Elektroninių parduotuvių kūrimo platforma: Shopify. Kas tai?

Elektroninių parduotuvių kūrimo platforma: Shopify. Kas tai?

Svarstantiems apie prekybą internetu dažnas IT specialistas tikina, kad geriausias pasirinkimas pradžiamoksliui yra Shopify. Tiesa, kai kuriems šis žodis atrodo gąsdinantis, kelia labai daug klausimų, tad šiame straipsnyje kalbėsime apie Shopify – kas tai?

Shopify – kas tai?

Svarstant apie elektroninės parduotuvės kūrimą gali kilti labai daug klausimų: kokia elektroninės komercijos platforma galėtų tikti, kuo tam tikros platformos yra pranašesnės už kitas, Magento, Prestashop, Shopify –  kas tai apskirtai yra?

Shopify suteikia galimybę greitai tapti prekybininku be gausių programavimo žinių. Šios platformos vardas taip pat neatsiejamas nuo dropshippingo, kuris suteikia galimybę prekiauti daiktais, kurie niekada nebuvo Jūsų sandėliuose. Kadangi šis verslo modelis nereikalauja didelių investicijų, natūralu, kad jis pasirenkamas vis dažniau, o tai paskatina plačiau pasidomėti ir Shopify sistema, kuri padės kiekvienam svajojančiam apie verslą – įgyvendinti šią idėją.

Shopify privalumai

  • Tai viena pigiausių elektroninių parduotuvių, kuri vertinama ir dėl to, kad jai sukurti nereikia daug laiko.
  • Ši sistema yra sukurta būtent internetinėms parduotuvėms, tad jos valdymas – labai paprastas. Tinkamai suprogramuota elektroninė parduotuvė nereikalauja jokių specifinių žinių, nesunkiai perprasite jos valdymo principus.
  • Nereikia rūpintis smulkmenomis, kadangi viską už jus gali atlikti sistema. Ji yra orientuota į tuos verslininkus, kurie daugiausia nori dirbti su reklama ir vadyba. Pirminius IT darbus atlieka programuotojai, o tolimesniems nereikia jokių specifinių žinių, sistema viską puikiai atlieka pati.
  • Kadangi sistema valdoma labai paprastai – nesunkiai galite reguliuoti tam tikras funkcijas, keisti blokus, nuotraukas, informaciją. Ši sistema suteikia labai daug galimybių.
  • Pagal poreikius galima atsisiųsti labai daug skirtingų priedų, kurie suteikia platformai dar daugiau funkcionalumo. Kai kurie priedai yra mokami, tačiau jeigu jie pagerins Jūsų elektroninę parduotuvę – verta sumokėti, ar ne?

Shopify minusai

  • Shopify programa turi savo įdiegtą apmokėjimo sistemą ir jeigu savo elektroninėje parduotuvė naudojate ne jų modulius – teks sumokėti dalį sumos nuo parduotos prekės.
  • Kai kuriems minusas ir tai, kad nemaža dalis anksčiau mūsų minėtų priedų yra mokami. Natūralu, kad tokiu atveju reikia įvertinti, ar verta mokėti už tam tikrą papildomą platformos funkcionalumą.

Kiek kainuoja Shopify parduotuvė?

Svarstantys apie parduotuvę pirmiausia pastebi kainas, kurios labai varijuoja. Žinoma, kainos kinta priklausomai nuo to – kokios funkcijos yra reikalingos. Kuo jų daugiau – tuo ir kaina yra didesnė. Štai todėl verta pačioje pradžioje rinktis tokį planą, kuris atitinka Jūsų poreikius ir jeigu matysite, kad viskas eina tinkama linkme – tokiu atveju galėsite padidinti parduotuvės galimybes. Prieš pasirinkdami konkretų planą būtinai apgalvokite, kokios tiksliai funkcijos jums yra reikalingos ir tuo pačiu kuo detaliau susipažinkite su konkretaus plano galimybėmis.

Shopify kas tai
Kiek kainuoja susikurti Shopify parduotuvę?

Shpify parduotuvės kūrimas

Dėl Shopify naudojimo geriausi tartis su tais, kurie jau ne vienerius metus ją naudoja, tad gali ne tik plačiau papasakoti, tačiau supažindinti ir su triukais, kurie žinomi patyrusiems. Mes taip pat  galime nurodyti pačius pagrindinius bazinius žingsnius, kurie turi būti atliekami kuriant parduotuvę.

  1. Žinoma, pirmiausia reikia susikurti pačią parduotuvę. Tai galite padaryti pats arba galite pasisamdyti programuotojus, kurie viską atliks už jus.
  2. Sekančio žingsnio metu reikia apsispręsti, koks parduotuvės pavadinimas geriausiai atitinka Jūsų verslo poreikius. Nuspręskite, ar orientuositės į Lietuvos rinką ar užsienio.
  3. Sukurkite kolekcijas, kurios dažniausiai klasifikuojamos pagal prekių pobūdį bei kitus kriterijus, kurie padeda paprasčiau atskirti Jūsų prekes.
  4. Sukūrus kolekcijas reikia jas papildyti prekėmis. Kelkite aprašymus, nuotraukas ir t.t. Kurkite vizualiai patrauklų parduotuvės dizainą.
  5. Būtinai peržiūrėkite visus parduotuvės nustatymus. Tam tikri akcentai jums gali būti visiškai neaktualūs, tačiau kiti – net labai reikšmingi. Svarbu, kad viskas būtų taip, kaip Jums labiausiai tinka.
  6. Užpildykite duomenis, kurie apima apmokėjimo, siuntimo, paslaugų teikimo taisykles. Kuo daugiau detalumo – tuo Jūsų parduotuvė atrodys patikimesnė.
  7. Žinoma, sekančio žingsnio metu reikia nusipirkti domeną. Jo pavadinimui reikia skirti daugiau laiko, kadangi tinkamas domenas gali būti Jūsų verslo veidas, reklama.
  8. Taip pat reikia nepamiršti apgalvoti dizaino galimybes. Galima pirkti šablonus, naudotis nemokamais, galiausiai, samdytis dizainerius, kad jie sukurtų tokį, kuris Jums labiausiai tinka ir bus tinkamiausi geros vartotojų patirties kūrimui (UX dizainas).
  9. Reklamuokite savo parduotuvę, susikurkite ištikimų klientų ratą, būkite konkurencingas.

Viskas gali atrodyti sudėtinga, tačiau viskas bus ne taip painu, kai pradėsite daryti. Svarbiausia – pagaliau išdrįsti ir daugiau nekils klausimai apie Shopify, kas tai yra, ir kaip juo naudotis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *