6 el. rinkodaros triukai, kurių neleidžia pasikeitęs bendrasis duomenų apsaugos reglamentas

6 el. rinkodaros triukai, kurių neleidžia pasikeitęs bendrasis duomenų apsaugos reglamentas

BDAR (angl. GDPR – General Data Protection Regulation) – bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, kuris įsigaliojo  2018-ųjų metų gegužės mėnesį. Daugelis pergyvena, kad tai kardinaliai pakeis įprastus kliento saugojimo duomenis, šiam darbui reikės skirti labai daug laiko, o tuo pačiu išmanyti daug smulkmenų, kad nebūtų pažeistas bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Visgi, viskas kur kas paprasčiau. Svarbiausia susipažinti su pasikeitimais, kad netyčia nepadarytumėte pažeidimų.

Duomenų apsaugos įstatymas šiek tiek pakoreguoja rinkodaros galimybes ir tuo pačiu suteikia galimybę klientams jaustis saugesniais. Pateikiame pagrindinius aspektus, kurie pasikeitė įgaliojus šiam reglamentui.

Trečiųjų šalių eros pabaiga?

BDAR saugo vartotojų duomenis labai akylai ir jeigu  trečiosios šalys pageidauja gauti duomenis – organizacija, kuri juos nori perduoti, privalo įrodyti, kad toks veiksmas yra būtinas ir neišvengiamas. Juolab, perduodamus sąrašus tenka suderinti su institucija, kuri atsakinga už duomenų saugumą. Verslininkams tai gal ir papildomas kliuvinys, tačiau žmonių duomenys dabar kur kas labiau apsaugoti.

Jeigu perduodate duomenis trečiosioms šalims – būtinai patikrinkite, ar visi Jūsų tarpusavio dokumentai yra tinkamai sutvarkyti ir visada galite pagrįsti duomenų perdavimo svarbumą.

Naujienlaiškių vingrybės

Turbūt į elektroninį paštą ateinantys naujienlaiškiai erzina ne tik vartotojus, tačiau ir pačius verslininkus, kurie tam tikra prasme irgi yra vartotojai. Taigi, nuo šiol asmuo gali visiškai atsisakyti galimybės gauti tam tikro prekės ženklo pasiūlymus bei atsinaujinančią informaciją. Svarbiausia, kad įmonė privalo pateikti labai konkrečius nurodymus, kaip tokių naujienlaiškių atsisakyti, nutraukti prenumeratą.

„Aš sutinku su taisyklėmis”

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas tuo pačiu koreguoja ir asmens sutikimo arba nesutikimo su nustatytomis taisyklėmis nuostatas. Asmens duomenų apsauga įpareigoja verslininkus labai tiksliai ir detaliai nurodyti, kokie duomenys bus naudojami, kokiais tikslais, kur jie bus saugomi. Nuo šiol patvirtinti sutikimo vieno mygtuko paspaudimu nebegalima. Taip siekiama užtikrinti, kad asmuo įvertinų savo duomenų svarbumą ir tuo pačiu žinotų, kur jo duomenys keliaus. Prekių ženklai tampa atviri, o žmonės tiksliai žino kiekvieną savo žingsnį, kuris atliekamas internete.

Iššokančių lentelių tikslumas

Iššokančios lentelės yra bene vienas labiausiai erzinančių dalykų internetinėje erdvėje ir galima pasidžiaugti, kad kartu su duomenų apsauga dingsta ir ši problema. Nuo šiol – jokių įkyrių pranešimų, kurie Jums trikdys patogiai naršyti. Juolab, jokių sunkiai suformuotų pranešimų, kurie priverčia kelis kartus perskaityti klausimą, kad pavyktų suprasti – ko norima. Su nauju reglamentu viskas tampa kur kas paprasčiau ir aiškiau!

Loterijos, kuriose niekada nelaimi

Dar vienas rinkodaros triukas, kuris paskatindavo žmones pateikti savo duomenis, – įvairios internetinės loterijos. Suprantama, kad laimėti nori visi, tačiau retas susimąsto, kad užpildyti duomenys vėliau yra panaudojami rinkodaros tikslais. Taigi, nuo šiol loterijų skelbimas turi būti labai aiškus. Ne tik dėl reikalingos informacijos užpildymo, tačiau tuo pačiu ir informuojant, kur vėliau užpildyti duomenys gali būti panaudojami.

Registracija į renginius

Dar viena vieta, kur bandoma gauti asmeninius vartotojų duomenis, yra registracija į renginius ir konferencijas. Registruojatės į vieną, tačiau gaunate kur kas daugiau informacijos apie kitus renginius? Ne visiems tai patinka, tad registracijos formas siūlantys asmenys privalo nedviprasmiškai ir labai tiksliai nurodyti, kad visi pateikti duomenys bus naudojami informuojant ir apie kitus pasiūlymus.

Pasikeitimai linksta į vartotojo pusę, kadangi nuo šiol žmogus bus supažindinamas su jo duomenų panaudojimu ir tai, pasak naujo reglamento kūrėjų, turėtų paskatinti labiau susimąstyti, ar kai kuriais atvejais tikrai verta dalintis savo asmeniniais duomenimis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *