Tinklaraštis

Elektroninės komercijos iššūkiai ir kaip juos įveikti (infografikas)

Balandžio 23

Elektroninės parduotuvės turėjimas pats iš savęs negeneruos pardavimų. Kad tai įvyktų verslininkai turi įdėti daug laiko, pastangų ir svarbiausia – rasti kelią, kuris pasiteisins ir kuris padės sudominti klientus. Elektroninės komercijos iššūkiai yra ne ką mažesni nei bet kurio kito verslo tipo. Elektroninė komercija, tai pat kaip ir prekyba įprastuose prekybos centruose, gali kelti labai daug klausimų bei problemų. Ir tai yra visiškai natūralu. Paprasčiausiai verslas, kad ir kokioje erdvėje jis būtų, visada yra laiko bei pastangų reikalaujantis darbas.

Jūsų dėmesiui aptarsime 10 pagrindinių iššūkių su kuriais dažniausiai susiduria elektroninių prekybos vietų turėtojai. Tuo pačiu paaiškinsime – kaip tas problemas išspręsti.

#1. „Noriu būti verslininkas”

Prieš pradedant vykdyti elektroninę prekyba pirmiausia turite pasakyti artimiems, kad nuo šiol būsite verslininkas, kuris dirbs vardan konkretaus tikslo, kuris sieks ne tik uždarbio, tačiau ir dirbti tai, kas jam yra malonu. Vis dėlto, didžiausi pasitaikantys elektroninės komercijos iššūkiai neretai susiję su aplinkiniais. Visiškai suprantama, kad gali tekti susidurti su gana daug priešiškų nuomonių. Retas verslininkas gali pasigirti artimaisiais, kurie giria pasirinktą kelią ir džiaugiasi, kad žmogus pagaliau nusprendė rizikuoti ir pradėti savo veiklą.

Geriausias būdas yra ignoruoti nepatenkintus žmones, kurie teigia, kad Jums niekas nepasiseks. Jums pasiseks! Tik dirbkite ir darbas visada atneš Jums naudą.

#2. Žingsnis po žingsnio

Daugelis vos pradėjęs elektroninę prekybą iškart sukelia šimtus parduodamų prekių, vėliau visu šimtu dalinasi socialiniuose tinkuose, apkrauna srautą ir žmonės paprasčiausiai susidaro neigiamą nuomonę apie naują prekybos vietą.

Viską reikia daryti sistemingai bei tikslingai, kadangi tik tokiu atveju pavyks žingsnis po žingsnio pasiekti našius rezultatus. Pavyzdžiui, pirmą dieną galima įkelti kelias prekes, tačiau padaryti tai kokybiškai. Aprašykite jas, įkelkite gražias nuotraukas, žinoma, tuo pačiu sudėkite visus SEO reikalavimus į vietas. Nereikia pačią pirmą dieną atlikti visų darbų. Viskas turi būti daroma tvarkingai bei sistemingai.

#3. Nesėkmių baimė

Visiškai natūralu, kad naujas verslas kelia labai daug baimių. Daugelis pergyvena, kad gali niekas nepasisekti ir tuomet visi kiti, kurie anksčiau tikino, kad geriau nepradėti savo verslo – bus teisūs. Tačiau geriau venkite tokių minčių, o paprasčiausiai į kiekvieną iškilusią problemą žiūrėkite lanksčiai ir tuo pačiu pabandykite surasti sprendimą, kuris gali padėti iš problemos išpešti maksimumą naudos.

Tikrai galima rasti labai daug nesėkmės pavyzdžių, kuriuos patyrė šiuo metu visame pasaulyje puikiai žinomi verslininkai. Ką jie darė? Nenuleido rankų, o įvertinę problemą sprendė ją, vėliau tai jiems padėjo pagerinti esamą situaciją ir siekti daugiau ir našiau. Elektroninės prekybos iššūkiai yra neatsiejama verslo dalis. Svarbu pasirinkti tinkamą požiūrį į tai.

#4. Pirmas nevykęs bandymas

Dažniausiai verslininkus pirmasis praradimo jausmas užgula tuomet, kai padarę pirmą reklamą, investavę į ją – nieko nebeuždirba. Tokiu atveju atrodo, kad viskas yra prarasta ir paprasčiausiai nebeverta toliau puoselėti veiklos, kadangi akivaizdu, kad nieko nepavyks. Tai dar vienas blogas sprendimas, kadangi retam pavyksta uždirbti iš pirmo karto. Taip, reklama kainuoja ir labai norisi, kad ji atsipirktų, tačiau taip nenutiks iš pirmo karto. Išties labai retais atvejais tai pavysta, tad siūlome apsišarvuoti kantrybe, kadangi tik tikslingas darbas garantuoja našius rezultatus. Pirmas blynas net ir geriausiems verslininkams būna prisvilęs.

