Socialiniai tinklai: iš kur kyla populiarumas?

Socialiniai tinklai: iš kur kyla populiarumas?

Daugeliui žmonių socialiniai tinklai yra kasdienybės dalis. Tai – puikus būdas pramogauti, bendrauti, skleisti tam tikrą informaciją, galiausiai – raštu arba video pagalba išsakyti savo mintis. Skirtingos socialinės medijos skiriasi savo populiarumu, funkcijomis bei formatu. Tačiau turbūt visi sutiktų, kad šiuolaikinis žmogus be medijų – kaip be rankų. Natūralu, kad įvertinę šį privalumą medijomis aktyviai naudojasi…

Read More

Influenceriai: trumpalaikė mada ar būtinybė?

Influenceriai: trumpalaikė mada ar būtinybė?

Kas vienija stiliaus ikoną Agnę, kasdienybės kritiką Vaitulionį ir Stonkų šeimyną? Kartais – siurblys, kartais – skanus pyragėlis, o kartais – soliariumas, kuris, pasak pačių įžymybių, ne tik padeda įdegti, tačiau tuo pačiu išvengti neigiamo soliariumo poveikio sveikatai, atrodyti puikiai ilgesnį laiką. Kodėl visi šie žmonės reklamuoja tuos pačius dalykus? Ar tikrai taip pasiseka, kad visus…

Read More

Facebook reklama: 10 dalykų, kurių negalima reklamuoti

Facebook reklama: 10 dalykų, kurių negalima reklamuoti

Facebook – vienas populiariausių socialinių tinklų, kuris vienija labai skirtingo amžiaus, skirtingos socialinės padėties, religijos bei pomėgių žmones. Galbūt tuo ir žavi ši platforma. Ji skirta visiems ir kiekvienas verslininkas jame gali surasti savo klientus.

Read More

Internetinė rinkodara: 2018 metų tendencijos

Internetinė rinkodara: 2018 metų tendencijos

Internetinė rinkodara – dinamiškas procesas, tad norint būti puikiu marketingo specialistu būtina aktyviai sekti naujienas, labai lanksčiai žiūrėti į inovacijas, galiausiai, pačiam jas kurti ir taip ne tik „naudoti“ kitų idėjas, tačiau ir pradėti kažką naujo ir sektino pačiam. Kiekvienais metais – naujos tendencijos ir naujos galimybės. Šiame straipsnyje – 2018-ųjų metų aktualijos, kurios padės geriau suprasti – kur link juda…

Read More

Tobula dropshippingo elektroninė parduotuvė: kaip ją sukurti?

Tobula dropshippingo elektroninė parduotuvė: kaip ją sukurti?

Dropshippingas Lietuvoje dar nėra labai plačiai paplitęs, tačiau visas pasaulis sutinka, kad šio tipo verslavimas yra labai patogus. Jums tereikia kompiuterio ir interneto, o visa kita – tik laukimas, kol pinigai jus pasieks. Na nors tai tiesa, tačiau yra ir daugiau detalių, kadangi tinkamai save reprezentuoti reikia mokėti. Kadangi konkuruojate su ne kitais lietuviais, o su viso pasaulio verslininkais, kurie…

Read More

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir jo įtaka elektroninei komercijai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas ir jo įtaka elektroninei komercijai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas skatina pakeisti ne tik techninius duomenis, pakoreguoti duomenų bazės informaciją, apgalvoti sisteminimo principus, tačiau tuo pačiu ir kūrybiškiau žiūrėti į bendravimą su vartotojais, kurie gali tapti potencialiais Jūsų klientais. Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR arba angl. GDPR – General Data Protection Regulation) daro nemažą įtaką ir elektroninės komercijos srityje. Visgi, susipažinus su pakeitimais…

Read More

Socialinių medijų gidas: paveikslėlių dydžiai

Socialinių medijų gidas: paveikslėlių dydžiai

Sakote, kad paveikslėlio dydis nieko nereiškia? Deja, taip nėra! Paveikslėliai socialinėse medijose – būtinybė. Naudojant vaizdinę medžiagą pavyks pasiekti kur kas daugiau naršytojų. Tiesa, net ir tokia smulkmena kaip socialinių medijų paveikslėlių dydžiai, gali nulemti matomumą ir reakcijas, kadangi tinkamo dydžio paveikslėlis bus ryškus, kokybė – aukšta, puikiai matysis visas vaizdas tiek naršant kompiuteriu, tiek…

Read More

Dropshippingas: populiariausios verslo sritys, kurias vertėtų pasirinkti

Dropshippingas: populiariausios verslo sritys, kurias vertėtų pasirinkti

Populiarusis dropshippingas dideliais žingsniais atkeliauja į Lietuvą. Galima pasidžiaugti, kad vis daugiau žmonių pagaliau išdrįsta mesti pabodusius darbus ir pasinerti į internetinę prekybą, kuri gali padėti sėkmingai uždirbti daugiau nei vidutinę lietuvišką algą ir vadintis tikru verslininku. Tiesa, dropshippingas ir yra ypatingas tuo, kad jo galimybės yra visiškai neribotos. Galite prekiauti kuo tik norite, tačiau…

Read More

6 el. rinkodaros triukai, kurių neleidžia pasikeitęs bendrasis duomenų apsaugos reglamentas

6 el. rinkodaros triukai, kurių neleidžia pasikeitęs bendrasis duomenų apsaugos reglamentas

BDAR (angl. GDPR – General Data Protection Regulation) – bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, kuris įsigaliojo  2018-ųjų metų gegužės mėnesį. Daugelis pergyvena, kad tai kardinaliai pakeis įprastus kliento saugojimo duomenis, šiam darbui reikės skirti labai daug laiko, o tuo pačiu išmanyti daug smulkmenų, kad nebūtų pažeistas bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Visgi, viskas kur kas paprasčiau. Svarbiausia susipažinti su pasikeitimais, kad…

Read More

Dropshippingo verslas: ar galite jį vykdyti iš bet kurios šalies?

Dropshippingo verslas: ar galite jį vykdyti iš bet kurios šalies?

Dropshippingo verslas – mažmeninės prekybos modelis virtualioje erdvėje, kuris padeda užsidirbti neinvestavus nei cento. Pardavėjas, fiziškai net ir neturėdamas konkrečios prekės, ją parduoda, tad atlikdamas tarpininko vaidmenį jis geba uždirbti investuodamas tik laiką. Jį irgi gali normuoti pagal savo poreikius. Suprantama, kad tokia verslo idėja labai domina, tad daugelis klausia – ar asmuo gali vykdyti dropshippingą iš tos…

Read More