Tinklaraštis

Elektroninės komercijos patarimai: ko galime pasimokyti iš Amazon?

Rugpjūčio 29

Elektroninė komercija kaip ir tradicinė prekyba ar bet koks verslas neišvengia klaidų. Išgirsti, perskaityti elektroninės komercijos patarimai gali suteikti galimybę išvengti tam tikrų klaidų kurios yra daromos dažniausiai. Turbūt kiekvienas verslininkas yra pasvarstęs, kodėl vieni verslai greitai kyla į viršų, o kodėl kitiems reikia tiek daug laiko, kol pavyksta pasiekti bent jau skubiai į viršų kylančių verslų minimumą. Išties, sakyti sunku, kadangi tai lemia labai daug aplinkybių. Drąsiai pridėsime, kad reikšminga ir sėkmė, kuri kartais laiku ir vietoje nusišypso labai daug ir plačiai, o kartais tampa beveik nematoma.

Tinkami elektroninės komercijos patarimai padės Jums bent kiek pajudėti į priekį, o prie jų derindami kitus efektyvius metodus – pasieksite daugiau. Jūsų dėmesiui – Amazon valdybos elektroninės komercijos patarimai, kuriuos siūloma pritaikyti savo versle.

Suteikite galimybę darbuotojams dirbti savarankiškai

Elektroninės komercijos patarimai prasideda nuo žmonių, kadangi jie ir yra verslo pagrindas. Žinoma, tai nereiškia, kad darbuotojai turi priimti drąsius sprendimus nepasitarę su jiems vadovaujančiais asmenimis, tačiau suteikti žmonėms dirbantiems Jūsų įmonėje laisvę taip pat būtina. Jie ne tik geriau jausis darbo vietoje, tačiau tuo pačiu jiems gali gimti genialios idėjos, kurios gali būti pritaikomos versle. Amazon kompanija labai dažnai akcentuoja autonomiją ir tai, kad kiekvienas žmogus yra kūrybiškas ir jo idėjos gali būti naudingos. Taip skatinama būti komandos dalimi.

Skatinkite darbuotojus idėjomis

Šiais laikais ne tik klientai, tačiau ir darbuotojai nori bendradarbiauti su tais, kurie savo darbu atlieka kažkokią reikšmingą viziją. Tai reiškia, kad neužtenka skatinti darbuotojus dirbti tik dėl pinigų. Reikia jiems suteikti galimybę norėti dirbti dėl geresnės visuomenės. Paaiškinkite jiems, kaip funkcionuoja Jūsų verslai ir ko konkrečiai juo yra siekiama.

Klientas yra svarbiausias

Versle labai dažnai kartojama, kad klientas yra svarbiausias. Amazon taip pat tai stengiasi įdiegti savo vartotojams. Žinoma, būna visokių situacijų ir kartais tenka susitaikyti su tuo, kad klientai yra labai įnoringi. Visgi, jeigu patenkinsite net ir pačio įnoringiausio kliento poreikius – su visais kitais viskas bus kur kas paprasčiau. Taigi, žinodami savo idėją dirbkite taip, kad jos dalimi esanti visuomenė būtų patenkinta paslaugomis.

Kantrybė – laimi

Elektroninės komercijos sprendimai reikalauja laiko, kol pavyksta pamatyti realius rezultatus. Visiškai natūralu, kad priėmus naują sprendimą norisi, kad jis kuo greičiau atneštų realių rezultatų. Deja, dažniausiai taip nutinka labai retai. Svarbiausia – kantrybė.

Nesėkmės aplanko net ir geriausius

Kad ir kokius gerus sprendimus tenka priimti – nei vienas iš mūsų nėra apsaugotas nuo neatitikimų, kurie mus sugniuždo ne tik materialiai, tačiau ir emociškai. Juk elektroninės komercijos patarimai yra tokie įvairūs. Kol vieni labai puikiai pasiteisina, tuo tarpu kiti toli gražu neatitinka poreikių. Svarbiausia po nesėkmės atsistoti ant kojų ir toliau bandyti siekti, gerinti savo padėtį ir svarbiausia – pasimokyti iš klaidų.

Suteikite galimybę darbuotojams mokytis

Kaip jau minėjome, šiais laikais darbuotojai stengiasi iš darbo vietos gauti kuo daugiau naudos. Paprasčiausiai jie nori justi moralinį pasitenkinimą, kad jie kažkam naudingi. Jeigu ne kitiems, tai bent jau sau. Ne veltui daugelis skundžiasi, kad ilgą laiką dirbdami toje pačioje darbo vietoje jaučia monotoniją, kurios norisi išvengti. Taigi, būtinai skatinkite savo darbuotoją ir suteikite jam galimybę mokytis. Tokiu atveju jis atsidėkos jums našiu darbo produktyvumu.

Sprendimus priimkite su komanda

Labai gerai nuolatos konsultuotis su savo komanda. Jie yra ne tik Jūsų darbuotojai. Bet tuo pačiu jie yra visuomenės dalis, kuri taip pat galbūt naudojai Jūsų paslaugomis. Tai reiškia, kad priimant tam tikrus el. komercijos sprendimus – visada turėtumėte pasitarti su savo komanda. Juk jie dažnai pastebi tas smulkmenas, apie kuria vadovas galbūt net nepagalvoja.

Net ir patys geriausi daro klaidų, tačiau visada labai verta mokytis iš tų geriausių. Jų patirtis, šiuo atveju elektroninės komercijos patarimai, kuriuos galime įžvelgti Amazon veikloje, suteikia galimybę verslininkams siekti ir pasiekti kur kas daugiau. Elektroninė komercija yra dinamiškas procesas. Šiandien norisi daryti vienaip, o rytoj – kitaip. Svarbiausia – lankstumas ir greta reakcija.

Elektroninė komercija neišvengia ne tik klaidų, bet taip pat ir iššūkių. Sužinokite 10 elektroninės komercijos iššūkių ir kaip juos įveikti.

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti