Google Analytics

Šis Google kompanijos vystomas produktas yra vienas populiariausių tokio tipo įrankių pasaulyje. Jei ieškote paprastai veikiančios, bet galingos priemonės tinklapio lankytojų veiksmų ataskaitai gauti, tai Google Analytics yra būtent tai, ko Jums reikia.

Sekite savo įmonės rodiklius ir protingai auginkite savo verslą.

Google Analytics – tai tinklapio lankytojų srauto analizės įrankis, kurio pagalba galima rinkti įvaraus pobūdžio statistinę informaciją susijusią su lankytojų judėjimų tinklapyje. Tai duomenų ataskaitas teikianti platforma, kurią naudojant galima sužinoti ne tik pavienius faktus, bet ir gauti naujų įžvalgų, ką lankytojai veikia tinklapyje, kaip jie atkeliavo į jį ir kaip galima paskatinti, kad jie sugrįžtų.

Google Analytics galima naudoti kaip marketingo įrankį, sekant klientų veiksmus elektroninėje parduotuvėje ir analizuojant kokie veiksniai lemia pardavimus arba, atvirkščiai, kokie veiksniai lemia paklausos mažėjimą. Taigi su šio marketingo įrankiu galima priimti teisingus sprendimus keičiant situaciją pageidaujama linkme.

Kokias funkcijas atliekta Google Analytics?

Realiojo laiko ataskaitos. Naudojant realiojo laiko ataskaitas galima peržiūrėti kiek žmonių šiuo metu lankosi Jūsų svetainėje, iš kur jie atkeliavo ir ką žiūri. Su Analytics Intelligence kiekvienas ataskaitos pokytis yra paryškinamas. Ties kiekvienu grafike akltualiu pokyčiu galima įrašyti komentarą, kad vėliau analizuojant senus duomenis žinotumėte, kas lėmė vienus ar kitus grafiko pokyčius. Realiojo laiko atskaitoms galima pritaikyti filtrus ir sukurti ataskaitas tik su Jūsų pageidaujama informacija. Pavyzdžiui, taikant filtrą galima pasirinkti pagal kokį aspektą (miestas, lankytojo naršyklė) ir metriką (seanso laikas, peržiūrėjimų skaičius) rodyti būsimąją ataskaitą. Taip pat yra galimybė importuoti duomenis iš kitų sistemų (pvz., iš RSKV) ir tuomet juos naudoti kuriant naujus filtro aspektus. Tokiu būdu realiojo laiko ataskaitų filtrų parinktys bus išplėstos iki begalybės.

Turinio analizė. Pasinaudojus turinio analizės funkcija Site Search, galima sužinoti, kaip dažnai lankytojai naudojosi tinklapio paieškos funkcija, kokius raktažodžius naudoja ieškodami konkretaus turinio ar prekės ir iš to padaryti atitinkamas išvadas. Kitas patogus turinio analizės įrankis yra tinklapio spartos analizė. Su jo galima sužinoti, kiek laiko trunka vieno ar kito puslapio įkėlimas į naršyklę. Atradus ilgai besikraunančius puslapius, galima nedelsiant pašalinti iškilusias problemas, o klientai net nesužinos, kad jų buvo kilę. Su kitu turinio analizės įrankiu galima kurti veiksmų stebėjimo ataskaitas, kuriose bus matomi lankytojų atsisiųsti failai, skelbimų mobiliems paspaudimai, vaizdo įrašų peržiūrėjimų skaičius ir pan. Analytics siūlo patogų Chrome naršyklės įskiepį, kuris suteikia galimybę nepertraukiamai stebėti ataskaitų duomenis matomus naršyklės viršuje esančioje kortelėje.

Mobiliosios programos. Anlytics mobiliųjų programų funkcija leidžia rinkti duomenis iš mobiliųjų programų bei kurti jų ataskaitas. Su mobiliųjų programų Analytics galima analizuoti ataskaitas realiuoju laiku, kurti informacijos suvestines, išplėstinius segmentus, ataskaitų filtrus, taip pat yra programų spartos analizavimo įrankis. Su Analytics galima įvertinti visą kliento kelią nuo mobiliosios programos suradimo iki jos atsisiuntimo. Taip pat ataskaitose galima stebėti mobiliąją programą parsisiuntusio vartotojo elgseną – pavyzdžiui, koks programos turinys daugiausiai domina, kiek laiko buvo naudotasi programa, ar buvo programos trigdžių ir t.t.

Tarp minėtinų šio puikaus įrankio funkcijų yra ir galimybė susieti jį su kitomis Google rinkodaros paslaugomis. Sujungus AdSense ir Analytics paskyras galima gauti ataskaitas, kurios padės analizuoti AdSense našumą Jūsų tinklapyje, kaip ir analogiškai sujungus Analytics su AdWords bus galima įvertinti reklaminių kampnijų efektyvumą. Taip pat Google Analytics turi socialinių tinklų duomenų analizavimo funkciją, kurios pagalba, pavyzdžiui, galima sužinoti, kuris turinys ir kokiame socialiniame tinkle buvo labiausiai bendrinimas arba pastebėti, iš kokių socialinių tinklų atėję klientai davė daugiasiai pajamų įsigydami vieną ar kitą prekę Jūsų parduotuvėje. Taigi, Google Analytics tai ne tik tinklapio lankytojų srauto analizavimo įrankis, bet ir efektyvus marketingo įrankis, kurio pagalbą galima priimti tinkamą strategiją pageidaujamam rezultatui pasiekti.

Kodėl verta rinktis mus?

Gerų praktikų taikymas

Koncentracija į rezultatą

Kompetetinga komanda

Techninis aptarnavimas

Darbų garantija

Paprastas procesas

Domina nemokama konsultacija?






gintare2

Gintarė Žilaitytė

Elektroninės komercijos konsultantė

+370 615 71850
[email protected]
Studentų g. 67-411, Kaunas

solution_specialist
solution_specialist_m2
Kirotech-Google-Partner-AdWords-Analytics