Remarketingas

Remarketingas – tai Google AdWords funkcija, kuri ankstesniem tinklapio lankytojam primena apie Jūsų siūlomas prekes ar paslaugas, peržiūrėtas Jūsų tinklapyje netolimoje praeityje. Nieko nenusipirkusiems lankytojams galima taikyti pakartotinę rinkodarą tam, kad vėl būtų užmegztas ryšys su jais.

Esame skaitmeninės reklamos ekspertai. Padėsime parduoti daugiau.

Google remarketingas arba kitaip pakartotinė rinkodara – tai galimybė atnaujinti neįvykūsį prekybinį sandorį.

Kaip tai veikia? Iškart po to, kai tinklapio lankytojai palieka Jūsų svetainę, jie gali matyti Jūsų reklaminius skelbimus naršydami kituose tinklapiuose, kurie priklauso Google vaizdinės reklamos tinklui, arba ieškodami Google paieškos sistemoje su Jūsų teikiamais produktais ar paslaugomis susijusių terminų. Google vaizdinės reklamos tinklą sudaro AdSense tinklas su daugiau kaip 2 mln. unikalių tinklapių ir mobiliosios programėlės, kurių yra daugiau nei 650 tūkstančių ir kurios yra integruotus į milijonus mobiliųjų įrenginių. Tai puikus būdas paskatinti užbaigti pirkimo sandorį neapsisprendusį pirkėją ir priminti apie save senam klientui.

Remarketingas gali būti Jūsų kompleksinės reklamos vienu iš komponentų. Nesvarbu, ar siekiate padidinti el. parduotuvės pardavimus, ar savo komercinio vardo žinomumą, ar tinklapio lankytojų skaičių – pakartotinė rinkodara puikus reklaminis sprendimas visais atvejais.

Remarketingo galimybės

Galimybė priminti žmonėms apie save, kurie anksčiau sąveikavo su Jūsų parduotuve parodant jiems reklamą, kai jie ko nors ieško Google paieškoje arba naršo kitame tinklapyje.

Galimybė kurti sarašą žmonių, kurie į krepšelį įsidėjo prekę, bet neužbaigė apsipirkimo procedūros. Vėliau žmones, esančius rinkodaros sąraše, galima pasiekti per jų mobiliuosius įrenginius ar AdSense reklamos tinklą.

Galimybė sukurti našią pakartotinės rinkodaros akciją naudojant automatinį kainų siūlymą. Naudojant automatinį kainų siūlymą realiu laiku apskaičiuojamas optimalus kiekvieno skelbimą peržiūrinčio žmogaus kainos pasiūlymas ir padedama laimėti skelbimų aukcione siūlant mažiausią galimą kainą. Naudojant Google aukcioną nereikia mokėti papildomų mokesčių.

Pasinaudojus skelbimų galerija, galima nemokamai sukurti teksto, vaizdo ar vaizdo įrašo remarketingo reklaminius skelbimus.

Pasinaudojus ataskaita galima įvertinti pakartotinės rinkodaros efektyvumą.

Galimybė pasirinkti standartinę pakartotinę rinkodarą arba dinaminę. Su diname pakartotine rinkodara žmonės matys ne tik įprastus reklamos skelbimus, bet ir juose anksčiau peržiūrėtas prekes Jūsų el. parduotuvėje.

Galimybė reklaminį skelbimą parodyti Youtube socialiniame tinkle. Žmogus, ieškantis vaizdo įrašų susijusių su Jūsų el. pardotuvėje peržiūrėtomis prekėmis, išvys Jūsų reklaminį skelbimą, siūlantį jas įsigyti.

Statistiniai duomenys rodo, kad taikant pakartotinę rinkodarą 50% prarastų tinklapio lankytojų ar el. parduotuvės pirkėjų susigrąžinama. Visame internete nuolat matomas reklaminis skelbimas su Jūsų siūloma preke veikia kaip nuolatinis priminimas apie tai, ko asmuo ieško ir tai, kad Jūs turit tai, ko jis ieško. Pakartotinės rinkodaros pagalba žinodami, ko žmogui reikia, galite tuo pasinaudoti ir parduoti prekę. Tokio sandorio nauda bus abipusė – klientas gaus, ko norėjo, o Jūs parduosite tai, ką turėjote.

Kodėl verta rinktis mus?

Gerų praktikų taikymas

Koncentracija į rezultatą

Kompetetinga komanda

Techninis aptarnavimas

Darbų garantija

Paprastas procesas

Domina nemokama konsultacija?






gintare2

Gintarė Žilaitytė

Elektroninės komercijos konsultantė

+370 615 71850
[email protected]
Studentų g. 67-411, Kaunas

solution_specialist
solution_specialist_m2
Kirotech-Google-Partner-AdWords-Analytics