Turinio kūrimas: kam negali atsispirti vartotojai?

Turinys – karalius.

Turbūt šis posakis yra girdėtas ne vieną kartą. Tiesa, turinys gali būti labai įvairus, tad darosi sunku atskirti, kuris karalius tikrai karaliauja, o kuris gali būti greitai išverstas iš sosto. Visuomenė keičiasi, tad tuo pačiu keičiasi ir jos poreikiai. Jeigu anksčiau ypač patraukliai buvo priimama FOTO medžiaga, tai šiuo metu turinio kūrimas vadovaujasi VIDEO medžiaga. Tik gerai pažinę savo potencialius pirkėjus ar skaitytojus lengviau surasite tinkamiausią marketingo strategiją.

Klausimas – koks turinio kūrimas yra efektyvus?

Vizualizacija

Pradėjome nuo FOTO ir VIDEO, tad tęsime būtent apie tai. Nepriklausomai nuo to, ką norite reklamuoti, – puikiai pasitarnaus vizualinė medžiaga. Šiuolaikiniai žmonės nori gauti visą reikalingą informaciją vos vienu akies mirktelėjimu ir būtent vizualinė medžiaga tai leidžia. Nepamirškite, kad vizualika turi būti estetiška. Jau geriau jokios nei prastos kokybės, besiliejanti, sunkiai skaitoma medžiaga. Tai vieta, kur turinio kūrimas galėtų būti atiduotas į profesionalų rankas. Ypač tokiu atveju, jeigu prekiaujate maistu ar daiktais, kurie nuotraukose ar vaizdo įrašuose privalo atrodyti gražiai.

Ką norite pasakyti?

Jeigu norite, kad Jūsų marketingo kampanija pasiteisintų ir pavyktų gauti realiai apčiuopiamus rezultatus, tokiu atveju svarbiausia apgalvoti – kokią žinutę norite pasakyti savo klientams. Turinio kūrimas nėra paprasta užduotis. Idėją suprasti turite ne tik Jūs, tačiau ir visuomenė, potencialūs klientai. Jeigu rašote straipsnius – jie turi būti naudingi ir aiškus. Jeigu fotografuojate – nuotraukos turi turėti ta tikrą mintį. Nedarykite bet ko. Jau geriau nieko nei kažkas neaiškaus. Tiesa, atgalinė komunikacija taip pat labai svarbi, tad palaikykite ryšius su Jūsų paslauga ar preke besidominčiais asmenimis.

Raktiniai žodžiai

Jeigu galvojate, kad raktiniai žodžiai yra reikalingi tik Google paieškos sistemai, tai labai klystate. Turinio kūrimas neįsivaizduojamas be raktinių žodžių. Jie padeda žmonėms kur kas greičiau rasti tą informaciją, kurios reikia. Tiek paieškos sistemoje, tiek pačioje svetainėje, jeigu joje galima naudotis vidine paieška.

Kontekstas, kontekstas ir kontekstas!

Turinys tikrai yra karalius, tačiau norint, kad karalius būtų galingas – reikia pasirūpinti jo aplinka, tai yra, kontekstu. Tik jį įvertinus pavyks pasiekti našių rezultatų. Kontekstas taip pat yra ir potencialūs Jūsų pirkėjai, tad reikia įvertinti jų įpročius. Ar tai žmonės, kurie anksti pradeda dieną? O gal jie kaip tik yra pelėdos? Žinoma, reikia apgalvoti, koks informacijos perdavimo kanalas tinkamiausias Jūsų verslo atžvilgiu. O ko gali norėti Jūsų klientai? Kokie tai žmonės ir kokiais būdais gausite jų palankumą? Tai smulkmenos, kurios nulemia investicijos į reklamą grįžtamumą. Turinio kūrimas be konteksto paprasčiausiai nebus efektyvus!

Sukurti turinį – nėra lengva užduotis. Pažinkite savo klientus, išgryninkite idėją, naudokite raktinius žodžius bei vaizdinę informaciją bei kurkite įdomų ir pridėtinę vertę turintį turinį!

Leave a Comment