#5. Netinkamai suklasifikuoti produktai

Elektroninės komercijos iššūkiai dažnai būna susiję su netinkamu produktų pateikimu. Dar kartą akcentuosime, kad verslas yra dinamiškas procesas, tad visiškai natūralu, kad gali tekti investuoti nemažai laiko, kol galiausiai rasite priemones, teisingą kelią, kuris Jums padės uždirbti. Jeigu savo parduodamas prekes keliate į kokią nors pardavimo platformą – tokiu atveju labai svarbu apgalvoti, kurioje nišoje, sferoje jos turi būti talpinamos. Kartais atrodo akivaizdu, o kartais rasti tinkamiausią variantą gali būti sudėtinga. Taigi, drąsiai perdėliokite savo siūlomas prekes per skirtingus katalogus, taip pat – sferas, kol rasite tą vietą, kurioje Jūsų pardavimai bus patys didžiausi.

#6. Pertrauka nuo verslo?

Daugelis pradėjęs verslą imasi už galvos – kaip viską išmokti? Jeigu šiuo metu dar neturite galimybių samdytis specialistų – teks pačiam žingsnis po žingsnio mokytis. Tačiau svarbiausia atsiminti, kad nereikia sustabdyti verslo tol, kol mokotės. Tegul jis eina sava vaga. Būtent naudodamiesi savo verslu mokykitės ir žiūrėkite, kiek Jūsų išmokta informacija pasiteisina.

#7. Nuo ko pradėti?

Kaip jau minėjome, pradėjus verslą kyla labai daug klausimų, viskas atrodo labai sudėtinga, dažnas nežino, ką daryti ir kokie turi būti pirmi žingsniai. Patikėkite, tokių kaip Jūs yra labai daug. Daugelis tik žingsnis po žingsnio struktūravę darbus bando rasti tinkamas sferas ir galiausiai susikūrė verslą, kuris jiems uždirba pinigus.

Svarbiausia nepamiršti, kad verslo pradžia gali atrodyti labai paini ir sudėtinga. Pasitaikantys elektroninės komercijos iššūkiai gali gąsdinti, tačiau tai visiškai natūralu. Tikrai visiems kyla labai daug klausimų ir daugelis paprasčiausiai bando kuo daugiau niuansų, kol galiausiai struktūrizuoja darbus ir sėkmingai juos įgyvendina. Tai daryti siūlome ir Jums.

#8. Pasitikėkite savimi ir nebūkite neaktyvus

Jeigu jau aplinkiniai Jums sako, kad verslo pradžia ir jo puoselėjimas bus labai sudėtingas, tai bent jau pats sau nesakykite ir leiskite sėkmingai be jokių papildomų psichologinių rūpesčių vykdyti savo veiklą. Ką norime tuo pasakyti? Jeigu reikia drąsos – skaitykite knygas, žiūrėkite filmus ir panašiai, tačiau galvokite tik apie tai, koks bus sėkmingas Jūsų verslas ir kiek daug pavyks pasiekti.

#9. Tinkamas produkto aprašymo pateikimas

Jeigu norite jaustis tikras, kad darote visą, ką tik reikia, jog pardavimai būtų sėkmingi, tokiu atveju siūlome skirti laiko produkto aprašymui. Jei nežinote kaip rašyti – skaitykite pavyzdžius internete, mokykitės ir semkitės teigiamos patirties. Jeigu vis tiek nepavyksta – samdykite specialistą. Taip, tai vėl papildomai kainuoja, tačiau įvertinkite tai, kad šios investicijos Jums atsipirks, kadangi tinkamas produkto aprašymas yra puiki reklama.

#10. Pritrūkote pinigų

Natūralu, kad verslo pradžioje atrodo, kad pinigų labai trūksta ir tiek investavus į reklamą niekas neatsiperka. Taip jau nutinka. Tačiau nereikia to baimintis. Skaičiuojama, kad verslas dažniausiai pradeda nešti pelną vidutiniškai po dviejų metų veiklos. Jeigu negalite laiko prasme sau to leisti – susiraskite papildomą darbą, kuris neš bent jau minimalias pajamas ir padės jomis puoselėti verslą.

Elektroninės komercijos iššūkiai yra neatsiejama verslo dalis. Kiekviena sfera turi tam tikrus niuansus, kurie gali kelti nerimą. Vis dėlto, svarbiausiai yra pasirinkti tinkamą požiūrį, pasitikėti savimi ir nebijoti priimti sprendimus. Ne visi jie bus teisingi, bet visi jie tikrai kažko išmokys.

Susisiekite

Aptarsime kaip mūsų komanda gali jums padėti

Susisiekti