Kaip pritraukti lankytojų į svetainę: strategija, kuri veikia

Nors šiais laikais pradėti verslą internete paprasta, tačiau kaip pritraukti lankytojų į svetainę? Tai gali būti sunkesnis darbas nei galėjote pagalvoti, kadangi reikia ne tik juos sukviesti, tačiau ir išlaikyti. Taigi, jeigu jums kyla klausimas – kaip pritraukti lankytojų į svetainę? Tokiu atveju šis straipsnis – puikus ir patogus gidas.

Turinio strategija, siekiant populiarumo, yra būtina, kadangi be jos net ir prikvietus naujų lankytojų – nepavyks jų išlaikyti. O anksčiau apsilankiusio lankytojo išlaikymas yra kur kas pigesnis nei naujo pritraukimas. Žinoma, strategijos sukūrimas – sudėtingas darbas, kuris savyje derina labai daug skirtingų komponentų. Aptarsime pačius pagrindinius, kurie padės sukurti sėkmingą puslapio strategiją.

1 veiksmas  – SMART tikslai

Be konkretaus tikslo turėjimo – jokia strategija nebus sėkminga. Norite parduoti? Norite pritraukti lankytojų į svetainę? Gal tiesiog sukurti ištikimų skaitytojų srautą? O gal Jums aktualiausi nauji vartotojai?

Turinio apsibrėžimas – būtinas. Galimi tikslai:

  1. Pasiekti didesnę auditoriją socialiniuose tinkluose, kuri bus nukreipiama į puslapį.
  2. Pasiekti aukštus rezultatus Google arba YouTube puslapiuose.
  3. Šviesti klientus tam tikra tema, suteikti jiems galimybę žinoti.
  4. Paskatini klientus palikti savo kontaktus.
  5. Ir taip toliau.

Efektyviausi ir paprasčiausiai pasiekiami yra SMART tikslai.

SMART tikslai

  • S – SPECIFIC. Tikslas turi būti konkretus, neturi likti interpretacijos galimybių.
  • M – MEASURABLE. Pasiekti tikslai turi būti pamatuojami.
  • A – ACHIEVABLE. Tikslas turi būti pasiekiamas, negali būti labai ambicingas.
  • R – RELEVANT. Tikslas turi padėti pasiekti realų rezultatą.
  • T – TIME-BOUND. Verta nusistatyti tikslo siekimo pradžios ir pabaigos datas.

SMART tikslai padės nusistatyti, į kurią pusę turi eiti Jūsų verslas, kiek laiko tam reikės ir kokio rezultato turėtų pasiekti Jūsų atliekami veiksmai.

2 veiksmas – nusistatykite tikslinę auditoriją

Tik žinodami kas yra Jūsų tikslinė auditorija – galėsite jiems prieinamai pasiūlyti tai, kas aktualu.

Tikslinė auditorija – žmonių grupė, kurie teigiamai reaguoja į Jūsų pasiūlymus, domisi jais. Vienu atveju įvertinus savo tikslinę auditoriją galima į tai atsižvelgus kurti turinį, o kita vertus turinys jau gali tiksliai parodyti – kas yra Jūsų tikslinė auditorija.

Patogus būdas apsibrėžti auditoriją – atlikti tyrimą. Tačiau daugeliu atveju galima sėkmingai atsakius sau į kelis klausimus tuo pačiu apsispręsti ir dėl konkrečios auditorijos.

Kokia ji?

  • Kur jie gyvena?
  • Kiek jiems metų?
  • Kokios tai lyties asmenys?
  • Kas juos domina?
  • Kokius puslapius jie seka internete?
  • Koks jų išsilavinimas?
  • Kas juos motyvuoja pirkti?
  • Ką jie dažniausiai perka?
  • Ir taip toliau.

Žinodami kam aktualūs Jūsų pasiūlymai – paprasčiau nuspręsti kaip pritraukti lankytojų į svetainę.

3 veiksmas – efektyvių temų plėtojimas

Žinodami savo auditoriją ir marketingo strategiją – kur kas paprasčiau kursite turinį, kuris dažnai tampa labiausiai įtraukiančia priemone. Žinoma, kokybiško turinio kūrimas yra sudėtingas darbas, tad geriausia jį palikti specialistams. Nepamirškite, kad šiuolaikiniam žmogui svarbiausia gauti naujausią informaciją, taip pat, būtinas ir konkrečių raktinių žodžių panaudojimas.

