Apie projektą
Gerduva – ilgametę patirtį namų apyvokos produktų prekyboje turinti įmonė. Šiuo metu Gerduva turi net 14 fizinių parduotuvių Lietuvoje, užsiima tiek mažmenine, tiek didmenine prekyba ir greitai bei kokybiškai aptarnauja klientus elektroninėje parduotuvėje. Gerduvos asortimente galima rasti visko, ko reikia namų švarai ir jaukumui užtikrinti.
Problema
Ilgametis verslas, be jokios abejonės, reikalauja nuolatinės priežiūros ir atnaujinimų. Augant vartotojų skaičiui, ypač elektroninėje parduotuvėje, atsirado didesnis poreikis ją profesionaliai prižiūrėti ir vystyti. Plečiantis verslui didėjo ir idėjų, kurias buvo norima įgyvendinti elektroninėje erdvėje, kiekis, ir būtinybė kuo labiau automatizuoti kasdienius verslo procesus. Šiems siekiams įgyvendinti vidinėje komandoje trūko techninių kompetencijų ir greitos reakcijos į šioje srityje kylančias problemas.
Sprendimas
Pasikalbėję su Gerduvos komanda ir išaiškinę jos poreikius bei viziją elektroninio verslo plėtroje nusprendėme suformuoti dedikuotą komandą. Vieno programuotojo ir projekto vadovo komanda užtikrino sklandžią komunikaciją bei profesionalų ir greitą darbų atlikimą. Kartu su Gerduvos komanda mūsų specialistai padėjo įgyvendinti klientų idėjas ir generuoti naujas. Esant poreikiui į dedikuotą komandą įsitraukdavo ir daugiau programuotojų, taip užtikrinant visokeriopą IT pagalbą klientui.
Suteiktos paslaugos
Bendradarbiaujant su Gerduvos komanda elektroninėje parduotuvėje buvo įdiegta daug naujų funkcionalumų bei patobulinti jau esami. Kaip vieną iš prioritetinių sričių išskyrėme saugų ir patogų naršymą, todėl atlikome Magento versijos atnaujinimą bei optimizavome Jenkins procesą, kurio dėka galėjome sukelti sukurtus pakeitimus į produkcinę aplinką išjungus elektroninę parduotuvę vos 4 sekundėms.
Kadangi Gerduva vykdo ne tik mažmeninę, bet ir didmeninę prekybą, reikėjo užtikrinti greitą ir patogų prekių eksportavimą į klientų duomenų bazes. Tam naudojome XML dokumentą, kuris leidžia lengvai koreguoti duomenų sąrašą bei jį perduoti norimoms elektroninės parduotuvėms. Šis sprendimas buvo pritaikytas eksportuojant prekes į Varlė.lt, pigu.lt ir Senukai.lt elektronines parduotuves bei Kaina24.lt ir Kainos.lt kainų palyginimo portalus.
Siekiant kuo labiau automatizuoti kasdienius verslo vykdymo procesus buvo nuspęsta atlikti Rivilės buhalterinės sistemos integraciją. Šiuo atveju integracija apėmė dvi dalis. Visų pirma atlikta Rivilės integracija, kuomet realiu laiku elektroninėje parduotuvėje yra atnaujinami prekių likučiai, kainos ir nuolaidos iš buhalterinės sistemos. Įvykdžius antrąjį integracijos etapą informacija apie užsakymus iš elektroninės parduotuvės perduodama į Rivilę. Kadangi Gerduva turi ir fizines parduotuves, buvo įgyvendinta padalinių logika, kurios dėka yra informuojamas to padalinio darbuotojas, iš kurio turi būti išsiųsta elektroninėje parduotuvėje nupirkta prekė.
Siekiant suteikti elektroninės parduotuvės klientams kuo geresnę patirtį nuspręsta įdiegti papildomą Swedbank Bank Link apmokėjimo būdą, kuris leidžia greitai ir patogiai atsiskaityti už prekes tiek interneto banku, tiek mokėjimo kortele. Siekiant užtikrinti kuo tikslingesnių duomenų apie elektroninę prekybą surinkimą buvo atlikta Google Analytics integracija elektroninei komercijai. Šiuo atveju integracija leidžia surinkti naudingus duomenimis apie vykdomus užsakymus ir kitą vartotojų elgseną. Be šių darbų įgyvendinome paliktų krepšelių priminimo bei kitus funkcionalumus, kurie ne tik pagerino vartotojų patirtį gerduva.lt elektroninėje parduotuvėje, bet ir padidino pardavimus.
Rezultatai
Bendradarbiaujant su Gerduvos komanda įgyvendinome IT sprendimus, kurie padėjo tobulinti elektroninę parduotuvę. Įgyvendinti funkcionalumai leido atsisakyti rankinio darbo įvairiuose kasdieniuose procesuose ir juos optimizuoti, o vartotojams suteikiama geresnė patirtis. Užsimezgusi partnerystė padidino įmonės pardavimus, o elektroninės parduotuvės lankytojų skaičius išaugo beveik 4 kartus.
Kliento žodis
Labai džiaugiamės, kad kiro.tech komanda perėmė el. parduotuvės gerduva.lt vystymą. Svetainės trūkumai buvo pašalinti greitai ir efektyviai, komanda nuolat dalinasi savo įžvalgomis, patarimais ir prisideda prie el. parduotuvės tobulinimo. Esame patenkinti komandos darbu, todėl jiems patikėjome atnaujinti ir kitą mūsų vystomą projektą – ievosskanestai.lt. Galime rekomenduoti kiro.tech komandą visiems, kurie ieško kokybiškai atliekamo darbo ir aiškios komunikacijos viso proceso metu.
Martynas Mazalas, Gerduvos produkto vadovas