Google AdWords: kaip pradėti ir kaip naudotis?

Google AdWords: kaip pradėti ir kaip naudotis?

Google – pati populiariausia paieškos sistema visame pasaulyje, kuria naudojasi beveik 90 % interneto naršytojų. Tiesa, pati Google sistema metų eigoje labai keitėsi ir šiuo metu neatsiejama jos dalis – Google AdWords (arba Google Ads). Tai galimybė padidinti internetinio puslapio lankomumą net kelis šimtus kartų. Žinoma, pati AdWords neveiks kokybiškai, jeigu internetinis puslapis nebus sutvarkytas, patrauklus klientams.…

Read More

Socialinių tinklų marketingas: kas tai?

Socialinių tinklų marketingas: kas tai?

Socialinių tinklų svarba gyvenime labai ženkliai kinta. Kol vienu atveju tai vis dar gali pasirodyti kaip pramoga, kuri padeda susirasti naujų draugų bei palaikyti santykius su senais, tuo tarpu kitu atveju tai terpė, padedanti rimtiems verslams siekti dar daugiau pripažinimo.

Read More

Turinio kūrimas: kam negali atsispirti vartotojai?

Turinio kūrimas: kam negali atsispirti vartotojai?

Turinys – karalius. Turbūt šis posakis yra girdėtas ne vieną kartą. Tiesa, turinys gali būti labai įvairus, tad darosi sunku atskirti, kuris karalius tikrai karaliauja, o kuris gali būti greitai išverstas iš sosto. Visuomenė keičiasi, tad tuo pačiu keičiasi ir jos poreikiai. Jeigu anksčiau ypač patraukliai buvo priimama FOTO medžiaga, tai šiuo metu turinio kūrimas vadovaujasi VIDEO medžiaga. Tik…

Read More

Socialiniai tinklai: iš kur kyla populiarumas?

Socialiniai tinklai: iš kur kyla populiarumas?

Daugeliui žmonių socialiniai tinklai yra kasdienybės dalis. Tai – puikus būdas pramogauti, bendrauti, skleisti tam tikrą informaciją, galiausiai – raštu arba video pagalba išsakyti savo mintis. Skirtingos socialinės medijos skiriasi savo populiarumu, funkcijomis bei formatu. Tačiau turbūt visi sutiktų, kad šiuolaikinis žmogus be medijų – kaip be rankų. Natūralu, kad įvertinę šį privalumą medijomis aktyviai naudojasi…

Read More

Influenceriai: trumpalaikė mada ar būtinybė?

Influenceriai: trumpalaikė mada ar būtinybė?

Kas vienija stiliaus ikoną Agnę, kasdienybės kritiką Vaitulionį ir Stonkų šeimyną? Kartais – siurblys, kartais – skanus pyragėlis, o kartais – soliariumas, kuris, pasak pačių įžymybių, ne tik padeda įdegti, tačiau tuo pačiu išvengti neigiamo soliariumo poveikio sveikatai, atrodyti puikiai ilgesnį laiką. Kodėl visi šie žmonės reklamuoja tuos pačius dalykus? Ar tikrai taip pasiseka, kad visus…

Read More

Facebook reklama: 10 dalykų, kurių negalima reklamuoti

Facebook reklama: 10 dalykų, kurių negalima reklamuoti

Facebook – vienas populiariausių socialinių tinklų, kuris vienija labai skirtingo amžiaus, skirtingos socialinės padėties, religijos bei pomėgių žmones. Galbūt tuo ir žavi ši platforma. Ji skirta visiems ir kiekvienas verslininkas jame gali surasti savo klientus.

Read More

Internetinė rinkodara: 2018 metų tendencijos

Internetinė rinkodara: 2018 metų tendencijos

Internetinė rinkodara – dinamiškas procesas, tad norint būti puikiu marketingo specialistu būtina aktyviai sekti naujienas, labai lanksčiai žiūrėti į inovacijas, galiausiai, pačiam jas kurti ir taip ne tik „naudoti“ kitų idėjas, tačiau ir pradėti kažką naujo ir sektino pačiam. Kiekvienais metais – naujos tendencijos ir naujos galimybės. Šiame straipsnyje – 2018-ųjų metų aktualijos, kurios padės geriau suprasti – kur link juda…

Read More

Tobula dropshippingo elektroninė parduotuvė: kaip ją sukurti?

Tobula dropshippingo elektroninė parduotuvė: kaip ją sukurti?

Dropshippingas Lietuvoje dar nėra labai plačiai paplitęs, tačiau visas pasaulis sutinka, kad šio tipo verslavimas yra labai patogus. Jums tereikia kompiuterio ir interneto, o visa kita – tik laukimas, kol pinigai jus pasieks. Na nors tai tiesa, tačiau yra ir daugiau detalių, kadangi tinkamai save reprezentuoti reikia mokėti. Kadangi konkuruojate su ne kitais lietuviais, o su viso pasaulio verslininkais, kurie…

Read More

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir jo įtaka elektroninei komercijai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir jo įtaka elektroninei komercijai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas skatina pakeisti ne tik techninius duomenis, pakoreguoti duomenų bazės informaciją, apgalvoti sisteminimo principus, tačiau tuo pačiu ir kūrybiškiau žiūrėti į bendravimą su vartotojais, kurie gali tapti potencialiais Jūsų klientais. Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR arba angl. GDPR – General Data Protection Regulation) daro nemažą įtaką ir elektroninės komercijos srityje. Visgi, susipažinus su pakeitimais…

Read More

Socialinių medijų gidas: paveikslėlių dydžiai

Socialinių medijų gidas: paveikslėlių dydžiai

Sakote, kad paveikslėlio dydis nieko nereiškia? Deja, taip nėra! Paveikslėliai socialinėse medijose – būtinybė. Naudojant vaizdinę medžiagą pavyks pasiekti kur kas daugiau naršytojų. Tiesa, net ir tokia smulkmena kaip socialinių medijų paveikslėlių dydžiai, gali nulemti matomumą ir reakcijas, kadangi tinkamo dydžio paveikslėlis bus ryškus, kokybė – aukšta, puikiai matysis visas vaizdas tiek naršant kompiuteriu, tiek…

Read More