Pagal raktinius žodžius taip pat rekomenduojama užsisakyti Google Ads, kuris padės jums būti kur kas labiau matomais paieškos sistemoje. Neverta rinktis raktinių žodžių neapgalvotai, kadangi dažnai tokie bandymai „iš savęs“ nebūna teisingi. Ne viskas, kas yra akivaizdu – yra teisinga. Pagal raktinius žodžius taip pat rekomenduojame kurti blog’ų temas. Tokiu atveju jos pasieks tuos žmones, kuriam aktualus Jūsų turinys. Tuomet augintis savo auditoriją bus kur kas paprasčiau.

Taigi, turinys turi būti aktualus, tačiau reikia nepamiršti ir Google robotukų, kurie užtikrins, kad kokybiškas turinys pasieks tuos žmones, kuriems jis yra aktualus.

4 veiksmas – pasirinkite tinkamiausią turinio pateikimo formatą

Geras turinys – parduoda, tačiau reikia žinoti – koks turinys geriausias. Dažnai tai padeda įsivertinti ir raktiniai žodžiai bei Jūsų tikslinė auditorija.  O šiuo metu turinio galimybių yra labai daug, tad efektinga vienu metu naudoti bent jau kelias priemones.

  • Blogo‘o įrašai.
  • Video įrašai.
  • Nuotraukų pateikimas.
  • Audio įrašai.
  • Grafika ir infografika.
  • Ir kito formato informacija.

Kiekvienas iš formatų gali būti pateikiamas vis kitaip, kadangi įvertinus savo tikslinę auditoriją galėsite jiems pasiūlyti tokį pateikimą ir tokį turinį – koks jiems labiausiai tinka.

5 veiksmas – skelbimo dažnumas

Per dažna reklama erzina. Tai dažniausiai sako ne tik vartotojai, tačiau ir marketingo specialistai. Visgi, kažkokiomis priemonėmis bandoma pasiekti klientus. Tačiau ir dažna reklama gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Štai todėl labai naudinga nusistatyti reklamos pateikimo dažnumo tempus. O viskas priklauso nuo Jūsų auditorijos ir tuo pačiu turinio, kurį pateikiate.

Dedant skelbimus labai svarbu laikytis nuoseklumo. Jeigu skelbsite tomis pačiomis dienomis ir net tą pačią valandą, tikėtina, kad klientai pradės laukti to laiko, kai informacija bus pateikiama. Pasinaudokite programomis, kurios padeda kur kas paprasčiau planuoti įrašus.

6 veiksmas – turinio skatinimo veikla

Labai svarbu pateikti ne tik nuolatines reklamas, tačiau taip pat ir galvoti – kokios priemonės gali padėti plėsti turinį ir tuo pačiu pasiekti daugiau galimų klientų. Naujo turinio kūrimui reikia investuoti bene daugiausia laiko galvojant apie visą X įmonės marketingą. Šiais laikais būtent turinys labiausiai įtraukia, o tuo pačiu įtraukęs sėkmingai išlaiko.

Jeigu ieškote būdų, kurie galėtų padėti reklamuoti jau sukurtą turinį, kad jie pasiektų kuo daugiau klientų, galimybės yra:

  • Skatinti turinio plėtrą socialiniuose tinkluose.
  • Paskatinkite savo klientus bei verslo draugus pasidalinti Jūsų turiniu.
  • Taip pat tas pats turinys gali būti pateikiamas keliais skirtingais formatais.
  • Pateikite turinį ir žiniasklaidoje.

Dalis būdų kainuoja, tačiau juk geras turinys to vertas. Ji gali sugrąžinti investicijas net kelis kartus. Svarbiausia – tinkama strategija: kas, kaip ir kodėl?

7 veiksmas – seno turinio plėtimas

Galiausiai, jeigu norite kiek sumažinti išlaidas, tačiau vis tiek galvojate kaip pritraukti lankytojų į svetainę – visada galima atnaujinti seną turinį. Pavyzdžiui, dienoraščiai įrašai gali būti papildomi. Lygiai taip pat kaip ir video įrašai. Juk kartais galime pateikti vieną informaciją, tačiau ji kinta ir net patys verslininkai supranta, kad ją reikia atnaujinti, kadangi nuomonė galėjo pasikeisti. Šio tipo praktika labai naudinga, kadangi tuo pačiu atrodo, kad įmonė domisi ir galiausiai pripažįsta, kad kartais daro klaidų.

Nežinodami, kaip pritraukti lankytojų į svetainę, prarandate potencialius lojalius klientus, pardavimų skaičių, taip pat gali būti paveikti ir kiti verslo aspektai, kaip įvaizdis, bendras klientų skaičius. Viena iš strategijų kaip užtikrinti lankytojų skaičių svetainėje yra  anksčiau minėtų veiksmų įgyvendinimas savo versle.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *