8 Marketingo patarimai elektroninei komercijai 2020 metams

Marketingo patarimai elektroninei komercijai 2020 metams

Suplanuoti sėkmingą elektroninės prekybos vietos arba pozicionuojančio puslapio marketingo strategiją yra kur kas sudėtingiau nei galėjote pagalvoti. Suprantama, kad tam reikia ne tik puikiai išmanyti kas yra daroma ir ko siekiama, tačiau ir domėtis naujausiais įrankiais, priedais, kurie suteikia elektroninei komercijai daugiau galimybių.

Šiame straipsnyje aptarsime idėjas, kurios padės Jums tapti žinomesniais, lengviau randamais ir net specialiai ieškomais. Jūsų dėmesiui – naudingiausi marketingo patarimai elektroninei komercijai!

1. Pažinkite savo verslą

Atrodo elementaru, kad asmuo, kuris kuria marketingo strategiją konkrečiam verslui, turi labai gerai jį išmanyti. Deja, dažniausiai strategijai sukurti pasisamdomi specialistai, kurie neturi laiko gilintis į mažiausias smulkmenas ir kuria strategijas neįvertinę visų svarbiausių komponentų. Tai yra didelė klaida ir kuo geriau verslas bus suprantamas – tuo sėkmingai pavyks jį išpopuliarinti.

  • Koks yra verslas?
  • Ar pirkti ir paslaugomis naudotis galima tik internetu?
  • O gal yra ir fizinė prekybos vieta?
  • O gal yra tik fizinė prekybos vieta?
  • Kaip vykdomi užsakymai? Per formą, o gal tiesiog el. paštu, telefonu?
  • Kokios ateities perspektyvos ir ko siekia prekybos vietos savininkas?

Atsakykite į šiuos ir kitus panašius klausimus. Tai padės geriau suvokti – kokie pasirenkama marketingo strategija turi būti. O geras planas – sėkmė.

2. Aiškumas ir konkretumas

Kuriant marketingo strategijas labai svarbu prioritetą skirti aiškumui, kadangi kuo klientas geriau suvoks kas Jūs esate ir ką siūlote – tuo didesnė tikimybė, kad jis pirks ir naudosis Jūsų paslaugoms. Sukūrus internetinę parduotuvę ji turi būti testuojama, gali būti atliekamas vartotojų patirties auditas, įvertinama kiekviena smulkmena. Tai padeda užtikrinti, kad žmonės, kurie gali būti potencialūs klientai, pirks pas Jus. Svarbu įvertinti ar viskas atrodo aišku. O gal per daug sudėtingų žingsnių, kurie reikalauja papildomo potencialaus pirkėjo laiko?

3. Gera internetinė svetainė

Marketingo patarimai elektroninei komercijai apima ne tik idėjas, tačiau ir realiai apčiuopiamus dalykus. Pavyzdžiui, šiuo atveju yra būtina gera, tinkama, aiški ir estetiškai patraukli internetinė svetainė, kuri suteikia galimybę klientui greitai rasti tai, ko jam reikia. Internetinių svetainių kūrimas apima daug skirtingų aspektų ir vienas iš jų yra kokybiškas informacijos pateikimas.  Nesvarbu, kad esate didelis verslas, kuris jau daugelį metų yra žinomas, tačiau net ir tokiu atveju kokybiškai pateikta informacija internetinėje svetainėje – būtina. Štai todėl siūlome į ją investuoti. Tai – kokybė, o jos turėtų siekti kiekvienas.

4. Kuo Jūs esate stiprus?

Sėkmingo verslo pagrindas yra savo stipriųjų pusių naudojimas verslo sėkmei ir tuo pačiu bandymai kuo labiau paslėpti silpnąsias puses. Kaip tai padaryti? Pirmiausia reikia rasti tas savo stipriąsias puses, kurios gali padėti Jums būti labiau matomu, žinomu ir tuo pačiu atrandamu. Taip svarbu nepamiršti įvertinti ir silpnybių, kadangi jų būvimas gali verslui atnešti tam tikras grėsmes. Labai panašiai yra su moters bandymais naudoti kosmetikos priemones. Jos yra skirtos tam, kad tam tikri trūkumai būtų panaikinti. Taip pat stengiamasi pabrėžti tam tikrus gražius veido bruožus. Taip pat darykite ir su savo verslu. Tačiau būkite atviri savo pirkėjams.

5. Nėra geriausio marketingo plano

Suprantama, kad sėkmei pasiekti dažniausiai tikimasi sukurti patį geriausią marketingo planą, kuris padeda būti matomu, žinomu ir atrandamu. Tačiau, deja, nėra vieno gero marketingo plano, kuris padėtų Jūsų verslui būti labiau žinomu. Geriausia visada turėti atsarginį variantą ir dar geriau – net kelis. Deja, net ir įsigilinus į pačias mažiausias smulkmenas kartais gali kilti neaiškumų, kurie Jums kainuos gerų verslo pozicijų praradimą. Taigi, visada žinokite ką darysite tokiu atveju, kai pagrindinis Jūsų marketingo planas „nesuveiks“.

6. Domėkitės savo klientais

Taip pat puiki galimybė parduoti daugiau – nuolatos domėtis savo klientais. Pagal galimybes ir tuo pačiu įstatymus stenkitės rinktis informaciją apie pirkėjus. Žinoma, norint kad klientų elektroniniai paštai bei kita kontaktinė informacija būtų surenkama Jūsų duomenų bazėje, bendrasis duomenų apsaugos reglamentas reikalauja klientų sutikimo. Mainais į galimybę rinktis klientų duomenis, jiems gali būti pažadėtos nuolaidos ir panašiai. Svarbiausia, kad naudą justų visi.

7. Socialinių tinkle panaudojimo galimybės

Žinoma, geras marketingo planas dažniausiai neapsieina be socialinių tinklų administravimo. Tačiau neužtenka tik juos „įtraukti“, labai svarbu pasirinkti tinkamas strategijas, kurios padės jums būti matomais virtualiame pasaulyje. Pavyzdžiui, šiuo metu Instagram suteikia galimybę daryti “story” tipo video, kurie labai populiarūs. Tuo tarpu Facebook jie taip ir neišpopuliarėjo, nors tokia galimybė taip pat yra. Taigi, labai svarbu reaguoti į skaitmeninio marketingo galimybes ir tuo pačiu kiekvienam socialiniam tinklui sukurti po tinkamiausią jo tvarkymo planą.

8. Turinio rinkodara – visada svarbiausia

Galiausiai, nepriklausomai nuo to, ar turite internetinę parduotuvę, ar tik svetainę, kuri reprezentuoja tam tikras paslaugas, tačiau geras turinys yra būtinas. Dažniausiai elektroninėse prekybos vietose to turinio mažai, tekstai ir video nedominuoja. Tokiu atveju reikia susitvarkyti su ta informacija, kuri yra. Šiuo atveju turėtumėte pasirinkti ypač geros kokybės nuotraukas, kurios puikiai perteiktų tai, kuo prekiaujate. Žinoma, papildomai detaliai aprašykite prekes, kad asmuo vienu žvilgsniu pamatytų viską, kas jam gali būti aktualu.

Kuo daugiau skirtingų priemonių ir kuo konkretesnis planas – tuo daugiau sėkmės Jūsų verslui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *