu žingsniu toliau nei praėjusių metų, tad svarbu žinoti priemones sėkmingam rezultatui. Pateikiame infografiką su svarbiausiomis tendencijomis, kurias aptarsime ir plačiau!

 

#1. Tapkite geriausiu savo įmonės reklamuotoju

2019 metų marketingo tendencijos vis dar glaudžiai susijusios su influencinimu. Vis dėlto, kol daugelis samdosi influencerius, kad jie reklamuotų verslą, tuo tarpu kiti eina kiek kitu keliu – jie patys tampa influenceriais, taigi, patys reklamuoja savo įmonę. Šį metodą siūlome išbandyti ir Jums, kadangi labai dažnai ieškodami tam tikrų paslaugų žmonės vertina įmonių savininkus, jų atliekamus darbus. Raskite nišą, kurioje jaučiatės gerai ir kurioje galite realizuoti save, sulaukti daugiau žinomumo. Jeigu niša susijusi su Jūsų verslu – dar geriau, tačiau tai gali būti ir Jūsų hobis. Svarbiausia tapti savo verslo veidu, kuris bus sekamas ir kuris domins naršytojus.

#2. Įrodykite, kad esate geriausi

Nors ši taisyklė yra universali ir puikiai tinka bet kokiai sričiai reklamuoti ir naudojant bet kokias priemones, tačiau kartais net ir būdami geriausi savo sritis profesionalai – to neparodo. Jeigu norite atskleisti savo kompetencijas – tokiu atveju geriausia siūlyti nemokamų konsultacijų galimybes, padėti žmonėms išsirinkti, atrasti, ieškoti bei įvertinti. 2019 metų marketingo tendencijos neįsivaizduojamos be konsultacijų ir pagalbos klientams. Kaip teikti konsultacijas? Formos gali būti labai įvairios ir kiekvienas gali pasirinkti tai, kas jam labiausiai tinka. Svarbiausia parodyti, kad esate geriausi ir kad draugiškai bei nemokamai padėsite žmonėms paprasčiau rasti tai, ko jie ieško.

#3. Audio turinio plėtra

Anksčiau karaliavusius ilgus tekstus pakeitė vizualika, video. Šiais metais vis daugiau kalbama apie audio turinį, kuris taps įsimenamas ir tuo pačiu patrauklus. Žinoma, sukurti kokybišką audio turinį gali būti sudėtinga, juolab, tai nemažai kainuoja. Visgi, jeigu tam tikra daina bus siejama su Jūsų prekiniu vardu – tai tikrai atsipirks. Tačiau rasti balansą, kai audio turinys būtų patrauklus ir tuo pačiu gebėtų skleisti tinkamą žinutę – gali būti sudėtinga.

#4. Dirbtinio intelekto galimybės

Bėgant metams technologijos nuolat keičiasi, tad nenuostabu, kad 2019 metų marketingo tendencijos glaudžiai susijusios su inovacijomis bei dirbtiniu intelektu. Tinkamai išnaudojus jo galimybes – sutaupysite daug laiko. O kadangi daugelis žmonių užduoda standartiškai tuos pačius klausimus – patogu, kai nereikia kiekvieną kartą jiems to paties atsakyti. Pavyzdžiui, šiuo metu populiarūs Facebook chat atsakymai, kurie yra suprogramuoti pagal galimas užklausas. Taip pat panašiai veikia ir chat sistema internetiniuose puslapiuose. Tikslas – suteikti žmogui reikalingus atsakymus ir tuo pačiu taupyti savo paties laiką. Kadangi galimybės plačios – jomis pasinaudoti paprasčiausiai būtina!

#5. Pramoginio turinio kūrimas

Kiekvienas verslas stengiasi save reklamuoti, tačiau kartais tai daro per daug įkyriai ir pasiekiamas priešingas rezultatas nei buvo tikėtasi. Kuriant turinį socialiniuose tinkluose reikia daugiau dėmesio skirti pramogoms, įvairiems patarimams, juokingiems paveiksliukams, užrašams ir video. Turinys turi būti ne tik reklamuojantis, tačiau ir įdomus, naudingas bei pritraukiantis. Juk geras turinys gali klientus pritraukti ir tik paskui pamatę Jūsų siūlomas prekes bei paslaugas jie nuspręs jomis pasinaudoti.

#6. Instagram mados bei tendencijos

2019-ais metais dar labiau populiarėja socialinis tinklas Instagram, kuris jau šiuo metu intensyviai lenkia Facebook bei Twitter. Ta proga  Instagram Jums siūlo dar daugiau naujovių ir dar daugiau galimybių. Pateikiame kelias šio socialinio tinklo subtilybes:

  • Niekam nebereikia porceliano spalvų bei efektų gausos. Natūralumas – žavi ir laimi.
  • Žinoma, natūralumas nereiškia, kad kokybė turi būti bloga. Tikrai ne, negalite sau to leisti. Siūlome fotografuoti ne telefonu, tačiau profesionaliu fotoaparatu, kad pavyktų išlaikyti kokybę.
  • Daugiau dėmesio skirkite story, kadangi jis toks pat svarbus kaip ir foto arba video pateikimas savo Instagram blog’e.
  • Taip pat siūlome išbandyti transliacijas ir kur kas drąsiau jaustis už kito ekrano. Nors daugelis labai kuklinasi, tačiau tiesioginių transliacijų nauda įrodyta jau seniai.

#7. Facebook mados ir tendencijos

Kaip jau minėjome, Instagram lenkia Facebook, tačiau ir pastarasis vis dar turi ką parodyti, o 2019 metų marketingo tendencijos siūlo atsižvelgti į šiuos niuansus:

  • Vaizdo įrašai vis dar geriau nei ilgas rašytinis tekstas. Tačiau įtraukite ir audio įrašus, kurie turėtų tapti puikia informacijos skleidimo priemone.
  • Lygiai taip pat naudokitės story galimybėmis. Tiek Instagram, tiek Facebook socialinių tinklų story funkcija tampa net įdomesne nei patys asmeniniai profiliai. Pamatyti, ką kiti veikia, nereikalauja nei daug laiko, nei pastangų. Per kelias sekundes galima sugerti tiek daug informacijos!
  • 360 laipsnių turinys yra kokybė! Tikrai, tai ne tik kokybiškas vaizdas, tačiau tuo pačiu ir labai įdomus vaizdas. O ką galima pamatyti pasukus telefoną šiek tiek į šoną?

2019 metų marketingo tendencijos žavi savo inovatyvumu ir turinio kokybe. Kaip reklamuoti savo verslą? Rasti priemones, kurios geriausiai atitinka Jūsų klientų poreikius ir tuo pačiu naudotis inovacijomis, tam tikra prasme galbūt net pritraukti savo klientus prie jų, parodyti jiems, kad Jūsų turinys gali būti įdomus, o siūlomos prekės bei paslaugos yra geriausios!

Leave a Comment