CRM programa

Sėkmingas verslas neatsiejamas nuo visapusiško ir sėkmingo klientų aptarnavimo. CRM programa – tai ilgalaikė verslo plėtra ir strategija puikiai tinkanti tiek jaunam, tiek brandžiam verslui.

Padėsime Jums įsidiegti CRM programą ir užtikrinti stabilų bei kokybišką jos veikimą.

CRM programa (en. Customer Relationships Management) – ryšių su klientais valdymo sistema, orientuota į santykį su esamais klientais bei naujų potencialių klientų pritraukimą. CRM sistema – tai visapusiška valdymo sistema apimanti finansines operacijas, personalo valdymą, tiekimo procesų fiksavimą ir kitus darbus.

Sėkmingas verslas neatsiejamas nuo visapusiško ir sėkmingo klientų aptarnavimo. CRM programa – tai ilgalaikė verslo plėtra ir strategija puikiai tinkanti tiek jaunam, tiek brandžiam verslui.

CRM programa rekomenduojama tokiu atveju, jeigu:

Norite padidinti veiklos efektyvumą. Jaunas verslas privalo efektyviai reaguoti į aplinkoje vykstančius pokyčius, kad galėtų pavyti ir pranokti konkurentus. CRM yra lanksti ir lengvai valdoma informacijos pildymo bei pasiekiamumo programa, kuri padeda padidinti savo veiklos našumą bei perkelti verslą į kitą lygį.

CRM programa veikia “debesyje”, taip suteikdama galimybę koreguoti duomenis iš bet kurios pasaulio vietos bet kokiu laiku. Tai lanksti ir efektyvi reakcija į aplinkos pokyčius padedanti verslui efektyviai reaguoti į dirgiklius. Visi duomenys yra laikomi itin aukšto saugumo serveryje, tad sugedus kompiuteriui neprarasite informacijos.

CRM programa padeda “sekti” savo klientų poreikius ir pateikti jiems tam tikrą informaciją, kai ji tampa aktuali. Kalendoriaus modulis skirtas priminimams pateikti, santykiams su klientais palaikyti.

Strategija ir detalus planas padeda verslui sistemingai vystytis. CRM programa skirta susiplanuoti mėnesio darbus, sekti jais, o paskutinėmis mėnesio dienomis vertinti darbuotojų pastangas bei indėlį į verslo plėtrą.

Norėdami, kad nei viena diena nepraeitų be sistemingo verslo vystymo – turėtumėte naudotis CRM programa. Visi darbai, kuriuos atlieka darbuotojai, yra fiksuojami sistemoje, tad pasikeitus darbuotojams, jiems susirgus arba išėjus atostogų - lengva pamatyti atliktus darbus, įvertinti, kuriems klientams reikia skirti dėmesio.

CRM programa yra labai patogi ir nemaža dalis darbų atliekami pačios sistemos (pavyzdžiui ataskaitų ruošimas, rekvizitų pildymas, sąskaitų informacijos užpildymas ir panašiai). Tai padeda sutaupyti nemažai laiko.

CRM programa yra suskirstyta į tam tikrus modulius, kurie padeda užtikrinti sklandų ir visapusišką darbą. Programa susideda iš kelių modulių:

KALENDORIUS. Kalendorius padeda nepamiršti susitikimų bei darbų.

KONTAKTAI. Tai informacinė bazė, kurioje galima rasti klientų bei darbuotojų kontaktus. Greita ir paprasta informacijos paieška labai supaprastina ir pagreitina darbus. Kontaktai saugomi ne kompiuteryje, tačiau debesyse, tad jie nedings ir bus pasiekiami Jums patogiu metu.

DOKUMENTAI. Suteikite galimybę darbuotojams be jokių kliūčių gauti laisvai prieinamus dokumentus ir paprasčiau užtikrinti sistemingą veiklą. Dokumentai bus suskirstyti temomis, tad reikalingo dokumento paieška bus greita.

STATISTIKA. Norėdami užtikrinti sėkmingą verslą privalote sekti informaciją bei statistinius duomenis, kurie yra susiję su Jūsų verslu. Statistika leis pamatyti kiek bendravimų su klientais buvo atlikta, kiek susidomėjo pasiūlymais, kiek apžiūrėję prekes - jas pirko. Tai greitas ir paprastas būdas įvertinti savo verslo būklę bei sukurti reikalingą strategiją.

PARDAVIMAI. Tai modulis, kuriame galima stebėti pardavimus, generuoti sąskaitas bei stebėti kitą panašią info. Pakartotini veiksmai yra sugeneruojami automatiškai, tad tai padeda sutaupyti nemažai laiko.

INFO SRAUTAS. CRM programa veikia socialinio tinklo pavyzdžiu taip suteikdama galimybę patogiai stebėti atliekamus darbus, priminimus bei fiksuoti pokyčius. Ne tik darbuotojai gali informuoti apie savo veiklą bei kliūtis, tačiau ir pati sistema formuoja pranešimus. Šis modulis padeda darbuotojams geriau pažinti vieniems kitus, taip pat paprasčiau vertinti darbus.

Rinkitės geriausius! Rinkitės tuos, kuriems tobulėjimui ribų nėra.

Kodėl verta rinktis mus?

Gerų praktikų taikymas

Koncentracija į rezultatą

Kompetetinga komanda

Techninis aptarnavimas

Darbų garantija

Paprastas procesas

Tai dar ne viskas!

Mūsų diegiama CRM programa turi visas šias savybes

Klientų ir jų kontaktų valdymo įrankis, kuris saugos visą informaciją apie Jūsų įmonės ryšius su konkrečiu klientu.

Ataskaitų ir analizės įrankis, kuris lengvai Jums segeneruos įvairias ataskaitas apie pelną, pardavimus, konversijas ir pan.

Potencialių ir įvykusių pardavimų valdymo įrankis, kuris matuos Jūsų darbo rezultatą ir efektyvumą.

RFM (angl. Recency, Frequency and Monetary) analizės įrankis, kuris padės nustatyti Jūsų lojaliausius klientus ir atlikti jų pirkimo įpročių analizę.

360° klientų apžvalgos įrankis, kurio pagalba apžvelgsite visus apie savo klientus surinktus duomenis.

Pardavimų ir marketingo valdymo įrankis, kurio pagalba lengvai segmentuosite klientus, stebėsite pardavimo konversijas ir pan.

Darbo srauto ir produktyvumo stebėjimo įrankis, kuris lengvai pritaikomas skirtingoms verslo sritims.

Nesudėtinga integracija su kita programine įranga, kurios pagalba bus galima sukurti tik Jūsų verslui ir jo specifikai pritaikytą CRM sistemą.

Domina nemokama konsultacija?






gintare2

Gintarė Žilaitytė

Elektroninės komercijos konsultantė

+370 615 71850
[email protected]
Studentų g. 67-411, Kaunas

solution_specialist
solution_specialist_m2
Kirotech-Google-Partner-AdWords-Analytics