Skaitmeninis marketingas: kuponai ir nuolaidos kodai. Ar tai pasiteisina?

Skaitmeninis marketingas: kuponai ir nuolaidos kodai. Ar tai pasiteisina?

Perkant internetu turbūt dažnai tenka pamatyti įvairias reklamas, nuolaidas, kuriose „garsiai rėkiama“, kad tik čia galite įsigyti reikalingas prekes pigiau. Visgi, net ir reklamos sferoje nedirbantys žmonės žino, kad skaitmeninis marketingas stengiasi pritraukti kuo daugiau pirkėjų ir kartais tos nuolaidos ne visiškai realios.

Visgi, ne visada realią naudą pavyksta jausti ir patiems verslininkams, kurie tikrai skelbia realias akcijas, siūlo kuponus, kurie leidžia įsigyti tam tikras prekes pigiau. Kaip apskaičiuoti naudą? Įvertinti kuo daugiau smulkmenų.

Kas yra skaitmeniniai kuponai?

Skaitmeninis marketingas apima labai daug skirtingų komponentų, kurie visi veda į vieną tikslą – kad būtų galima džiaugtis didesniais pardavimais ir geresne puslapio reputacija. Vienas iš būdų yra skaitmeniniai kuponai. Šių kuponų tikslas yra suvilioti klientus pasiūlant jiems tam tikrą procentinę nuolaidą. Tai pat kuponuose galima nurodyti tam tikrą vizualią pinigų sumą, kurią galima išleisti tik konkrečioje parduotuvėje.

Kodėl skaitmeniniai kuponai yra geresnis pasirinkimas nei fiziniai?

  • Pirmiausia todėl, kad jų sukūrimas yra pigesnis. Nereikia investuoti pinigų į spausdinimo paslaugas.
  • Taip pat fiziniai kuponai labai teršia aplinką, kadangi panaudoti būna paprasčiausiai išmetami ir, deja, labai dažnai paprasčiausiai gatvėje. Skaitmeninis kuponas yra ekologiškesnis pasirinkimas.
  • Skaitmeniniai kuponai padeda pasiekti tikslius klientus ir tuo pačiu paprasčiau pamatuoti jų geografinius rodiklius.
  • Internete naudojami kuponai padeda matyti – kiek realiai jų buvo panaudota. Tad kur kas paprasčiau įvertinti ir jųnaudą.
  • Kuponai dažniausiai siunčiami elektroniniu paštu, tad yra gana asmeniškas pasiūlymas. O tai dažniausiai priimama palankiau.
  • Juos galima įsigyti ir panaudoti greitai ir paprastai, neišėjus iš namų.

Kuponų minusai

Visgi, patys kuponai neatrodo labai solidžiai ir kartais yra siejami su verslo pradininkais, taip pat su pigiomis prekėmis. Kaip sakoma, kad gera prekė neturi būti piginama. Taigi, nusprendus naudoti kuponus galite apie save sukurti tokį įvaizdį, kurio dažniausiai niekas nenori. Nei vienas verslas nenori būti siejamas su pigumu, nes dažniausiai atrodo, kad siūlomos prekės arba paslaugų kokybė taip pat yra pigi.

Taip pat labai bloga, kai kuponai neturi konkretaus galiojimo laiko tarpo. Daugelis verslininkų tikisi, kad jie bus panaudoti iškart kai tik bus pateikti, tačiau praktika tokia, kad kai kurie žmonės neskuba jų leisti, laukia, kol rinkoje pasirodys geresnės prekės, taip pat – įvairesnės.

Galiausiai, skaitmeninio marketingo klaida – per dažnai siūlomi kuponai. Jei taip yra – ilgainiui žmonės įpras, kad reikia laukti, kol jų mėgstamas prekinis vardas arba parduotuvė pasiūlys nuolaidas. Tokiu atveju jie susirinks krepšelį, tačiau nemokės už jį tol, kol nesulauks nuolaidos, kodo, kuris sumažins kainą. Taigi, tai nėra naudinga verslininkams. O netinkamus įpročius „pašalinti“ iš klientų bus sunku. Ypač tokiu atveju, kai norėsis išlaikyti juos savo rate.

Skaitmeninių kuponų tipai

Visgi, ši skaitmeninio marketingo priemonė atsidarant naują internetinę parduotuvę, ar parduotuvės jubiliejaus proga – gali būti teigiamai priimama. Jeigu nusprendėte, kad kuponas Jūsų atveju yra geras ir labai pasiteisinantis pasirinkimas – tokiu atveju siūlome įvertinti, koks kuponas labiausiai tinka. Paprasčiausiai egzistuoja gana daug skirtingų jo tipų, tad įvertinus savo klientus – reikia juos pasiekti tinkamiausią formą.

  • Puikus pasirinkimas yra atsisiunčiami kuponai, kadangi jiems sužinoti žmonės turi lankytis konkrečiame puslapyje. Būtent pačios elektroninės parduotuvės puslapyje kuponai ir yra pateikiami.
  • Mobilūs kuponai yra dar viena alternatyva, kuri siūloma tik naršantiems per mobilius telefonus. Dažnai taip stengiamasi išsiaiškinti – koks yra poreikis ir įvertini, ar verta kurti el. parduotuvės mobilią programėles.
  • Reklaminiai kodai dažniausiai atsiunčiami naujienlaiškio pagalba.
  • Yra ir automatinės nuolaidos, kurios taikomos tokiu atveju, kai perkama tam tikromis valandomis arba perkamos tam tikras prekės.

Tipų yra daug, tad kiekvienas žinodamas savo klientus – turi pasirinkti ir tinkamiausią kupono pateikimo formą, kad klientas ne tik jį pamatytų, tačiau ir pasinaudotų. Skaitmeninio marketingo galimybės yra neribotos, tad išbandykite jas.

Vis dažniau verslų – kuponus siūlo tik lojaliems klientams, kadangi tai tampa tarsi padėka.

Skaitmeninis marketingas ir jo priemonės dažnai veikia skirtingai atskirose situacijose. Sunku atsakyti, ar nuolaidos Jums pasiteisins kadangi kiekvienas atvejis yra individualus. Kol vieniems verslams – tai puiki galimybė ne tik daugiau uždirbti, tačiau ir susikurti geresnę reputaciją, tuo tarpu kitiems rezultatas gaunamas priešingas. Prieš priimant tam tikrus marketingo sprendimus, svarbu suprasti savo vartotojus, jų elgsenos įpročius bei įvertinti savo konkurentus ir jų naudojamas marketingo priemones.

Dar nepradėjote prekybos internete? Sužinokite kaip greitai sukurti elektroninę parduotuvę!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *