Tinklaraštis

Google Analytics: svarbiausi rodikliai, kuriuos būtina sekti

Spalio 21

Google Analytics padeda įvertinti X svetainės lankytojų srautų pokyčius, tuo pačiu kurti strategijas, kurios skirtos skaitmeninio marketingo tikslams pasiekti. Kadangi beveik kiekvienos internetinės svetainės bei parduotuvės tikslas yra pritraukti daugiau vartotojų – natūralu, kad kiekybinis rodiklių sekimas yra būtinas.

Padidėjo srautas – labai gerai, o jeigu jis tapo neįprastai mažesnis – blogai. Taisyklė labai paprasta ir žinant, kurie Google Analytics rodikliais yra patys svarbiausi – sekti pokyčius ir į juos reaguoti bus kur kas paprasčiau.

Minimalūs faktoriai

Minimalūs faktoriai, kuriuos galima stebėti Google Analytics, kartais vadinami tarpininkais tikslo link. Kaip jau minėjome, tikslas yra susijęs su lankytojų srauto didinimu, tad tarpinių stotelių/funkcijų stebėjimas – būtinas.

Kas apima minimalius faktorius ir kokius rodiklius verta sekti? Tai gali būti video peržiūros, taip pat kiek kartų ir kokia prekė buvo įdėtą į krepšelį arba koks tekstas skaitomas daugiausia kartų, galiausiai, kiek kartų klientai Jūsų paslaugų puslapyje atsisiuntė kainoraščius. Visai tai gali pasirodyti smulkmenos, tačiau visos jos yra labai svarbios ir parodo potencialių klientų elgesį Jūsų svetainėje.

Maksimalūs faktoriai

Nors anksčiau minėti minimalūs faktoriai reikšmingi, tačiau maksimaliems faktoriams reikia skirti daugiausia dėmesio, kadangi būtent jie dažniausiai nulemia, kiek tam tikras elgesys svetainėje arba parduotuvėje priveda link konkrečios prekės arba paslaugos pirkimo.

Tai padeda paprasčiau matuoti, kiek prekių tam tikru metu buvo nupirkta, taip pat, kiek kartų buvo skambinta arba kiek ir kokiu metu dažniausiai buvo naudojamas chatbot. Žinoma, galima matyti ir kiek kartu užpildyta užklausos forma, ar dažnai užsakomi naujienlaiškiai ir kiti panašūs veiksniai, kurie padeda paprasčiau matuoti, ar tam tikra skelbiama informacija ir tam tikros reklamos paleidimas pasiekia norimus tikslus.

Lankytojų srauto kokybės vertinimas

Google Analytics taip pat padeda matuoti ne tik kiekybinius, tačiau, galima sakyti, ir kokybinius rodiklius. Žinoma, nelabai tiksliai, kadangi kokybei pamatuoti reikalingas žmogaus vertinimas, tačiau kartais net ir tam tikri rodikliai gali nurodyti, ar reklama buvo veiksminga. Pavyzdžiui, nustatoma kiek laiko kokioje puslapio pozicijoje žmogus praleido.

Kiekvieną kliento arba masės jų apsilankymą puslapyje galima vertinti keliais etapais. Pavyzdžiui, kad apsilankymas buvo nekokybiškas, kadangi žmogus greitai išėjo, kad jis buvo neblogas, kadangi žmogus aplankė kontaktų skiltį, galiausiai, apsilankymas buvo labai geras, kadangi žmogus užpildė užklausą ir panašiai.

Pasirinkus išplėstinius segmentus matysite tikslius rodmenis, kuriais sekti ir siūlome. Jie tikrai padės geriau suvokti, kas yra Jūsų klientai ir kaip juos pritraukti į savo pusę.

Bounce rate arba atmetimo rodiklis, kuris yra vienas svarbiausių

Vertinant Google Analytics rodmenis taip pat reikia kuo daugiau dėmesio skirti bounce rate, kuris labai dažnai nurodo, ar pati internetinė svetainė yra kokybiška, ar ne. Jeigu matote, kad daug žmonių per skirtingas platformas pasiekia Jūsų internetinį puslapį, tačiau būdami jame neatlieka jokių funkcijų – reikia ieškoti priežasčių, kodėl toks didelis atmetimo rodiklis.

Priežasčių gali būti labai daug. Viena dažniausiai pasitaikančių yra internetinės svetainės krovimo greitis. Jeigu ji kraunama lėtai – tai dažniausiai paskatina vos tik pasiekus turinį – jį iškart išjungti. Daugelis verslininkų labai daug dėmesio skiria svetainės turiniui, tačiau nepagalvoja, kad per didelis jo kiekis gali apkrauti svetainę ir tokiu atveju ji krausis kur kas lėčiau. Kokybiškam ir greitam svetainės krovimui būtinas kokybiškas ir prie svetainės pritaikytas web hostingas.

Analizuodami Google Analytics galite rasti labai daug skirtingų rodiklių. Vieni jų yra svarbesni, kiti ne tokie svarbūs. Kuo daugiau išanalizuosite ir kuo detaliau – tuo tikresnis būsite, kad žinote viską apie savo internetinę svetainę.

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti