Šiuo metu galima rinktis iš labai įvairių skirtingų skaitmeninio marketingo galimybių, tad natūralu, kad norint išjas išnaudoti, svarbu naudoti statistikos ir analizės įrankius, tokius kaip Google Analytics.
Viena iš dažniausiai linksniuojamų alternatyvų yra Google Ads, kuri padeda pasiekti ne tik tikslinius klientus, tačiau ir išlaikyti jų dėmesį, tad ne tik skatinti pirkti, bet ir kurti tinkamą savo prekinio vardo žinomumą bei reputaciją. Kad Google Ads veiktų efektyviai – būtinas internetinės svetainės arba elektroninės parduotuvės optimizacija ir susisiejimas su Google Analytics, kuris padeda išanalizuoti Jūsų lankytojų įpročius ir pagal tai kurti tinkamiausias marketingo strategijas.
Ar Google Analytics – tikrai reikalingas?
Svarbiausia, kad kiekvienas prekybos vietos arba svetainės savininkas gali pats nuspręsti dėl įskiepių bei programų pasirinkimo, galiausiai, gali visiškai jų nenaudoti. Tačiau tokiu atveju reklamos planavimo strategijos ir pati prekyba, deja, dažniausiai būna ne tokia džiuginanti.
Šis įrankis sėkmingai padeda įvertinti elektroninės parduotuvės arba kito puslapio efektyvumą, o pamačius naudą – atsakingai rinktis tolimesnius plėtojimo žingsnius.
Tiek įdiegimo, tik tam tikrų analizės įjungimo darbus geriausia yra palikti specialistams, kurie puikiai išmano visas smulkmenas, tad gali padėti išnaudoti šios sistemos privalumus.
Google Analytics padeda Jums matyti ir analizuoti:
- Kiek prekių parduota.
- Kokių prekių parduota.
- Vertinama sugrįžtančių lankytojų statistika.
- Pardavimai fiksuojami per skirtingus laikotarpius.
- Vertinamas prekių perkamumas arba nereikalingumas.
- Matyti e-komercijos rezultatai.
- Taip pat – analizuojami lankytojai: lytis, amžius, lokacija…
- Vertinamas puslapio užkrovimo greitis.
- Analizuojamas naršymui naudojamas įrenginys.
- Ir daugiau skirtingų rodmenų.
Tai lyg buhalterinė programa, kuri turi glaudų santykį su marketingu.
Skirtingų rodiklių vertinimas naudojant Google Analytics
Google Analytics galimybės tikrai labai atviros, tad kaip jau minėjome – su specialistais jas visas atrasti bei išmokti suprasti – tam kur kas paprasčiau.
1. Informacija apie e-komerciją
Norėdami matyti elektroninės komercijos rezultatus – spauskite e-commerce-overview. Čia matysite pardavimus per konkretų laiko tarpą, taip pat – kiek prekių ir kokios dažniausiai perkamos vienu metu, kokia dažniausiai komplektuojamo krepšelio vertė ir kitus rodiklius.
2. Pardavimų mastai
Prekyboje taip pat naudinga fiksuoti našesnių dienų tendencijas, kuriomis verta siūlyti akcijas, nuolaidas.
Norėdami pamatyti, kuriomis dienomis pardavimų buvo daugiausia, rinkitės: ecommerce-product performance.
3. Pirkimai iš skirtingų kanalų
Taip pat galima matyti – iš kokių kanalų Jūsų puslapis, konkreti prekė buvo pasiekiama. Tokiu atveju paprasčiau planuosite savo reklamos kampanijas ir matysite – kurios labiau atsiperka.
Šią informaciją galima matyti: ecommerce-sales performance.
Pirkėjai gali „ateiti“ iš socialinių tinklų, minėto Google Ads, žinoma, per organinę paiešką.
4. Duomenų pateikimas apie puslapio lankytojus
Google Analytics labai pasitarnauja tokiu atveju, kai norisi sužinoti daugiau informacijos apie savo puslapio lankytojus ir tuo pačiu analizuojant juos kaip demografines grupes – siūlyti konkrečias prekes arba paslaugas.
Pagal poreikius ir pasirenkamą klasifikaciją žmonės yra suskirstomi tam tikromis kategorijomis, o tai reikalinga patrauklesnio pasiūlymo savo klientams paruošimui.
5. Lankytojų elgsenos vertinimas
Taip pat ši programa suteikia galimybę vertinti ir lankytojų, kurie atliko tam tikrus veiksmus Jūsų puslapyje – elgseną. Žinoma, pagal tai koreguojama ir pirkimo metodika, pasiūlymai. Galbūt nustojama pirkti tuomet, kai reikia rinktis pristatymo būdą? O gal tada, kai pasiūlomos apmokėjimo galimybės?
Variantų gali būti labai daug, visi jie – labai skirtingi, o elgsenos metrika padeda juos kur kas paprasčiau suklasifikuoti ir tuo pačiu pamatyti tendencijas.
6. Puslapio savininko tikslas
Google Analytics analizuoja ne tik lankytojų poreikius bei tikslus, tačiau taip pat ir paties internetinio puslapio arba parduotuvės savininko įpročius. Paprasčiausiai pamatomos tendencijos, kurias dažniausiai atlieka paskyros valdytojas ir pagal jas – galima rinktis pakartojamus. Tai sutaupo daug laiko.
Kokie anksčiau nustatomi rodikliai galėjo būti? Pavyzdžiui – apmokėjimo galimybės, taip pat, kontaktinės informacijos išsiuntimas arba saugojimas, naujienlaiškių kūrimas bei kitos smulkmenos, kurios su programa ne tik klasifikuojamos, tačiau ir atliekamos bus kur kas greičiau ir paprasčiau.
Ar Google Analytics yra būtinas? Pasirinkimas kiekvieno žmogaus, tačiau kai egzistuoja programinė įranga, kuri padeda darbus optimizuoti, gerinti pardavimus ir tuo pačiu kur kas paprasčiau planuoti pardavimų strategijas – kodėl gi ja nepasinaudojus?