Tinklaraštis

Facebook marketingas: dažniausiai daromos klaidos

Sausio 8

Facebook – viena populiariausių savireklamos priemonių, kuri gali padėti investuojant mažus kaštus pasiekti didelę naudą. Žinoma, profesionalumas reikalauja laiko bei žinių, tad be specialistų, kuriems Facebook marketingas yra kasdienybė, apsieiti nepavyks. Problema, kad daugelis žmonių taupo ir bando savarankiškai prižiūrėti savo verslo puslapius, o to rezultatas dažniausiai būna nuviliantis.

Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai pasitaikančias Facebook marketingo klaidas. Nors vis tiek rekomenduojame dirbti su profesionalais, visgi, nusprendus verslo puslapį prižiūrėti savarankiškai – siūlome pasinaudoti keliais mūsų patarimais.

#1. Vienpusė komunikacija

Didelė klaida yra bendravimas tik su savimi. Jeigu Jūsų puslapis bus įdomus kitiems – žmonės rašys savo nuomonę, paliks atsiliepimus. To turėtų siekti kiekvienas verslas. Tiesa, jeigu į tuos komentarus nereaguosite, neatsakysite – komunikacija nebus sklandi, o tinkama verslo komunikacija yra svarbi marketingo dalis. Facebook marketingas yra neatsiejamas nuo bendravimo. Bendrauti labai svarbu ir tuo pačiu būtina tai daryti viešai. Atsakymas asmenine žinute jau seniai įvardijamas kaip neetiškas. Ypač kuomet kalbama apie kainos skelbimą viešai. Ji turi būti prieinama visiems vos tik apžiūrėjus prekę arba paslaugą.

#2. Orientacija į kiekybę

Dažnas vis dar galvoja, kad svarbiausia sukurti kuo didesnę bendruomenę ir per dieną paskelbti kuo daugiau „postų“. Tikrai ne. Svarbiausia yra kokybė, o ne kiekybė. Tai reiškia, kad jau geriau keli šimtai tikrai Jūsų paslauga bei prekėmis besidominčių žmonių nei keli tūkstančiai, kurie nėra tikri kaip „pamėgo“ Jūsų puslapį. Lygiai taip pat jau geriau keli kokybiški įrašai per savaitę, nei daug neaiškių ir nekoncentruotų.

#3. Facebook konkursų taisyklių nesilaikymas

Vienas populiariausių būdų galinčių pritraukti daugiau „patiktukų” – konkursai. Deja, daugelis juos skelbia nežinodami, kad tam tikra informacija gali neatitikti Facebook reikalavimų. Plačiau apie Facebook rengiamų konkursų taisykles informaciją rasite ČIA. Retas žino, tačiau Facebook draudžia rengti konkursus, kurie skatina pamėgti puslapį arba dalintis nuotrauka. Tiesa, daugelio Facebook marketingo strategija be to neįsivaizduojama. Žmonės taip daro ir nesibaimina, kad dėl šio žingsnio jo konkursas gali būti panaikinamas, o puslapis – užblokuotas.

#4. Nelegalios informacijos naudojimas

Svetimų fotografijų naudojimas savoms reikmėms jau seniai tapo įprasta interneto kasdienybe. Visgi, kiekvienas save gerbiantis verslas turėtų sau neleisti naudoti svetimų fotografijų. Darykite pats arba naudokitės nuotraukų katalogais. Šiuo metu galima rasti labai daug nemokamų katalogų, kurie nepažeis menininkų teisių. O ir Jūsų Facebook marketingas suveiks tikrai geriau su kokybiškomis ir legaliomis nuotraukomis.

#5. Užsakytos reklamos galimybės

Dažnas dirbantis ne marketingo sferoje ir mažai ja besidomintis nežino, kokią naudą gali padaryti reklamos užsakymas. Žinoma, reikia labai tikslingai pasirinkti savo auditoriją, sukurti patrauklią reklamą, kuri sudomintų, galiausiai, būtina sekant rezultatus, kreipti reklamą tinkamiausia linkme. Tačiau akivaizdu, jog apmokama reklama tikrai duoda daug naudos. Jūsų Facebook marketingas veiks efektyviau, investicijos atsipirks, tik reikia mokėti suskaičiuoti KIEK.

#6. Labai ilgi ir nuobodūs įrašai

Vienas paprasčiausių būdų, kuris gali padėti „atgrasyti“ klientus – kurti labai ilgus įrašus, kuriuose akivaizdžiai atsiskleidžia pardavimų „gaida“. Jūsų puslapyje naršantys asmenys nebūtinai ieško akcijų. Galbūt jie nori daugiau sužinoti apie Jūsų produkciją, galbūt nori rasti daugiau naudingos informacijos, kuri susijusi su Jūsų verslu. Facebook marketingas nėra susijęs tik su komerciniu turiniu. Kurkite įdomų bei naudingą turinį, kuris pirmiausia pritrauks savo verte, o paskui paskatins plačiau pasidomėti ir Jūsų siūlomomis paslaugomis.

#7. Negatyvių komentarų šalinimas

Visada bus nepatenkintų žmonių, kurie gali piktintis Jūsų paslaugų kainomis bei kitomis detalėmis. Nereikia trinti jų parašytų komentarų. Reikia racionaliai atsakyti jiems, paaiškinti ir padėti suprasti, kodėl skiriasi kainos, kiek jos varijuoja. Jeigu komentarą  parašė asmuo, kuris liko nepatenkintas Jūsų suteiktomis paslaugomis – siūlome viešai atsiprašyti ir pasiūlyti kompensaciją.

#8. Gramatinės klaidos

Smulkmena, tačiau tikrai labai svarbi, nuo kurios Jūsų Facebook marketingas gali stipriai nukentėti. Bendraukite su savo klientais taisyklinga lietuvių kalba be gramatinių klaidų. Taip sukursite solidaus verslo įspūdį. Bene blogiausias šiuo metu vis dar verslo paskyrose egzistuojantis dalykas – „šveplas“ rašymas.

#9. Ne iki galo užpildyta puslapio informacija

Jeigu jau pradėjote kurti internetinį puslapį – pasirūpinkite, kad jame esanti informacija būtų sutvarkyta nuo A iki Ž. Nepradėkite darbų jeigu jų nebaigsite, kadangi darbo laiko nurodymas, internetinio puslapio nuoroda ir informacija apie Jus – vieni svarbiausių komponentų, kurie sukuria tvarkingo verslo puslapį. Juk daugeliui savęs reprezentavimas sietinas ir su siūlomomis paslaugomis.

Kuo daugiau žinosite – tuo našesnius rezultatus pavyks pasiekti. Svarbiausia nepamiršti, kad Facebook marketingas ir jo politika kinta, tad nuolatinis domėjimas garantuos ir tinkamesnį šio socialinio tinklo galimybių pritaikymą.

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti