WordPress VS. Magento. Kurią platformą pasirinkti?

wordpress vs magento kurią platformą pasirinkti

Gera elektroninė parduotuvė gali užtikrinti, kad valdymas bus paprastas, naršytojai ras tai, ko ieško, galiausiai, ir pats internetinės parduotuvės administratorius nevargs su sudėtingomis sistemomis, kurios gali „reikalauti“ net ir programuotojų žinių.

Dažniausiai minimos WordPress bei Magento platformos, kurios įvardijamos kaip tinkamiausi variantai elektroninėms prekybos vietoms. Nors abi alternatyvos yra geros, tačiau pasižymi tam tikrais skirtumais, kuriuos būtina įvertinti kuriant pirmuosius parduotuvės žingsnius.

WordPress ir Magento. Panašumai ir skirtumai

Vertinant paviršutiniškai – abi šios platformos yra gana panašios. Abi yra draugiško SEO (o elektroninėms prekybos vietoms tai yra būtina), galima džiaugtis plačia įskiepių gausa, valdymas – gana paprastas, meniu – informatyvus.

Ar yra koks skirtumas?

Taip! WordPress labiau yra orientuota į turinį, o Magento – į elektroninę prekybą. Taip pat – WordPress+WooCommerce dažniausiai naudojama mažesnėms prekybos vietoms, o Magento – didelėms, tiems verslams, kurie ruošia dideles pardavimų apimtis.

WordPress

WordPress yra atvirojo kodo, dažniausiai tinklaraščiams naudojama turinio valdymo sistema. Bene labiausiai garsėja tuo, kad valdymas paprastas, puikiai tinkama tiems, kurie nėra dideli kompiuterių bei valdymo sistemų „asai“, galiausiai, platus įskiepių pasirinkimas – taip pat džiugina.

Elektroninės komercijos galimybes su WordPress išpildo tokie papildiniai kaip:

  1. WooCommerce;
  2. Easy Digital Downloads papildinys;
  3. Ir kiti.

Magento

Magento jau  yra skirta ir orientuota būtent į elektroninę prekybą. Bene labiausiai sistema garsėja tuo, jog yra ypač platus įskiepių pasirinkimas, papildinių, kurie padeda plačiai išpuoselėti elektroninę prekybą, padaryti parduotuvę patrauklesne, labiau prieinama kiekvienam. Magento renkasi tiek garsiausi pasaulio prekiniai ženklai, tiek mažesni verslai, kuriems svarbi kokybė bei funkcionalumas.

Su šia sistema parduotuvių valdymas gana paprastas, ataskaitų generavimas – konkretus, rinkodaros galimybės – plačios, teikiama mobilioji prekyba, sistemų optimizavimas bei kitos funkcijos, kurios užtikrina stabilius pirmuosius žingsnius elektroninėje prekyboje.

Nors Magento valdymas kiek sudėtingesnis nei WordPress, tačiau ir galimybės – platesnės, tad viskas priklauso nuo Jūsų poreikių bei planuojamos elektroninės prekybos mastų.

WordPress VS. Magento. Vertiname prekybos vietos paskirtį

Lyginant šias dvi platformas pirmiausia reikia įvertinti savo prekybos vietos paskirtį ir pagal ją – nuspręsti dėl pasirinkimo. Žinant tikslą – pasirinkimas bus kur kas konkretesnis, juolab, visada naudinga pasitarti su specialistais, kurie įvertinę Jūsų poreikius padės pasirinkti ir tinkamiausias  sistemas.

  • Jeigu planuojate kurti sudėtingesnes parduotuves, kuriose, pavyzdžiui, prekės būtų kategorizuojamos pagal gamintojus – tokiu atveju labiau tinkamas pasirinkimas yra Magento. Patogūs valdymo sprendimai egzistuoja ir WordPress, tačiau Magento – kiek patvaresnis pasirinkimas.
  • Virtualių prekių pardavimui, kuriose yra trumpi aprašymai, svarbiausios charakteristikos – dažniausiai puikiai tinka ir WordPress. Jis kuriamas naudojant  Easy Digital Downloads arba WooCommerce papildinius.
  • Jeigu Jums reikalinga elektroninė parduotuvė, kurioje yra siūlomos įmonės paslaugos – tokiu atveju puikiai tinka abi platformos, kadangi tiek viena, tiek kita turi pirkinių krepšelio sprendimus. Galbūt šiuo atveju reikia plačiau vertinti modulius, kuriuos turi kiekviena platforma. Juk reikalingas kontaktų susisiekimas, galbūt naujienlaiškių siuntimas ir t.t.
  • Fizinių daiktų pardavimui dažniausiai pasirenkama Magento, kuri džiugina funkcijų gausa, taip pat ir talpumu. Žinoma, viskas priklauso nuo to – kiek prekių parduodama. Mažesniems kiekiams tinka WordPress, tačiau kai jie yra labai dideli – geriausia rinktis Magento.

Klausimai, kurie gali padėti!

Rinkdamiesi tinkamiausią platformą – atsakykite sau į kelis klausimus. Galbūt tai jums padės rasti tinkamiausią variantą.

  • Kiek prekių bus parduotuvėje? Jeigu daugiau nei 1 000 – tokiu atveju Magento yra priimtinesnis pasirinkimas.
  • Ar Jums reikalinga tik viena, paprasta prekybos vieta, ar tokia, kuri geba vienyti net kelis pardavėjus?
  • Ar reikalinga parduotuvė, kurioje būtų integruota POS sistema?
  • Sulauksite didelio susidomėjimo? Jeigu taip – Magento dažniausiai tinkamesnė labai dideliems srautams.
  • Jeigu Jūsų biudžetas yra mažas – tokiu atveju galbūt WordPress Jums yra tinkamesnis pasirinkimas?
  • Ar Jums svarbus greitis?
  • Kokie papildiniai reikalingi? Pavyzdžiui, galbūt aktualus yra tinklaraščio rašymas?

Yra ir daugiau smulkmenų, kurias reikia įvertinti, galiausiai, yra ir daugiau aspektų, privalumų, kuriuos turi kiekviena iš prekybos vietų kūrimo platformų. Bet kuriuo atveju geriausia yra tartis su specialistais, kadangi jų patirtis  – geriausia priemonė pirmuosiuose prekybos vietos kūrimo žingsniuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *