Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko pradėti?

Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko pradėti?

Elektroninės parduotuvės kūrimas – bene pati patraukliausia verslo rūšis, kadangi be didelių investicijų galima pradėti savo veiklą, kurios valdymas ir priežiūra vyksta virtualiame pasaulyje. Tiesa, kol vieniems atrodo, kad pradėti savo verslą yra labai paprasta – tuo tarpu kitiems kyla labai daug klausimų, kadangi be geros pradžios sėkmingai vystyti savo veiklos – nepavyks.

Elektroninės parduotuvės kūrimas prasideda įvertinus kelis esminius žingsnius. Trumpai juos aptarsime ir tikėsimės, kad tai pagreitins procesą ir paskatins Jus kurti savo verslą.

El. parduotuvė: geriau nuomoti ar pirkti?

Prieš realizuojant savo idėją pirmiausia reikia apsispręsti, ar verta pirkti, ar pačioje pradžioje geriausia ją nuomoti. Suprantama, kad verslo pradžioje dažniausiai labai taupoma, tad nuoma tampa patrauklesnis pasirinkimas. Tačiau ar tikrai? Juk kaina neturi būti vienintelis kriterijus, kurį reikia įvertinti. Elektroninės parduotuvės kūrimas susideda iš 6 pagrindinių komponentų kuriuos visada reikia apgalvoti.

  1. Nuomojantis pradinis įnašas yra kur kas mažesnis.
  2. Jei el. parduotuvę nuomositės gausite parduotuvę su jau integruota apmokėjimo sistema.
  3. Nuomojantis dažniausiai jau būna integruota patogi prekių pristatymo sistema.
  4. Nereikia sukti galvos dėl smulkmenų, kadangi viskas padaryta už Jus. Tuo tarpu Jūs galėsite visas jėgas skirti reklamavimui.
  5. Taupantiems laiką nuoma tampa patrauklesnis pasirinkimas, kadangi viskas jau paruošta ir netenka sukti galvos dėl smulkmenų, derinti jas su programuotojais.
  6. Pagal poreikius visada galima keisti dizainą.

Privalumų daug, tačiau… Tai  nebus Jūsų prekybos vieta. Daugelis žmonių pradėdamas verslą nori jaustis stabiliai. Tuo tarpu nuoma nesuteikia tokios galimybės, kadangi virtualią prekybos vietą jūs tik skolinatės laikinai. Galbūt, jeigu nesate tikras dėl verslo kūrimo poreikio ir paprasčiausio bandote – nuoma yra labai patraukli, tačiau kitu atveju – nuosavos parduotuvės kūrimas visada laimi.

Tinkamo domeno pasirinkimas

Puikiai funkcionuojančios elektroninės parduotuvės kūrimas prasideda nuo tinkamo domeno vardo. Jį renkantis reikia nepamiršti, kad tai ne tik Jūsų svetainės vardas, tačiau tuo pačiu ir nuolatos aktyvi reklama. Taigi, reikia pasirinkti domeną, kuris puikiai atspindi Jūsų paslaugas, kuris yra lengvai įsiminamas ir neturi sudėtingų ženklų, kurie gali trukdyti greitai suvesti puslapį naršyklėje.

Logotipo pasirinkimas

Pradedant verslą taip pat labai svarbu apgalvoti ir logotipą. Vėlgi, kol vieniems atrodo, kad tai tik paprasčiausias paveiksliukas, kiti puikiai supranta, kad logotipas – reprezentacinis Jūsų verslo ženklas. Tai viena tų smulkmenų, kuriai tikrai verta investuoti. Paprasčiausiai siūlome pirkti ne jau sukurtus šablonus, tačiau samdytis dizainerį, kuris pagal Jūsų poreikius ir Jūsų verslo specifiką sukurs tokį logotipą, kuris atitinka pagrindines marketingo taisykles. Logotipas gali ir turi parduoti.

Hostingo pasirinkimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja ne tik anksčiau paminėtų dedamųjų, bet taip pat reikia apsispręsti, koks WEB hostingas labiausiai tinka. Nuo WEB hostingo priklauso ar Jūsų svetainė bus pakankamai greita, veiks sklandžiai, todėl labai svarbu išsirinkti gerą WEB hostingą. Dažniausiai be profesionalo konsultacijos šio žingsnio praeiti atlikti nepavyksta. Todėl mes siūlome kreiptis į savo srities specialistus, tokius kaip Hostinger, kurie įvertinę Jūsų elektroninę parduotuvę Jums gali patarti, koks hostingo tipas labiausiai tinka ir jį pritaikyti Jūsų elektroninei parduotuvei.

Informacijos paruošimas

Kai parduotuvė jau sukurta – laikas sukelti pagrindinę ir papildomą informaciją, kuri užtikrins sklandų elektroninės parduotuvės veikimą.

  • Pirmiausia – turinio pildymas. Viskas turi būti aišku, konkretu ir sklandu.
  • Sekančio žingsnio metu sukeliamos prekės, kuriomis prekiaujama. Reikia ne tik sukelti foto, tačiau ir jas kuo detaliau aprašyti. Tai padidins patrauklumą.
  • Žinoma, nepamirškite ir SEO. Norit pasiekti vartotojus svarbu tinkamai optimizuoti elektroninę parduotuvę.  Jeigu nieko apie tai nenusimanote, arba nežinote ar teisingus veiksmus atliekate – tokiu atveju visada yra geriausia kreiptis į profesionalus, kurie suteiks Jums rekomendacijas ar atliks šį darbą už Jus.
  • Smulkmenos ir detalės. Jų visada bus daug ir jos nuolatos iškils parduotuvės funkcionavimo metu, tvarkykite jas kruopščiai.

Tinkama reklama – sėkmės garantas

Kad ir kokia Jūsų elektrinė parduotuvė ir kad ir kokios puikios prekės, tačiau be geros reklamos – nei žingsnio. Šiuo metu skaitmeninio marketingo galimybės labai atviros, tad susipažinkite su kuo daugiau skirtingų, kad pavyktų rasti Jums labiausiai tinkamą. Dar geriau – vienu kartu taikykite bent kelias skirtingas reklamas, kurkite strategijas ir siekite savo parduotuvės žinomumo. Kas gali padėti vystyti Jūsų elektroninės parduotuvės žinomumą?

  • Būtinai optimizuokite savo elektroninę parduotuvę pagal SEO reikalavimus.
  • Turėkite verslo paskyras socialiuose tinkluose.
  • Rašykite blog’ą.
  • Bendradarbiaukite su influenceriais.
  • Naudokite Google Ads reklamą
  • Platinkite informaciją apie savo verslą žiniasklaidos portaluose.

Detalės – svarbiausia, kadangi derėdamos tarpusavyje jos gali užtikrinti, kad Jūsų verslas stabiliai stovės ant kojų ir tuo pačiu pavyks pranokti net ir seniai rinkoje esančius konkurentus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *