Elektroninė parduotuvė: kaip padidinti pardavimus?

Elektroninė prekyba šiuo metu drąsiai gali būti pavadinama bene paklausiausia verslo rūšimi. Nereikia skirti didelių pradinių investicijų, tereikia išimti individualią veiklą ir Jūs – verslininkas. Tiesa, ne Jūs vienas suvokiate, kad elektroninė parduotuvė turi daug galimybių. Kartu su Jumis kiekvieną dieną Lietuvoje atsiranda šimtai naujų parduotuvių. Pralenkti konkurentus – rimtas darbas. Tačiau tikrai įmanomas.

Jūsų dėmesiui – patarimai, kurie užtikrins, kad Jūsų elektroninė parduotuvė sulauktų daugiau pardavimų.

#1. Kokybiškos nuotraukos

Šiuo metu vizualizacija yra paprasčiausias būdas galintis padėti parduoti. Tiesiog žmonės tingi skaityti ilgus tekstus – jie nori vienos sekundės tikslumu pamatyti viską, ką jiems reikia matyti. Suteikite galimybę padidinti prekių nuotraukas ir geriau matyti kuo prekiaujate!

#2. Detalūs produktų aprašymai

Nors nuotraukoms turėtų būti skirtas didžiausias dėmesys, tačiau išsamūs aprašymai taip pat yra būtini. Tik tokiu atveju žmogus gali jaustis ramus, kad rado tai, ko jam reikia. Aprašykite produkto technines savybes, nurodykite, ar nuotraukoje matomas vaizdas visiškai atitinka realybę. Juk kartais gali skirtis produkto spalva, o tai tikrai labai svarbu.

#3. Lankytojų atsiliepimai

Nors daugelis galvoja, kad palikti atsiliepimai yra pačių verslininkų, kurie nori sudominti, tačiau išties tokia skiltis labai naudinga. Paprasčiausiai taip Jūsų elektroninė parduotuvė turės patrauklesnį įvaizdį. Siūlome atsiliepimų nekurti – suteikite galimybę žmonėms jais dalintis. Tegul nebūna jokio patvirtinimo, kadangi tuomet atrodys, kad paliekate tik teigiamus komentarus.

#4. Akcijos bei nuolaidos

Nors atrodo banalu, tačiau apie akcijas ir nuolaidas skelbkite kuo drąsiau. Pirmame puslapyje ir raudonomis raidėmis su šauktukais, kad kiekvienas matytų, jog turite labai gerų pasiūlymų. Suteikite vartotojui priežastį pirkti Jūsų produkciją!

#5. Skatinkite pirkti greičiau

Tyrimai rodo, kad žmonės labai daug laiko naršo elektroninėse prekybos vietose, tačiau galiausiai labai daug mąstydami ir apmąstydami nenusiperka. Paskatinkite juos pirkti. Tegul laikrodukas tiksi ir rodo, kad vos po valandos kaina pakils per pusę arba liko vos pora prekių ir jeigu ne dabar – tai niekad. Parodykite, kad be pirkėjo jau keli žmonės domisi šiuo pasiūlymų, o sandėlyje kiekis yra ribotas. Tokiu būdų Jūsų elektroninė parduotuvė susilauks žymiai daugiau lankytojų dėmesio ir svarbiausia – pardavimų.

#6. Greitesnis prekių radimas

Vidinė paieška yra būtina, kadangi tai kur kas greitesnis ir paprastesnis būdas rasti reikalingas prekes. Taip pat suteikite ir prekių filtravimo galimybę. Kol vieniems svarbiausia kaina, tuo tarpu kiti žiūri, kad prekės būtų įkeltos kuo anksčiau. Tai dažniausi aspektai, tačiau tikrai ne vieninteliai. Išnaudokite galimybes.

#7. Nemokamo pristatymo paslauga

Suviliokite savo klientus patraukliais privalumais. Vienas iš jų gali būti nemokamas pristatymas. Nors pora  papildomų eurų dažniausiai nėra labai brangu, tačiau žinojimas, kad prekė bus pristatyta nemokamai – maloniai nuteikia. Juolab, suteikite galimybę klientui pačiam nuspręsti, koks prekės pristatymo būdas jam labiausiai patinka. Daugelis prekybininkų galvoja, kad kurjeriai, tačiau tai ne visada būna tiesa. Kurjeriai dažniausiai atvyksta ne laiku ir nepranešę, tad brangiausiai kainuojanti galimybė tampa pati nepatogiausia.

#8. Konsultacijos

Suteikite galimybę klientams susisiekti su Jumis tada, kai jie turi kokių nors klausimų. Šis  niuansas yra labai svarbus, kadangi dažnai specialisto konsultacijos, ypač kai perkamos specializuotos prekės, tampa būtinos. Taigi, elektroninė parduotuvė privalo skelbti elektroninį pašto adresą, telefoną bei kitus kontaktus, kurie leis paprasčiau susisiekti su pardavėju ir tuo pačiu gauti atsakymus į aktualius klausimus.

#9. Saugaus pirkimo ženklai

Smulkmenos, tačiau tikrai labai reikšmingos ir reikalingos. Visuotinai pripažinti saugaus pirkimo ženklai skatina pasitikėti prekybininku bei padidina pardavimus. Elektroninė parduotuvė ir prekyba joje susijusi su rizika. Saugaus pirkimo ženklai padeda ją sumažinti ir palengvina pirkimo procesą.

#10. Pirkimas be registracijos

Visos prekybos vietos, kurios skatina prieš perkant užsiregistruoti – daro didelę klaidą. Žinoma, kai yra abi galimybės – gerai, tačiau kai registracija vienintelė – blogai, kadangi žmonės nenori gaišti laiko bei įsipareigoti. Taip prarandama labai daug klientų.

#11. Responsive dizainas

Statistika rodo, kad 14-29 metų jaunimas dažniausiai perka telefonu. Tai pati aktyviausia naršytojų grupė, tad reikia prisitaikyti prie jų poreikių. Tegul Jūsų elektroninė parduotuvė turi responsive (prisitaikantį) dizainą. Jis reiškia, kad prisijungus prie parduotuvės mobiliuoju  pavyks sėkmingai apsipirkti, matysis visas vaizdas, tekstai bei paveiksliukai nebus apkarpyti, o visas dizainas išliks proporcingas.

#12. Populiariausios prekės

Labai naudinga pirmame puslapyje nurodyti prekes, kurias dažniausiai perka klientai. Taip pat įsidėjus tam tikrą prekę  į krepšelį – pasiūlyti gaminius, kurie dera komplekte. Dažnas jais susidomima ir tokios prekės neretai papuola į prekių krepšelį.

#13. Gerinkite savo reputaciją

Ne tik pristatykite užsakytas prekes laiku, tačiau įteikite jas gražiame įpakavime, įteikite dovanėlę ar mielą laiškelį, kuris nuteiks labai maloniai. Jūsų elektroninė parduotuvė paliks gerą įspūdį, o klientas pirks pats ir rekomenduos kitiems.

#14. Naudokite gautus elektroninio pašto adresus

Nors po BDAR atnaujinimo saugoti klientų el. pašto adresus reikia tik gavus jų leidimą, tačiau tai daryti vis tiek galima. Rinkite tuos, kurie dalinasi savo kontaktais ir suteikite jiems galimybę patiems pirmiems sužinoti apie geriausius pasiūlymus.

#15. Bendraukite su klientu

Suteikite galimybę gauti klientui naudingą informaciją ne tik telefonu arba el. paštu, tačiau ir iššokančio lango pagalba. Klientai labai vertina šią idėją, kadangi greitai gaunami atsakymai į rūpimus klausimus.

Elektroninė parduotuvė yra platforma, kuri privalo būti atnaujinama, remiantis klientų poreikiais. Sekite naujienas ir nebijokite keistis. Svarbiausia būti unikaliu, geresniu nei konkurentai ir pasiūlyti savo klientams daugiau nei jie nori!

Leave a Comment