Elektroninės parduotuvė kūrimas. Kuri elektroninės komercijos platforma tinkamiausia?

Elektroninės parduotuvės kūrimas. Kuri elektroninės komercijos platforma tinkamiausia?

Svajojate apie savo verslą, tačiau baimės vis ima viršų? O kas, jeigu mes pasakytume, kad viena pasirinkta elektroninės komercijos platforma gali viską procesą pagreitinti? Tiesiog šiais laikais pradėti savo verslą internete – ypač paprasta, kadangi didžioji dalis darbų jau bus atlikta už jus.

1 žingsnis – tinkama elektroninės komercijos platforma

Jeigu norite sutaupyti laiko bei pinigų, neatsidarinėti savo asmeninės prekybos vietos – tokiu atveju rekomenduojame pasirinkti jums labiausiai tinkamą elektroninės komercijos platformą. Šiuo metu jų yra gana daug, tad verta susipažinti su kiekviena detaliau, kad pavyktų rasti tokią, kuri geriausiai atitinka Jūsų verslo poreikius.

Populiariausios elektroninės komercijos platformos yra:

Shopify

Ši galimybė viena populiariausių, kadangi tvarkyti šio tipo platformą yra paprasta, nereikia daug specialių žinių. Su nedidelėmis pastangomis parduotuvė tikrai atrodys estetiškai. Čia galima pasirinkti jums labiausiai tinkamą, labiausiai patinkantį šabloną. Didžiausias Shopify platformos minusas yra tai, kad platforma nėra susieta su Lietuvos rinka: nėra nei lietuvių kalbos, nei apmokėjimo sistemų, kurios pritaikytos prie Lietuvos bankų.

Magento

Dar vienas funkcionalus pasirinkimas yra Magento elektroninės komercijos platforma, kuri sėkmingai susidoroja su daug prekių, tad ją siūlome rinktis tokiu atveju, kai planuojate užsiimti masyvia prekyba. Sistema yra pritaikyta ir SEO optimizacijai, tad pagerinti savo prekybos vietos platformos pozicijas Google paieškoje – paprasta ir patogu. Vienintelis minusas, kad valdymas nėra labai paprastas, tad pradžioje gali reikėti specialisto konsultacijų.

WordPress + Woocommerce

WordPress suderintas su Woocommerce taip pat tampa patrauklia verslo valdymo platforma. Didžiausias patogumas, kad valdyti labai paprasta, pagal poreikius galite pasirinkti ir lietuvių kalbą, tad tai tinkama elektroninės komercijos platforma orientuojantis į lietuvius, kaip klientus. Tiesa, ši elektroninės komercijos platforma reikalauja taip pat techninių žinių, tačiau su profesionalo pagalba tikrai gana greitai pavyks viską perprasti.

Prestashop

Ši elektroninės komercijos platforma labai pasitarnauja tokiu atveju, kai reikia sukelti daug prekių. Joje galima kurti asmeninę parduotuvę lietuvių kalba, tad tai puikus pasirinkimas tiems, kurie prekiaus tik Lietuvos rinkai. Tiesa, Prestashop reikalauja įgūdžių, kadangi sistema – gana paini, todėl gali tekti kreiptis į profesionalus, kurie padės ją sukurti ir valdyti.

2 žingsnis – tinkama marketingo strategija

Kai jau turite elektroninę prekybos platformą – laikas rūpintis ir labiausiai tinkamomis jos puoselėjimo bei žinomumo didinimo galimybėmis. Elektroninės komercijos marketingas apima išties labai daug skirtingų galimybių. Žinoma, visada geriausias pasirinkimas yra kreiptis į specialistus, kurie visus darbus atliks už Jus, tad tereikės stebėti, ar reklama padeda pasiekti norimą tikslą.

Kaip didinti parduotuvės žinomumą?

Svarbiausia – pažinti savo klientus. Tokiu atveju paprasčiau pasiūlysite jiems tai, ko jie nori ir sukursite ištikimų klientų ratą.

3 žingsnis – prekybos vietos turinys

Šiais laikais prekybos vietose daugiausia dėmesio yra skiriama nuotraukoms, kadangi žmonės per vizualią susirenka daugiausia informacijos, juolab, dažnai paprasčiausiai tingi skaityti ilgus tekstus. Tiesa, tai nereiškia, kad tekstai nereikalingi. Greita galimybė įtraukti daugiau vartotojų į Jūsų prekybos vietą yra turinio kūrimas – blog’as. Jis turi būti pildomas klientams aktualia ir įdomia informacija.

Juolab, tinkamai sutvarkyti puslapio SEO reikalavimai (meta title, meta description ir t.t.) – naudingi ir Google robotams.

4 žingsnis – nuolatinis dėmesys

Sėkminga elektroninė prekybos vieta neatsiejama nuo reguliariai jam skiriamo dėmesio. Štai todėl, jeigu neturite administratoriaus – rekomenduojame kiekvieną dieną bent jau 20-imt minučių skirti prekybos vietos priežiūros darbams. Pasižiūrėkite, ar neliko nereikalingos informacijos, ar puslapis vis dar gerai ir greitai kraunasi, ar neatsirado kokių nors komentarų po prekėmis be jūsų žinios.

Svarbiausia suderinti kuo daugiau skirtingų komponentų. Elektroninės komercijos platforma, tinkama marketingo strategija, turinio valdymas ir nuolatinis dėmesys gali padėti pasiekti didelius tikslus. Tokiu atveju ne tik parduotuvės pradžia, tačiau ir tolimesnis jos kelias bus sėkmingas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *