Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje – vienas iš pagrindinių sėkmės rodiklių

Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje – vienas iš pagrindinių sėkmės rodiklių

Norite parduoti daugiau, našiau ir brangiau? To nori visi verslininkai, tačiau ne visi imasi reikalingų priemonių, kurios padeda pasiekti rezultatą. Apie ką mes? Apie pardavimų skatinimo priemones, kurių yra labai daug. Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje veikia skirtingais būdais, tačiau visos pardavimų skatinimo priemonės yra orientuotos į tą patį – didesnius pardavimus.

Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje apima skirtingus tikslus, o juos lemia pasirinkti marketingo tikslai. Skaitmeninis marketingas apima gana daug skirtingų priemonių pardavimų gerinimui. Kokios pagrindinės? Skaitykite žemiau!

Pardavimų skatinimo tikslai

Skirtinguose etapuose už prekes atsakingi žmonės siekia skirtingų tikslų. Kol vieniems svarbiausia tinkamai pagaminta prekė, kitiems svarbiausias greitas jos pardavimas.

Pardavimų skatinimo tikslai

Gamintojai siekia:

  • Paskatinti klientus išbandyti prekę;
  • Skatinti klientus įsigyti prekę;
  • Paskatinti klientus pirkti ir naudotis kuo daugiau;
  • Paskatinti klientus prie pagrindinės prekės pirkti įvairius priedus;
  • Pagerinti savo prekę ir pranokti konkurentus;
  • Skleisti tinkamą reputaciją apie savo prekę bei verslo vardą.

Prekybininkai siekia:

  • Padidinti lankytojų, kurie gali potencialiai domėtis x preke, skaičių;
  • Skatinti pirkėjų lojalumą savo prekybos vietai;
  • Būti konkurencingais ir geresniais nei kiti;
  • Supažindinti su skirtingomis savo prekėmis;
  • Didinti tiek pirkimo dažnumą, tiek prekių skaičių.

Pardavimų skatinimui verta pasitelkti kuo daugiau skirtingų priemonių. Tiesa, daugiau ne visada yra geriau, kadangi greta kiekybės reikia nepamiršti ir kokybės. Jeigu neturite laiko kontroliuoti kelių socialinių paskyrų – jau geriau tinkamai išnaudoti vieną.

Kokios yra pagrindinės padavimų skatinimo priemonės elektroninėje komercijoje?

Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje
Pagrindinės pardavimų skatinimo elektroninėje komercijoje priemonės

SEO galimybės

Nors šiais laikais visi puikiai žino apie SEO, tačiau toli gražu ne visi verslininkai ją pritaiko savo intensyviam puslapiui. Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje be SEO – neįmanomas? SEO specialistai teigia būtent taip. Blogai, kadangi taip užkertamas kelias būti kur kas žinomesniu bei greičiau atrandamu. Kadangi reklamą užsakyti gali kiekvienas – organinė paieška tampa nr. 1. Tiesa, nebūtina investuoti didelių pinigų į SEO specialistus, kadangi internete galite rasti daug online tipo kursų, kuri moko kaip tvarkyti savo puslapį arba el. parduotuvės visiškai nemokamai. Tokiu atveju reikia skirti tik šiek tiek laiko.

Google Ads

Greta SEO lygiagreta žygiuoja ir Google Ads, kuris labai dažnai vadinamas vienu patraukliausiu būdu pagerinti savo puslapio lankomumą. Tiesa, ne organišku būdu, tad šis variantas kiek skiriasi nuo SEO. Paprasčiausiai suvedus raktinius žodžius Jūsų internetinio puslapio reklama atsidurs naršyklės lango šone arba bus pasiūlyta kaip viena iš pirmųjų rezultatų. Natūralu,  kad tai padidins apsilankymų skaičių Jūsų puslapyje, tad teliks sudominti siūlomomis prekėmis. Kadangi Google Ads reikalauja žinių – visada geriausia samdyti specialistus, kurie nuodugniai seks Jūsų puslapio lankomumo mastus.

Socialiniai tinklai

Kaip jau minėjome, geriau mažiau paskyrų, tačiau skirti joms užtektinai laiko, kad jos atrodytų reprezentatyviai. Lietuvoje populiariausias socialinis tinklas yra Facebook, tačiau greta jos labai sparčiai populiarėja ir Instagram. Kai kurie verslai išbado Twitter, tačiau dažniausiai pamatoma, kad jis neatneša tiek naudos, kiek buvo tikėtasi. Taigi, socialiniai tinklai verslui ir tinkamas jų valdymas prasideda nuo strategijos susikūrimo. Sugalvokite tikslą bei priemones, kurios turėtų padėti Jums tą tikslą pasiekti. Sekite jas, kadangi tik tokiu atveju pavyks paprasčiau pamatyti pokytį ir įvertinti, ar Jūsų naudojama strategija yra  tinkama Jūsų potencialiems klientams.

Elektroninė komercija labai kinta. Galima sakyti, kad tai yra vienas dinamiškiausių internete vykstančių procesų, kadangi verslininkai bene patys aktyviausi. Svarbiausia sekti atsinaujinančią informacija, kad ne tik būtumėte vienas pirmųjų, tačiau net ir užbėgtumėte visiems už akių. Pardavimų skatinimas elektroninėje komercijoje yra ne galimybė, tačiau būtinybė, kuria gali pasinaudoti kiekvienas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *