Socialiniai tinklai verslui: ką pasirinkti ir kaip tinkamai naudoti?

Socialiniai tinklai verslui: ką pasirinkti ir kaip tinkamai naudoti?

Siekiant būti pastebėtu socialiniai tinklai verslui vienareikšmiškai yra geras pasirinkimas. Ir čia daugiau jokių diskusijų negali būti. Viena maža išimtis- netinkamai valdomos paskyros gali padaryti ne tik naudos, tačiau sukelti ir žalą. Ne veltui socialinių paskirų priežiūrai dažniausiai yra samdomasi profesionalus, kurie ne tik išmano grafikos, tekstų rašymo be kitus panašius darbus, tačiau ir žino vartotojo psichologija, išmano reklamos valdymo subtilybes.

Socialiniai tinklai verslui – geras pasirinkimas

Tačiau kuris variantas labiausiai tinka Jūsų atveju ir ar visi yra geriau nei vienas konkretus?

Nepamirškite, kad renkantis kurie socialiniai tinklai verslui tiktų labiausiai reikia pirmiausia įvertinti auditoriją, kuriai bus tikslingai skirti Jūsų įrašai ir kitas skelbiamas turinys. Jeigu Instagram karaliauja Vakarų pasaulyje, tai lietuviai vis dar dažniausiai naršo Facebook. Tiesa, matomi pokyčiai iš mūsų šalyje. Instagram taip pat dideliais žingsniais juda link populiarumo ir gal net po truputį lenkia Facebook. Tačiau labai svarbu suvokti, kad pirmąjį socialinį tinklą dažniausiai naudojami jaunesnio amžiaus asmenys. Štai todėl savo tikslinės auditorijos žinojimas tampa toks būtinas kriterijus galvojant apie socialinius tinklus.

Facebook

Facebook socialinis tinklas Jūsų verslui – vis dar geras pasirinkimas. Šiuo metu sunkiai rasite verslą, kuris skalbia informaciją skaitmeninėje erdvėje, bet neturi Facebook puslapio. Tiesa, verta akcentuoti, kad šiame socialiniame tinkle auditorija auga ir šio metu sėkmingai galite pasiekti ne tik vartojus iki 25-erių metų amžiaus, tačiau ir kur kas vyresnius. Tai – labai gerai, kadangi pasiekti tokią didelę 60-mečių auditoriją dar niekada nebuvo taip paprasta ir patogu. Nepamirškite investuoti į reklamą, kuri padeda sukurti tikslinės auditorijos klientų ratą, kadangi Facebook konkurencija tik auga, ir pasiekti vartotojus be investicijų tampa vis sunkiau.

Youtube

Kita galimybė yra Youtube, kuri orientuojasi į jaunesnio amžiaus vartotojus. Tiesa, ir ši tendencija kinta. Paprasčiausiai vis daugiau žmonių naudojasi SMART TV galimybėmis, tad per TV žiūri video Youtube kanale. Geras turinys visada sudomins, tik reikia jį pateikti taip kad sudomintų ne vieną kartą, tačiau padėtų sukurti ištikimų klientų ratą.

Nepamirškite, kad niekas nenorės žiūrėti vaizdelių, kurių tikslingai siekia reklamuoti kokį nors produktą arba paslaugą. Reikia ieškoti balanso. Vaizdo turinys turi būti informatyvus ir suteikiantis naudą vartotojui.

Instagram

Kaip jau  minėjome, šis socialinis tinklas labai dideliais žingsniai auga ir į savo ratą įtraukią vis daugiau žmonių. Tačiau čia išskirtinai renkasi tik jaunesnio amžiaus auditoriją. Jeigu Facebook pražengė šią liniją, tai iš Instagram to kol kas nesitikima. Šio socialinio tinklo auditorija siekia nuo 16 iki 30-ies metų amžiaus žmones. Jie dažniausiai orientuojasi į žvaigždžių gyvenimus, jų kasdienybės stebėjimą. Dominuoja merginos, kurios domisi grožiu, maistu, sportu ir panašiai. Taigi, būtent čia labiausiai rekomenduojama reklamuotis šio tipo paslaugas arba prekes siūlantiems verslams.

Twitter

Visame pasaulyje populiarus Twitter Lietuvoje taip ir nesulaukė savo žvaigždžių valandos. Nebesitikima, kad ir sulauks, kadangi pačio socialinio tinklo Twitter populiarumas po truputį tampa antraplanis. Taip pat jame dominuoja jaunesnio amžiaus auditorija, kurios maksimali amžiaus riba dažniausiai siekia iki 30-ies metų. Juolab, šioje platformoje reklamuotis verslams nelabai verta, kadangi dominuoja garsių žmonių mintys, kurios ir sulaukia daugiausia dėmesio.

Linkedln

Kai svarstoma kokie socialiniai tinklai verslui atneštų didžiausią naudą, negalima pamiršti ir LinkedIn. Galbūt nevertinamai per mažai kalbama apie šį socialinį tinklą, kuris tikrai vertas kur kas daugiau dėmesio. Tiesa, pagrindini šio socialinio tinklo išskirtinumas yra tai, kad jame renkasi tik verslu, profesijomis bei tobulinimusi besidomintis asmenys. Taigi, čia pramogų mažai, tačiau labai daug rimtų dalykų, kurie paskatins Jus tobulėti ir galbūt net rasti svajonių darbą. Jeigu esate potencialus darbuotojas, dirbate arba ieškote darbo – tokiu atveju Linkedln paskyra yra būtina. Lygiai taip pat ji labai naudinga ir verslams. Ne tik savęs reprezentacijai, tačiau ir tokiu atveju, kai ieškote darbuotojų.

Socialiniai tinklai verslui turi būti parenkami ne pagal tą dieną esančią tendenciją, o atsižvelgiant į auditoriją kurią norite ir turite galimybę pasiekti. Taip svarbu yra ne tik turėti socialinį tinklą verslui, tačiau ir mokėti juo naudotis, kad jis Jums atneštų realią naudą. Šiuo klausimu galime padėti ir mes! Kirotech komanda yra pasiruošusi padėti jums augti ir pasirūpinti Jūsų verslo socialinių tinklų administravimu!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *