Kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus? 10 efektyvių strategijų

Kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus? 10 efektyvių strategijų.

Turite elektroninę parduotuvę? Natūralu, kad vienas dažniausiai kylančių klausimų ją puoselėjant – kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus? Strategijų yra labai daug, visos jos labai skirtingos, tad įvertinus Jūsų nišą bei galimybes reikia ieškoti Jums labiausiai tinkamos.

Žinoma, geriausia vienu metu taikyti bent kelis metodus. Tokiu atveju rezultatai bus geresni. Tiesa, reikia nepamiršti ir kokybės, kadangi kiekybė laimi ne visada. Ypač tokiu atveju, kai kalbame apie pardavimų didinimų strategijas.

Taigi, kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus?

Jūsų dėmesiui – 10 patarimų, kurie padės didinti jūsų elektroninės parduotuvės pardavimus.

Kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus: 10 efektyvių strategijų
Elektroninės parduotuvės pardavimų didinimo strategijos.

1. Elektroninės parduotuvės krovimo greitis.

Jeigu norite, kad kartą pas jus apsilankę lankytojai grįžtų – elektroninė parduotuvė turi taupyti Jūsų laiką. Pirmiausia – ji turi greitai užsikrauti, antra – meniu turi būti paprastas, trečia – pirkimas turi būti patogus. Greitis prasideda nuo tinkamo web hostingo pasirinkimo, tad pasirinkdami web hostingą, nebijokite investuoti į kokybę.

2. Kokybiškos nuotraukos.

Ieškodami prekės klientai peržiūri nuotraukas. Nors svarbūs ir aprašymai,  tačiau būtent fotografijos sulaukia daugiausia dėmesio. Todėl parduotuvėje reikia talpinti tik ryškias nuotraukas. Taip pat suteikite ir jų padidinimo galimybę. Taip potencialus klientas galės matyti mažiausias prekės detales.

3. Lankytojų komentarai.

Natūralu, kad daugelis stengiasi mokytis iš svetimų, o ne savo klaidų. Tokiu atveju labai gelbsti kitų pirkėjų palikti komentarai bei vertinimai, kurie taikomi konkrečiai prekei. Svarbiausia suteikti galimybę komentarus bei vertinimus palikti visiems, juolab, netrinti tų, kurie nėra labai geri. Neignoruokite pirkėjų kritikos, o bandykite gerinti situaciją, kad kiti atsiliepimai apie X prekę ar paslaugą būtų teigiami.

4. Nuolaidos ir akcijos.

Žinoma, vienas geriausių būdų padidinti pardavimus yra paskelbti akcijas, kurios suteikia galimybę įsigyti puikios kokybės prekes pigiau. Geriausia apie akcijas paskelbti pirmame elektroninės parduotuvės puslapyje. Jos būna matomos ir dažnai suvilioja pirkti net ir tuos daiktus, kurių, atrodo, žmogui net nereikėjo.

5. Mini dovanėlės.

Dovanos suartina, tad jeigu norite palaikyti glaudesnį ryšį su savo klientais – tokiu atveju siųsdami daiktą taip pat palepinkite juos ir mažomis dovanėlėmis. Tai gali būti visiška smulkmena, tačiau dažnai tik tiek ir tereikia, kad kartą apsipirkęs asmuo vėl grįžtu į būtent Jūsų prekybos vietą.

6. Koks pristatymo būdas tinkamiausias?

Nors Lietuva nėra didelė, tačiau visada norisi, kad užsakyta prekė pasiektų kuo greičiau, juolab, klientui labiausiai patogiu būdu. Tokiu atveju suteikite jam galimybę pasirinkti tinkamiausią prekės pristatymo būdą. Skubantys dažniausiai sutinka mokėti daugiau, tačiau naudojasi kurjerių paslaugomis, neskubantiems puikiai tinka ir paštomato paslaugos, kurios apmokestinamos kur kas mažesne suma.

7. Paskatinkite prenumeruoti naujienlaiškį.

Nors po BDAR verslininkai kur kas atsargiau žiūri į kaupiamus klientų duomenis, tačiau susipažinus su teisiniais niuansais tikrai reikia rinkti klientų kontaktus ir siūlyti jiems įsigyti prekes pateikiant asmenišką pasiūlymą. Žinoma, turite sudominti. Galbūt užsisakius naujienlaiškį savo klientams galėsite pirkinių krepšeliui pritaikyti  5 procentų nuolaidą? Tai turėtų juos suvilioti!

8. SEO galimybės.

Jeigu nesate pasiruošęs samdyti SEO specialisto, tokiu atveju bent jau minimaliai aptvarkykite pagrindinius raktinių žodžių rodiklius. Užpildykite meta description, title “langus” ir panašiai. Tuomet Jūsų parduotuvė bus ne tik geriau randama Google, tačiau ir atrodys kur kas reprezentatyviau. O tinkamas savęs pristatymas – būtinas.

9. Skelbkite laikinus pasiūlymus.

Konkrečiu metu paskelbkite pasiūlymus, kurie bus taikomi tik tam tikromis valandomis ir panašiai. Pavyzdžiui, X dieną nuo 21.00 iki 00.00 valandos galima tam tikrą prekių komplektą įsigyti su 50 procentų nuolaidą. Tai tikrai paskatina daugiau potencialių pirkėjų apsilankyti Jūsų parduotuvėje konkrečiu metu. Žinoma, pirmiausia būtina tinkamai išreklamuoti akciją, kad žmonės žinotų – kada prisijungti.

10. Programėlės ir responsive dizainas.

Atlikti tyrimai rodo, kad vis daugiau žmonių perka telefonu, o ne per kompiuterį. Tokiu atveju būtina elektroninei prekybos vietai pritaikyti responsive/ prisitaikantį dizainą. Kiek brangesnis pasirinkimas yra speciali programėlė. Nors ji kainuoja daugiau, tačiau garantuoja ir kur kas patogesnį pirkimą, tad čia jau verta apskaičiuoti savo galimybes ir pasirinkti tinkamiausią variantą.

Vis dar nežinote, kaip padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus ir visi mūsų patarimai Jums atrodo per daug sudėtingi? Tokiu atveju siūlome kreiptis į specialistus, kurie reklamos bei vadybos darbus atliks už Jus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *